تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر ریکو تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیرات پرینتر ریکو به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد. در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به این مرکز تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی ریکو و حضور در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیرات پرینتر ریکو

نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو

پرینتر ریکو یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که کاربران بسیاری نیز دارد. نمایندگی ریکو مرکز سخت افزار ایران، یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین مراکزی است که تعمیرات پرینتر ریکو را در سطح حرفه ای و بی نقص انجام می دهد. در این مرکز یک واحد مجزا به تعمیرات پرینتر اختصاص داده شده که مجهز به انواع ابزار، دستگاه ها و قطعات به روز و با کیفیت می باشد.

خبره ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری در واحد مزبور فعالیت می کنند و می توانند هریک از مشکلات این دستگاه شامل پرینت نگرفتن دستگاه، عدم چاپ برگه با استفاده از تبلت، کاهش شدید کیفیت پرینت، وجود خطوط یا نقطه های اضافی در برگه چاپ شده، گیر کردن برگه در پرینتر، چروک و مچاله شدن کاغذ در پرینتر، ارائه برگه سفید پس از طی فرایند پرینت، توقف ناگهانی کار دستگاه، روشن نشدن پرینتر و … را در اسرع وقت ترمیم نمایند.

خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

لیزر پرینتر ریکو یکی از بخش های یونیت لیزر است که در کنار قطعاتی همچون برد لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی کار می کند. لیزر همچون نور عمل می کند؛ لیزر در کیفیت پرینت تاثیر مستقیم دارد. بی کیفیتی چاپ با وجود پر بودن کارتریج، تار بودن پرینت و نبود فوکوس لازم در پرینت نشانه های خرابی لیزر است. در نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو، تعمیر لیزر پرینتر ریکو با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزارآلات روز دنیا انجام می شود.

تعمیر مین برد پرینتر ریکو

تعمیر مین برد پرینتر ریکو بعد از تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی انجام می شود. مین برد در پرینتر همانند مین برد در هر دستگاه الکترونیکی دیگری، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ این قطعه سایر قطعات را به یکدیگر وصل می کند و در نهایت پردازش اطلاعات را انجام می دهد. نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو برای تعمیر مین برد پرینتر ریکو از به روزترین و استاندارد ترین روش ها استفاده می کند و همیشه نتیجه رضایت بخشی را نصیب کاربر می سازد.

تعمیر لیزر پرینتر ریکو
تعمیر مین برد پرینتر ریکو

تعمیر کاغذکش پرینتر ریکو

کاغذکش نیز یکی دیگر از اجزای هر پرینتر از جمله پرینتر ریکو است؛ این بخش از پرینتر مسئول ورود و خروج کاغذ است. اگر کاغذ کش یا قطعات داخلی آن خراب باشد، ورود و خروج کاغذ در پرینتر مختل می شود. برای عملکرد صحیح پرینتر توجه به کارکرد صحیح کاغذکش بسیار مهم است. عیب یابی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات مختلف کاغذکش پرینتر ریکو را به نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو واگذار کنید. باید بدانید که این قطعه در عین سادگی، پیچیدگی های زیادی دارد و باید با دقت بالایی بررسی شود.

تعویض درام پرینتر ریکو

درام مسئول انتقال تصویر از پرینتر به کاغذ است. درام خصوصا در یک کارتریج لیزری نقش مهمی دارد. تا جایی که حتی بهترین کارتریج با بهترین تونر با وجود یک درام خراب نمی تواند کارایی مطلوبی داشته باشد. تعویض درام پرینتر ریکو را می توانید به راحتی در نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو انجام دهید. باید بدانید که تعویض درام معمولا موثر تر، مفید تر و ساده تر از تعمیر آن است؛ زیرا تعمیر درام پرینتر ریکو حساسیت های ریز و پنهانی دارد که هر تعمیرکاری نمی تواند از عهده آن بر آید و معمولا هم ارزش دردسر های آن را ندارد؛ اما با تعویض درام، سرعت بهبودی دستگاه دو چندان می شود و نتیجه صد در صد رضایت بخشی نیز حاصل می شود.

تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

فیوزینگ یک قطعه مهم در پرینتر است که مسئول چسباندن تونر بر روی کاغذ است. فیوزینگ از دو غلتک گرم شده تشکیل شده است که کاغذ را از بین آنها عبور می دهند و تونر را با حرارت و فشار به کاغذ می چسبانند. فیوزینگ پرینتر ریکو ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود، مانند گرمای زیاد، گیر کردن کاغذ، آسیب دیدن غلتک ها، نشت جریان و غیره. برای تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو، باید ابتدا علت خرابی را شناسایی کنید و سپس قطعات معیوب را تعویض یا تعمیر کنید. برای این کار، ممکن است نیاز به دانش و تجهیزات فنی مناسب داشته باشید.

تعمیر و تعویض کارتریج پرینتر ریکو

کارتریج پرینتر یک قطعه مهم است که مسئول چاپ تصویر یا متن بر روی کاغذ است. کارتریج پرینتر ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود، مانند سوختگی، ته‌نشین شدن تونر، آلودگی، گیر کردن کاغذ و غیره. برای تعمیر و تعویض کارتریج پرینتر، باید ابتدا نوع و مدل پرینتر خود را بشناسید. پرینترها از نظر نوع کارتریج به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند. همچنین باید با نحوه باز و بسته کردن درب پرینتر و جایگاه کارتریج آشنا باشید. برای تعمیر و تعویض کارتریج پرینتر با ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو تماس  بگیرید.

تعمیر دولوپر پرینتر ریکو

دولوپر پرینتر ریکو یک قطعه مهم است که در انتقال تونر روی درام و چاپ تصویر نقش دارد. اگر دولوپر پرینتر ریکو خراب شود، کیفیت چاپ کاهش می یابد و مصرف تونر افزایش می یابد. برای تعمیر دولوپر پرینتر ریکو لازم است با نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو تماس بگیرید.

رفع ارورهای پرینتر ریکو

پرینترهای ریکو فارغ از سال ساخت و تعداد قابلیت هایشان دارای ساختار با کیفیتی هستند که به ندرت دچار اختلال می شود. اما به هر حال استهلاک دشمن اصلی تک تک دستگاه های دیجیتال پر مصرف است. برای رفع ایرادات و مشکلات احتمالی پرینترهای ریکو، شناسایی به موقع ارورهای آن حائز اهمیت است.

فراموش نکنید که عدم توجه به ارورهای پرینتر ریکو می تواند باعث از کار افتادگی کامل دستگاه و شدت خرابی های آن شود. بنابراین حضور ارورهای مختلف را جدی گرفته و برای بازگردانی کارایی صحیح پرینتر از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای سرعت بخشیدن به پروسه ی تعمیر و بازیابی پرینتر هنگام تماس با واحد پشتیبانی، همکاران ما را از ارور موجود در پرینتر مطلع سازید.

سرویس پرینتر ریکو چند وقت یکبار لازم است ؟

انجام سرویس های دوره ای راه حل اصلی جلوگیری از پیدایش اختلالات فنی پرینتر است. چرا که بسیاری از ایرادات ریز و درشت پرینترهای قدیمی و جدید ریکو ریشه در جوهر ریزی و ذرات تونر خشک شده بر روی قطعات مختلف چاپگر دارد. دقت داشته باشید که سرویس پرینتر زمانی جلودار خرابی های آن خواهد بود که به صورت دوره ای انجام شود.

فاصله ی میان دوره های سرویس پرینتر بستگی به میزان استفاده ی شما از چاپگر دارد. اما حتی اگر از پرینتر استفاده ی چندانی هم نداشته باشید، نباید سرویس دهی پرینتر را کنسل کنید. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو طی مدت زمان کوتاهی طبق پارامترهای استاندارد و اصولی پروسه ی سرویس دهی پرینترهای ریکو را به اتمام می رساند.

سوالات متداول کاربران پرینتر ریکو

بله، کافیه با ما تماس بگیرید تا طی مدت زمان کوتاهی کارشناسان همراه با تجهیزات فنی پیشرفته و اورجینال به آدرس ثبت شده از طرف شما اعزام بشن.

کمرنگ چاپ کردن پرینتر ریکو یا هر برند دیگری معمولا به تموم شدن تونر موجود در کارتریج پرینتر ارتباط داره. نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو شارژ کارتریج رو با تونر مرغوب و مناسبی براتون انجام میده و مشکل چاپ کمرنگ دستگاه رو از بین میبره.

گیر کردن کاغذ در پرینتر دلایل ریز و درشت زیادی داره. بعضی از دلیل ها عبارتند از:

  • جنس نامناسب کاغذ و عدم استفاده از کاغذ استاندارد در پرینتر
  • خرابی های موجود در کاغذکش دستگاه
  • وجود مشکل فنی در یونیت فیوزینگ و غلتک های پرس پرینتر
  • اختلالات موجود در مین برد پرینتر
  • جنس کاغذهای مصرفی رو چک کنین. کاغذهای پرینتر نه باید خیلی سبک باشن نه خیلی سنگین تا داخل پرینتر چروک نخورند.
  • کاغذهای پرینتر نباید مرطوب باشن. اگه احساس میکنین کاغذها رطوبت دارند، اون ها رو عوض کنین یا مدتی رو اجازه بدین در هوای آزاد خشک بشن بعد ازشون استفاده کنین.
  • طریقه ی قرار گرفتن کاغذ در پرینتر رو هم باید بررسی کنید تا مطابق با علامت های تعبیه شده بر روی سینی کاغذ باشه.
  • کاغذهای داخل دستگاه رو پشت و رو کنین. خیلی از کاربرها این کار رو به عنوان راهکار حل مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر قبول ندارند. اما بعضی وقتا میتونه چاره ساز باشه.

کلیه ی سرویس ها و خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو به همراه گارانتی و ضمانت نامه های مدت دار معتبر عرضه میشن.

شعبه های نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در سراسر تهران بزرگ دیده میشن. بدون اینکه وقت زیادی رو در ترافیک شهر سپری کنین، می تونین به یکی از شعبه های امیرآباد، ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی، ولیعصر مراجعه کنین.

بله، نمایندگی پرینتر ریکو در شاهین ویلای کرج هم شعبه داره.

برای اینکه فرآیند چاپ در پرینتر انجام بشه، لیزر، کارتریج و درام به طور کاملا مستقیم حضور دارن. بنابراین وقتی چاپی شکل نمیگیره و پرینتر به اصطلاح سفید چاپ میکنه، یکی از این 3 بخش نام برده از عملکرد اصلی خودش دور شده. البته تنظیمات دستگاه هم میتونه در چاپ سفید پرینتر نقش داشته باشه.

مسلما هزینه ی ترمیم پرینتر ریکو به نوع و شدت خرابی بستگی داره. در این بین مدل چاپگر هم خیلی مهمه. اگر تعویض هم ضروری بشه، تغییر هزینه یه بار دیگه اتفاق میفته. اما جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو مناسب ترین تعرفه ی قیمتی رو برای بازیابی کارایی پرینترهای ریکو در نظر گرفته است.

تعویض درام پرینتر ریکو

اعزام تعمیرکار حرفه ای پرینتر به محل

نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو بالاترین سطح کیفی از خدمات تخصصی را به صورت سرویس های تعمیر در محل ارائه می نماید. یک تماس کوتاه کافی است تا کارشناسان مجرب ما به محل مورد نظر اعزام شوند. استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته و به کارگیری مهارت بالا و دانش به روز کارشناسان ما موجب بازگردانی کیفیت اولیه ی پرینتر شما خواهد بود. با خیالی آسوده تعمیر و بازیابی پرینترهای ریکو را به تکنسین های نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو بسپارید. کلیه ی خدمات و سرویس های این دپارتمان تخصصی دارای گارانتی و ضمانت نامه های مدت دار کتبی هستند.

تعمیرات پرینتر ریکو و دیگر واحدهای تعمیرات ریکو

مدیریت نمایندگی ریکو در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد. مدیریت نمایندگی ریکو تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد و در این راستا «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» را دو رکن اساسی و لاینفک فعالیت های مجموعه خویش قرار داده است.

مدیریت نمایندگی ریکو بر این نکته واقف است که فروش و ارائه خدمات مرتبط با یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ راه است. کارشناسان و مهندسان نمایندگی ریکو با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد، در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی هستند. این کارشناسان با حضور در محل مورد نظر ارائه دهنده خدمات مورد نیاز به آنها می باشند.

شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در نمایندگی ریکو و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، خدمات تخصصی مورد نیاز را دریافت دارید. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی شده اند.

انواع محصولات پرینتر ریکو و دیگر محصولات

کمپانی ریکو عمده فعالیت های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت.

شرکت ریکو تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی است که در درجه نخست به عرضه تولید مدلهای گوناگون و گسترده دوربینها و تجهیزات اداری نظیر پرینترها، دستگاه های فتوکپی و دورنگارها می پردازد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات ریکو و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات پرینتر ریکو

مرکز تعمیرات پرینتر ریکو در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان و بهره مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی راه اندازی نموده است.

شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی خدمات یاری کنید. کادر پشتیبانی مرکز تعمیرات پرینتر ریکو، با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی سوالات متداول شما خواهد بود. بعلاوه شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق ارتباط و تماس با این مرکز، درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان تعمیر و سرویس در محل مورد نظرتان ثبت نمایید.

بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر ما –پس از انجام هماهنگی‌های لازم- به محل اعزام شده و اقدامات لازم جهت تعمیر و سرویس پرینتر ریکو را آغاز می‌نمایند. راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب‌ سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است.

مقالات پرینتر ریکو و دیگر مقالات

همانگونه که می‌دانید دستگاه پرینتر در حال حاضر ارزش و جایگاه بالایی در پیشبرد برنامه های روزانه یک اداره، سازمان روزانه یک کاربر عادی یافته است به گونه‌ای که گاه در صورت خرابی آن بسیاری از کارها به حالت تعلیق درآمده و ادامه آنها غیرممکن می‌گردد. جهت پیشگیری از اتلاف وقت و زمان شما هموطنان گرامی، کارشناسان ما در این مرکز با در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین ابزارآلات فنی تعمیر، ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیرات پرینتر ریکو هستند. از همین روی شما نیز می‌توانید در صورت خرابی دستگاه تان، با ما تماس گرفته و از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو بهره‌مند گردید.

کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و ترمیم به تمامی مهارتها و شیوه‌های پیشرفته این حوزه تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری پرینترهای ریکو را به بهترین روش و در کمترین زمان ممکن برطرف نمایند. بعلاوه کارشناسان تعمیرات پرینتر ریکو با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، قادر هستند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تمامی تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز به دست کارشناسان متخصص و در واحدهای تخصصی جداگانه به دارندگان این محصول ارائه می‌گردد. کاربران گرامی می توانند بخشی از مطالب و مقالات مرتبط با این حوزه را از طریق مراجعه به بخش زیر دریافت نمایند.

اخبار پرینتر ریکو و دیگر خبرها

تعمیرات پرینتر ریکو یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو است که با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان این مرکز در بالاترین سطح کیفی به کاربران این محصول ارائه می گردد. چیره‌دستی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر ریکو در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه باشند.

متخصصان و کارشناسان تعمیرات پرینتر ریکو به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که ممکن است در پرینترهای ریکو پدید آمده‌ باشند. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. کاربران و علاقمندان به این حوزه می توانند بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با این حیطه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایند.