اشتراک گذاری

تعمیرات کپی کیوسرا

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ برترین سطحی کیفی خدمات می‌داند. مدیریت مرکز تعمیرات کپی کیوسرا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان اعزامی تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده به بهترین کیفیت ارائه ‌گردند.

این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد. بهره‌مندی و تسلط کارشناسان این مرکز از نوین‌ترین متدهای تعمیر این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های کپی کیوسرا به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم و … از جمله عوامل موفقیت کارشناسان این مرکز است.

این موفقیت در تعمیر، ترمیم و سرویس همه جانبه دستگاه‌های کپی کیوسرا نمود پیدا کرده است. تمامی پارامترهای مذکور در سطور فوق سبب گشته‌اند تا اکثریت قریب به اتفاق کپی های تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیۀ خویش را بازیابند.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

تجهیزات کپی و سایر ماشین های اداری کیوسرا مدتی ست که در کشورمان ، رضایت و اطمینان قابل توجهی را کسب نموده اند. ( شما میتوانید برای آشنایی با انواع این محصولات به مطالب قرار گرفته در همین وبسایت مراجعه نمایید. ) این دستگاه های کمتر شناخته شده، از کیفیت وقدرت مناسبی برخوردارند و همین موضوع سبب شده تا مدیران این مجموعه ، نمایندگی ای تحت عنوان تعمیرات کپی کیوسرا احداث کنند.

نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا همانطور که از نامش برمی آید، خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر را ارائه میدهد. این خدمات که به صورت پیشرفته و بسیار تخصصی ارائه میشوند، تا به حال، اطمینان خاطر بسیاری از کاربران ماشین های کپی کیوسرا را به همراه داشته اند. این نمایندگی برای ارائه ی هر چه تخصصی تر خدمات خود، آن ها را در واحدهای مجزا و تخصصی، به انجام میرساند. نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا برای آسودگی هر چه بیشتر کاربران خود، سرویس های پشتیبانی خود را با گارانتی و ضمانت نامه ی کتبی ارائه میدهد. در ادامه به برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا خواهیم پرداخت.

تعمیر دستگاه کپی کیوسرا

نمایندگی فتوکپی کیوسرا

نمایندگی فتوکپی کیوسرا در حوزه فروش و تعمیرات کپی کیوسرا خدمات متعددی را ارائه می دهد. دستگاه فتوکپی کیوسرا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات است؛ به مرور و با استفاده های بیشتر با مشکلاتی روبه رو خواهد شد که بسیار طبیعی است. فراموش نکنید که نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی کیوسرا و همچنین انجام سرویس های دوره ای به کمک نمایندگی فتوکپی کیوسرا، احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد.

با این وجود باز هم ممکن است به دلایلی دستگاه کپی کیوسرا خراب شود و نیاز به تعمیرات کپی کیوسرا باشد؛ می توانید از واحد تعمیرات کپی کیوسرا کمک بگیرید. نمایندگی فتوکپی کیوسرا در بخش فروش با ارائه خدمات پس از فروش شرکتی و تسهیلات تکمیلی فروش، خرید همه کاربران را بیمه می کند. نمایندگی فتوکپی کیوسرا به خوبی نیاز کاربران خود را شناخته است و با توجه به آنها خدمات و سرویس های خود را تدارک دیده است. تمام خدمات و سرویس های نمایندگی فتوکپی کیوسرا همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است

تعمیر کپی کیوسرا

تعویض درام کپی کیوسرا

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا برای تعمیر درام کپی کیوسرا از فوت و فن هایی استفاده می کند که تنها در نتیجه تجربه و مهارت زیاد به دست آمده اند. درام یکی از اجزای دستگاه کپی است. هر چه درام با کیفیت تر باشد، تصاویر شفاف تری چاپ می شوند. این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد و مسئول انتقال تصویر بر روی کاغذ است.

اگر مطمئن هستید که درام دستگاه شما درگیر ایراد و اختلال است، می توانید ابتدا با تمیز کردن آن برای رفع این ایرادات اقدام کنید. اگر تمیز کردن درام موثر واقع نشد، دیگر باید آن را تعویض کنید. به علت ساختار ساده و قیمت نسبتا پایین، زمانی که درام دچار نقص فنی می شود، تعویض آن به صرفه تر، ساده تر و سریع تر است. توجه کنید که همواره درام را از ضربه و فشار حفظ کنید. آن را مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید نگه ندارید و همیشه آن را تمیز کنید تا کیفیت دستگاه حفظ شود.

تعمیر مین برد کپی کیوسرا

تعمیر مین برد کپی کیوسرا یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا  است. مین برد قطعه مهم و کاربردی در دستگاه کپی است که وظایف سنگینی بر عهده دارد. این قطعه به شدت در مقابل نوسانات ولتاژ حساس است. مرکز تعمیرات کپی کیوسرا این قطعه را به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و حرفه ای بررسی و تعمیر می کند.

مین برد قطعه ای سخت افزاری از دستگاه کپی است که وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. مشکل در مین برد باعث اختلال در کل دستگاه می شود. سوختگی در برد و داغ شدن زیاد آن، خارج شدن خازن ها از حالت عادی و … نشانه های خرابی مین برد است. بهتر است بدانید که نوسانات ولتاژی مهمترین عامل آسیب به مین برد دستگاه کپی است.

تمیز کردن لیزر فتوکپی کیوسرا

تمیز کردن لیزر فتوکپی کیوسرا یکی از سرویس های ویژه ای است که مرکز تعمیرات کپی کیوسرا ارائه می دهد. تمیز کردن لیزر فتوکپی می تواند کیفیت چاپ را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد. بهتر است هنگام تمیز کردن واحد لیزر، محل قرار گیری یونیت لیزر را نیز بررسی کنید و از قرار گیری صحیح یونیت لیزر در جایگاهش مطمئن شوید.

اگر خطوط تیره ‌ای روی کاغذ کپی خود مشاهده کردید، بهتر است برای تمیز کردن یونیت لیزر فتوکپی کیوسرا وارد عمل شوید. ظهور خطوط تیره روی کاغذ نشانه دهنده کثیف بودن واحد لیزر است؛ اگر لیزر را تمیز کنید، این خطوط از بین می روند.

تعمیر فیوزینگ فتوکپی کیوسرا

تعمیر فیوزینگ فتوکپی کیوسرا نیز توسط مرکز تعمیرات کپی کیوسرا انجام می شود. فیوزینگ یا هیتر قطعه ای در دستگاه کپی است که آخرین مرحله تشکیل تصویر در دستگاه کپی را بر عهده دارد. خرابی فیوزینگ می تواند مشکلات زیادی را منجر شود. با دیدن خطوط اضافی روی کپی به معیوب شدن یونیت فیوزینگ می توان پی برد. گاهی دستگاه خودش کد خطای فیوزینگ را نشان می دهد. در این صورت کاربر باید در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

تعمیرات کپی کیوسرا و دیگر واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید.

نمایندگی کیوسرا با فراهم ساختن فضایی مجهز و با بهره مندی از حضور کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران عزیز ارائه دارد. کلیۀ خدمات تعمیر در نمایندگی کیوسرا در ایران به دست کارشناسان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با واحدهای تعمیرات کیوسرا در نمایندگی کیوسرا در ایران به بخش زیر مراجعه نمایید.

خدمات واحد تعمیرات کپی کیوسرا

  • تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس
  • تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا و تعویض قطعات موتور
  • رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز
  • نظافت و سرویس دستگاه کپی
  • عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر
  • بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات
  • تعویض دولوپر
  • عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن
  • شارژ کاتریج
  • انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید
  • بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • ایجاد تصویر در دستگاه کپی کیوسرا و خطاهای مربوط به آن
  • تعمیر AC power
  • تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی کیوسرا
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی کیوسرا
  • عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی کیوسرا و اصلاح آن
  • تعویض پیکاپ
  • تنظیم منو دستگاه
  • انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی کیوسرا
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی
  • دیگر خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه کپی کیوسرا

اخبار کپی کیوسرا و دیگر خبرها

همانگونه که می‌دانید ابعاد دستگاه های کپی به گونه ای است که به سختی می‌توان آن‌ها را حمل و جابجا ساخت. حال در زمان خرابی دستگاه و نیاز به تحویل آن به تعمیرگاه چه باید کرد؟ راهکار ما در زمان خرابی دستگاه کپی، حضور کارشناس در محل و انجام تمامی عملیات تعمیرات کپی کیوسرا در محل است.

در این روش، پس از تماس شما، کارشناس تعمیر به همراه مجموعه ای از ابزار و تجهیزات تعمیر به محلِ مورد نظر اعزام گشته و دستگاه را تعمیر می‌نماید. همانطور که می دانید در این روش دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و کلیه عملیات با حضور کارشناس در محل انجام می‌پذیرد. برخی از مزایای تعمیر کیوسرا در محل عبارتند از: صرفه‌جویی در زمان و هزینه، حضور سریع کارشناس در محل و آغاز عملیات تعمیر، امکان نظارت بر عملیات تعمیر، اخذ مشاوره های مورد نیاز از کارشناس اعزامی و …. .

در صورت درخواست تعمیرات کپی کیوسرا در محل کافی است تا شما کاربران گرامی از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با این مرکز تماس بگیرید. سایر اخبار کپی کیوسرا و مطالب مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

مقالات کپی کیوسرا و دیگر مقالات

 مرکز تعمیرات کپی کیوسرا فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های کپی کیوسرا به درون کشور آغاز کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار تعمیر خود را توسعه بخشیده و به‌روز رسانی ساخته است، از این‌رو شما می‌توانید شاهد حضور پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر در این مرکز باشید. تجهیزاتی که بالاترین سطح سازگاری با تعمیرات کپی کیوسرا را دارا هستند.

مدیریت این مرکز اما به این امر اکتفا نکرده و همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر برای کارشناسان این مرکز، درصدد همگام‌سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات کپی کیوسرا با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. (حضور در این دوره‌ها برای کارشناسان تعمیرات کپی کیوسرا الزامی است)

خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند. کارشناسان ما در بخش تعمیرات کپی کیوسرا در تلاشند تا ضمن ارائه به روزترین خدمات تعمیر و ترمیم در این مرکز، برخی از خدمات ممکن را به صورت اینترنتی در اختیار کاربران و مشترکان خویش قرار دهند.

گردآوری و تدوین مقالات مرتبط با ترفندهای تعمیر و رفع عیوب کپی های کیوسرا ، بخشی از خدمات ارائه شده در وب سایت رسمی این مرکز هستند که با تلاش تیمی از کارشناسان این مرکز انجام می پذیرد. مقالات موجود ضمن دربرداشتن جدیدترین ترفندهای رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری کپی کیوسرا، بهترین شیوه های استفاده از این دستگاه ها را در اختیار کاربران آنها قرار می‌دهند تا با پیاده سازی آنها، به عمر مفید دستگاه بیافزایند.

سوالات متداول تعمیرات کپی کیوسرا

تنوع بالا و تعداد بیشمار تولیدات کیوسرا مدیریت نمایندگی کیوسرا را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات کیوسرا را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر نمایندگی کیوسرا در ایران متشکل از پارت های تخصصی بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به کاربران ارائه می گردد. شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های کیوسرا که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی کیوسرا از تعمیرات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی کیوسرا به ساختار تمامی محصولات کیوسرا تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در نمایندگی کیوسرا سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه کپی کیوسرا را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

مدیریت مرکز تعمیرات کپی کیوسرا به دلیل اطمینان از تبحر و دانش کادر فنی خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی کیوسرا بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌ گردد. شما کاربران گرامی می توانید سوالات متداول تعمیرات کیوسرا را از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های مورد نظر را دریافت دارید.

انواع کپی کیوسرا و دیگر محصولات

 کمپانی کیوسرا با تولید محصولات خوش‌ساخت و محکم توانسته است بخش عمده‌ای از بازارهای جهانی را به تصرف خویش درآورد. برخی از تولیدات پرطرفدار  کیوسرا که با استقبال بالایی از سوی کاربران این حوزه روبرو گشته اند و جزو پرفروشترین های این کمپانی در کشور ما به شمار می آیند عبارتند از: تلفن های همراه کیوسرا، دستگاه فتوکپی کیوسرا، دستگاه پرینتر کیوسرا و… .

شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از محصولات کیوسرا به بخش زیر مراجعه نمایید. کارشناسان نمایندگی کیوسرا در ایران تمامی تولیدات کیوسرا را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و اطلاعات مرتبط با هریک را در اختیار شما قرار میدهند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =