اشتراک گذاری

تعمیرات کپی زیراکس

در ادامه این مقاله، با نحوه تعمیر تعمیرات کپی زیراکس و جزئیات آن آشنا می شوید. البته شما می توانید برای تعمیر دستگاه کپی خود و رفع تمامی ایرادات و معایب عملکردی آن، از همکاران ما در مرکز تعمیرات تخصصی کمک پیشه کمک بگیرید. با این حال، آشنایی با نکاتی در خصوص نحوه تعمیر فتوکپی و مشکلات رایج آن و راهکارهای آنها، به شما کمک می کند که مشکل دستگاه را راحت تر عیب یابی کرده و برطرف نمایید. همکاران ما برای تعمیر دستگاه کپی زیراکس، اول دستگاه را عیب یابی می کنند تا بدانند ایراد دقیقا مربوط به کدام بخش است. 

سپس قطعات آسیب دیده را ترمیم یا تعویض کرده و در صورت نیاز، کارتریج را شارژ یا تعویض می نمایند. به این ترتیب مشکلات عملکردی دستگاه برطرف شده و می توانید بدون ایراد از آن استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه تعمیرات کپی زیراکس، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تعمیرات کپی زیراکس

نمایندگی فتوکپی زیراکس

تعمیرات فتوکپی زیراکس تنها یک نمونه از انبوه خدماتی است که نمایندگی فتوکپی زیراکس ارائه می دهد. این نمایندگی در حوزه های فروش، پس از فروش و تعمیرات فتوکپی زیراکس خدمات رسانی دارد. از آنجا که دستگاه کپی زیراکس یکی از شناخته شده ترین دستگاه های چاپ است، لازم است که سرویس های جداگانه و ویژه ای داشته باشد. کاربران عزیز این دستگاه می توانند با اطمینان کامل از خدمات تعمیراتی نمایندگی فتوکپی زیراکس استفاده کنند. 

این سرویس ها کاملا تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی هستند. بررسی و عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری تمام اجزای دستگاه کپی زیراکس، تعویض قطعات مستهلک و کار کرده و تهیه مواد مصرفی مرغوب و سازگار با انواع مختلف دستگاه های کپی زیراکس از جمله خدماتی است که در نمایندگی فتوکپی زیراکس برای اجرای تعمیرات فتوکپی زیراکس ارائه می شود. در ادامه مطلب به چند نمونه از این عیوب رایج اشاره می کنیم.

تعمیرات کپی زیراکس در تهران 

تعمیرات کپی زیراکس در تهران، توسط مرکز تعمیرات تخصصی کمک پیشه در اقصی نقاط این شهر انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر دستگاه کپی xerox، می توانید با این مرکز تماس بگیرید. شماره تلفن تمامی این شعب در صفحه تماس با ما موجود است و همکاران ما برای پاسخگویی هرچه بهتر، در خدمت شما عزیزان هستند. گفتنی است سرویس دهی در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت انجام می شود. 

تعمیر دستگاه کپی xerox در کرج 

با ثبت درخواست تعمیرات کپی زیراکس در کرج، خدمات مربوطه را در کوتاه ترین زمان و در تمامی مناطق استان البرز دریافت می کنید. به این ترتیب، مشکلات دستگاه فتوکپی به موقع و توسط تعمیرکاران ماهر برطرف شده و موجب بروز آسیب دیدگی های بیشتر نمی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تعمیر دستگاه کپی xerox در کرج و نحوه دریافت این سرویس، ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

هزینه تعمیرات کپی زیراکس 

قیمت تعمیرات دستگاه کپی زیراکس و دیگر برندها ، بستگی به این دارد که کدام قطعات و به چه اندازه ای آسیب دیده اند. معمولا ترمیم قطعات، بسیار کم هزینه تر از تعویض آنهاست؛ چون قیمت قطعات اورجینال بالا بوده و باید قیمت آن را نیز در هزینه نهایی محاسبه کرد. البته گاهی مشکل دستگاه با یک سری اقدامات ساده و ابتدایی برطرف می شود و اصلا نیازی به ترمیم یا جایگزین کردن قطعات نیست. در هر صورت برای برآورد هزینه تعمیرات کپی زیراکس، باید تا عیب یابی کامل دستگاه توسط تعمیرکاران صبر کنید. به یاد داشته باشید که قیمت اعلام شده تقریبی است و امکان افزایش یا کاهش آن پس از پایان عملیات تعمیر، وجود دارد.

 
تعمیر دستگاه کپی زیراکس

خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس

مرکز تعمیر دستگاه کپی در راستای رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب ، به ارائه ی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری کپی و به طور کلی ماشین های اداری می پردازد . خاطرنشان می سازیم ، تمامی خدمات انجام شده در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می شود . نمایندگی کپی با چندین سال تجربه ، به امور تعمیرات و فروش قطعات اورجینال می پردازد . کارشناسان این مرکز پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه به انجام تنظیمات کلی و غبار روبی بخش های داخلی محصول نیز می پردازند .

همین امر موجب افزایش کارایی دستگاه می گردد . موفقیت های پی در پی نمایندگی کپی در حیطه ی فعالیتی خود موجب گشته ، کمتر شرکتی توان رقابت با این مرکز را داشته باشند . این مرکز با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص همواره در زمینه ی تعمیرات پیشرو بوده است . در حقیقت ، نمایندگی کپی با سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق مشتری به فعالیت می پردازد .

اقداماتی مثل تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض درام و تمیز کردن این قطعه، شارژ کارتریج ، تعمیر کاغذکش و بخش های مختلف آن، تعمیر و تعویض مین برد، تعمیرات برد پاور، تعمیر اپتیک، ترمیم سنسورها، تعویض خازن های آسیب دیده، شارژ تونر، تعویض دولوپر، تعمیر و تعویض دکمه ها، تعویض کابل ها و اتصالات فرسوده و آسیب دیده و رفع مشکلات عملکردی دستگاه، مهم ترین خدمات تعمیر فتوکپی زیراکس هستند. کمک پیشه، به شما ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد تا از اصالت قطعات مورد استفاده، اطمینان داشته باشید.

تعمیر فتوکپی زیراکس

تعمیر فیوزینگ دستگاه فتوکپی زیراکس

فیوزینگ یا هیتر همان قطعه ای است که مسئولیت آخرین پردازش ها برای تشکیل تصویر در دستگاه کپی را بر عهده دارد. در صورت خرابی فیوزینگ عملکرد کلی دستگاه فتوکپی تحت تاثیر قرار می گیرد. تشخیص به موقع خرابی فیوزینگ کمک می کند تا ایراد و اختلال موجود شدید نشود. یکی از علائم خرابی فیوزینگ خطوط اضافی روی برگه های چاپ شده است تا جایی که مانع خوانده شدن محتویات سند می شود. 

توجه داشته باشید که اقدام به موقع برای تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس مانع از ایجاد مشکلات دیگر می شود. البته گاهی کار از تعمیر فیوزینگ گذشته و باید آن را تعویض کرد. به هر حال تشخیص این موضوع به عهده ی تعمیرکار مجرب است.  نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس، فیوزینگ دستگاه کپی زیراکس را تعمیر و تعویض می کند. ضمنا در تعویض قطعات از نمونه های اورجینال و شرکتی استفاده می کند.

تعمیر برد تغذیه کپی زیراکس

پاور دستگاه کپی، برق 220 ولت را به مین برد ارسال می کند. دستگاه کپی برق مورد نیاز خود را از پاور دستگاه، به کمک اتصال با کابل برق دریافت می کند. در واقع این برد، وظیفه تنظیم و کنترل برق دستگاه کپی را بر عهده دارد و در صورت خرابی یا اختلال تأثیر مستقیمی بر عملکرد سایر قطعات دستگاه کپی دارد. 

عواملی چون ولتاژ بیش از حد، استفاده‌های طولانی و بیش از توان از دستگاه کپی و در نهایت کثیفی و انباشت گردوغبار در برد پاور باعث بروز خرابی در برد پاور دستگاه کپی زیراکس می شود. به دلیل حساسیت بالا در تعمیر این قطعه لازم است تکنسین خبره به بررسی کامل آن بپردازد. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای شما را در تعمیر برد تغذیه کپی زیراکس همراهی می کنند.

تعمیر مین برد کپی زیراکس

مین برد در دستگاه کپی وظیفه کنترل سایر اجزا را بر عهده دارد. مین برد قطعه ای سخت افزاری از دستگاه کپی است که پردازش اطلاعات مهمترین مسئولیت آن است. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس، این قطعه را با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و حرفه ای بررسی می کند و پس از تشخیص ایراد و اختلال موجود، تعمیر را شروع می کند.

تعمیر این قطعه نیازمند بررسی های دقیق و تخصصی در سطح نرم افزار و سخت افزار است. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس برای تعمیر مین برد دستگاه کپی زیراکس ، با رعایت استانداردهای روز دنیا می تواند هر گونه نقص یا مشکل در این دستگاه را برطرف کند.

 تعویض درام کپی زیراکس

درام یکی از اجزای دستگاه کپی است که نقش مهمی در کارکرد صحیح این دستگاه دارد. این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد و مسئول انتقال تصویر بر روی کاغذ است. معمولا وقتی برای بار اول کارتریج را شارژ می کنیم یا وقتی که می دانیم حجم کار بالا است، باید در زمان مناسب، درام را تعویض کنیم.

با توجه به ساختار ساده و قیمت کم تعویض درام، بهتر است که درام را در هر صورتی تعویض کنیم و سراغ تعمیر نرویم. البته به شرطی که تعویض با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام شود. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس این کار را با کیفیت برتر انجام می دهد. توجه کنید که باید درام را از ضربه و فشار حفظ کنید؛ آن را مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید نگه ندارید و همواره آن را تمیز نگهداری کنید.

تعمیر چیپست کارتریج کپی زیراکس

اگر با شارژ یا تعویض کارتریج دستگاه کپی همچنان پیغام های مربوط به کارتریج را مشاهده می کنید؛ باید سراغ چیپست کارتریج دستگاه خود بروید. ریست، غیر فعال سازی و تعویض چیپست از جمله اقدامات تعمیراتی است که برای تعمیر چیپست کارتریج کپی زیراکس می توان انجام داد. 

باید بدانید که هر چیپست به کارتریج تنها اجازه چاپ 2000 برگ را می دهد، حتی اگر کارتریج شارژ شده باشد، چیپست اجازه چاپ بیشتر را نمی دهد. در شرایطی که دستگاه کپی با دستورات چاپ بیش از توان و ظرفیت خود روبه رو شود، کارتریج توسط چیپست غیر فعال خواهد شد. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس این سرویس تعمیراتی را با کیفیت برتر و بهتر ارائه می دهد.

تعمیر کاغذکش کپی زیراکس

کاغذکش وظیفه ورود و خروج کاغذ را بر عهده دارد. صدای ناهنجار دستگاه کپی، چروک شدن و کرکره شدن کاغذ، سرعت و عملکرد پایین، گیر کردن کاغذ در ورودی کپی و گیر کردن کاغذ در قسمت خروجی از جمله مشکلات بخش کاغذکش دستگاه کپی است. نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس صفر تا صد مشکلات کاغذکش را برطرف می کند.

اختلال در اجزایی نظیر پد و پیکاپ، خرابی سینی، میله پیکاپ، سنسور تشخیص وجود کاغذ، اهرم سنسور کاغذ، کارتریج، محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها در عملکرد صحیح کاغذکش دستگاه تاثیر مستقیم دارند. باید پس از بررسی های دقیق، تعمیر کاغذکش کپی زیراکس انجام شود.

تعمیرات کپی زیراکس

مشکلات دستگاه کپی زیراکس

علت سیاهی کاغذ در دستگاه کپی زیراکس چیست؟

علت سیاهی کپی زیراکس کمی پیچیده و سخت است. کپی های سیاه و تیره مصرف جوهر را در دستگاه کپی زیراکس بالا می برند و ظاهری ناخوشایند و کثیف به سند چاپی می دهند. در این صورت است که سند چاپی بی کیفیت و بلا استفاده می شود. استفاده از کاغذ نامناسب و پیدایش ایراداتی در کارتریج می تواند در سیاهی کپی زیراکس موثر باشد.

 برای اجرای تعمیرات فتوکپی زیراکس در این حالت باید اجزای مختلفی همچون پاک‌کن درام و تونر کارتریج را بررسی کنیم. عملکرد ناکافی پاک‌کن درام، خرابی تونر کارتریج یا پر شدن کارتریج از تونر مهمترین دلایل سیاهی کاغذ در دستگاه کپی زیراکس هستند.

هنگامی که با چنین مشکلی روبه رو می شوید، دستگاه را باز کنید و وضعیت کارتریج را چک کنید. اگر تونر در دستگاه ریخته شده است؛ دستگاه را با دقت تمیز کنید؛ در نهایت تونر کارتریج را تعویض کنید. در صورتی که کارتریج سالم باشد، باید وضعیت درام و عملکرد درست و مناسب پاک‌کن درام بررسی شود. برای اجرای همه این مراحل از واحد تعمیرات فتوکپی زیراکس کمک بگیرید.

علت مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس چیست؟

مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی یکی از مشکلاتی رایج و اپیدمی در انواع دستگاه کپی از جمله دستگاه کپی زیراکس است. خوشبختانه چنین اختلالی معمولا خیلی عمیق و شدید نیست و با کمی درایت و توجه و با کاربری صحیح و درست می توان این مشکل را مدیریت و نهایتا برطرف کرد.

عواملی نظیر مناسب نبودن سایز و اندازه کاغذ برای دستگاه کپی زیراکس، نازک بودن کاغذ یا ضخامت نامناسب کاغذ، رطوبت و دمای کاغذ، فرسودگی و تمیز نبودن غلطک دستگاه کپی زیراکس، چسبناک بودن و کثیف بودن رولر ها در دستگاه کپی زیراکس، رطوبت و گرد و خاک در تونر دستگاه کپی زیراکس، تنظیمات نامناسب دستگاه کپی زیراکس با وضعیت قرار دادن کاغذ در دستگاه در مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس موثر هستند. 

اگر این موارد را مد نظر قرار دهید و همیشه به آن توجه کنید، نیازی به خدمات واحد تعمیرات فتوکپی زیراکس نخواهید داشت. باید بدانید که حتی نظافت دستگاه هم می تواند این مشکل را مدیریت و حل کند.

چرا کاغذ در دستگاه کپی زیراکس گیر می کند؟

این سوال نیز یک نمونه دیگر از سوالات متدوال تعمیرات فتوکپی زیراکس است. توجه کنید که از کاغذهای تاخورده، مرطوب، یا پیچ و تاب خورده استفاده نکرده باشید و بیش از ظرفیت دستگاه کاغذ در دستگاه قرار نداده باشید و همچنین انواع مختلف کاغذ را با هم در سینی دستگاه کپی چندمنظوره قرار نداده باشید. اگر همه این موارد را رعایت کرده اید و همچنان مشکل دارید، از یک مرکز معتبر تعمیرات فتوکپی زیراکس کمک بخواهید.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

پذیرش در محل فتوکپی زیراکس

پذیرش در محل فتوکپی زیراکس، یک سرویس کاربردی است که به موجب آن، دستگاه شما در محل مورد نظرتان عیب یابی و تعمیر می شود. چنانچه نیاز به انجام اقدامات تخصصی تر و استفاده از ابزار خاصی باشد، سفیر کمک پیشه، دستگاه را به تعمیرگاه منتقل می کند. پس از تعمیر و تعویض قطعات و پایان عملیات تعمیر کپی زیراکس، دستگاه بدون ایراد به شما تحویل داده می شود. برای ثبت درخواست این سرویس، می توانید از طریق سایت کمک پیشه یا تماس با این مرکز اقدام کنید.

واحدهای تعمیرات کپی

واحدهای تعمیرات کپی به صورت مجزا راه اندازی شده است . از این رو کاربران برای تعمیرات کپی زیراکس باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مدیریت نمایندگی زیراکس برای ریکاوری هر محصول تعمیرکار همان محصول را بکارگرفته است . به عنوان مثال بازیابی کپی توسط کارشناس متخصص دستگاه کپی انجام میشود . هزینه تعمیر در مرکز تعمیرات کپی زیراکس مطابق با نرخ نامه مصوب اتحادیه میباشد. دستگاههای اداری کپی برای کپی برداری توسط زیراکس در سال ۱۹۵۹ معرفی شدند.

فتوکپی بطور وسیعی در کسب و کار، آموزش و امور اداری به کار میرود. دستگاههای کپی به تدریج منسوخ شده اند .چون اسناد دیجیتالی درحال افزایش هستند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه واحدهای تعمیرات کپی هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

خدمات واحد تعمیرات کپی زیراکس عبارتند از :

  • تعمیرات انواع چیپ دستگاه کپی.
  • ریکاوری ترانزیستور در مرکز تعمیرات کپی زیراکس.
  • تعمیر و بازیابی خازن.
  • رفع ایراد ماس فت.
  • حل مشکل فت در مرکز تعمیرات کپی زیراکس.
  • ترمیم و بازسازی انواع سلف دستگاه کپی.
  • تعمیرات دیود .
  • رفع ایراد قطعات کاست و بای پس در مرکز تعمیرات کپی زیراکس.
  • تمیزکاری و سرویس دستگاه کپی.
  • تمیز کردن آیینه های دستگاه کپی.
  • تعمیر و تعویض ایمیجینک یونیت در مرکز تعمیرات کپی زیراکس.
  • حل مشکل قطعات قسمت موتور اصلی .
  • رفع ایراد انواع آی سی.
  • تعمیر و بازیابی قطعات فیوزینگ.
  • رفع ایراد قطعات تونر هاپر در مرکز تعمیرات کپی زیراکس.
  • ترمیم قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی.
  • تنظیمات دستگاه و تعمیر بردهای الکترونیکی.
  • تعمیرات قطعات اسکنر دستگاه.
  • تعمیر کپی سیاه سفید در مرکز تعمیرات کپی زیراکس.
  • تعمیرات کپی رنگی.
  • ریکاوری بخش های مختلف دستگاه کپی.

سرویس در محل تعمیرات کپی زیراکس

تعمیرات کپی زیراکس در این نمایندگی به دو شکل انجام میشود. سرویس در مرکز و سرویس در محل. چنانچه مایل به استفاده از خدمت سرویس در مرکز باشید باید به واحد مرتبط مراجعه کنید. اما پیشنهاد ما به شما استفاده از آپشن سرویس در محل میباشد. کاربران با استفاده از این آپشن میتوانند دروقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند. علاوه بر این میتوانید بر نحوه عملکرد کارشناس نظارت داشته باشید .

مرکز تعمیرات کپی زیراکس نسبت به اعزام تکنسین مجرب به محل شما اقدام مینماید. این شرکت با بهره مندی از تخصص، مهارت و تجربه کادرفنی خود و بکارگیری مدرنترین تجهیزات به فعالیت میپردازد. از این رو کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی زیراکس قابل قیاس با هیچ مرکز مشابهی نمی باشد.

اخبار کپی زیراکس و دیگر اخبار ماشین های اداری

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی زیراکس جدیدترین اخبار ماشینهای اداری را تهیه کرده اند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند اطلاعات تخصصی خود ا به روز نمایند . ضمنا منابع دربرگیرنده خبرهای مذکور به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است . از این رو شما عزیزان میتوانید با آسودگی خیال نسبت به مطالعه اقدام نمایید . امیدواریم بتوانیم از این طریق گامی در جهت کسب رضایتتان برداریم . تعمیرات کپی زیراکس مطابق با آخرین متد دنیا در نمایندگی مجاز زیراکس صورت میگیرد .

فتوکپی ها در دو نوع در بازار موجود هستند . دستگاههای کپی کنسول و دستگاههای کپی رومیزی . انتخاب آنها کاملا به فرد و مصرف بستگی دارد . دستگاه های رومیزی کاست های کاغذ کمتری دارند . همان گونه که از نامشان معین است روی میز قرار می گیرند. در مقابل دستگاههای کنسول دارای میز چند کاست کاغذ کاست دستی هستند . با مراجعه به لینک اخبار کپی زیراکس و دیگر اخبار ماشین های اداری میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

مقالات دستگاه کپی زیراکس و دیگر مقالات

مدیریت مرکز تعمیرات کپی زیراکس بخش مقالات را در سایت راه اندازی کرده است . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند اطلاعات خود را افزایش دهند . مرکز تعمیرات کپی زیراکس درزمینه تعمیر و بازیابی محصولات زیراکس فعالیت میکند . علاوه بر این نمایندگی زیراکس بادرنظرگرفتن نیاز کاربران برای آشنایی با تکنولوژی نوین به ارائه مقالات عمومی و تخصصی همت گماشته است . کارشناسان مرکز تعمیرات کپی زیراکس با حضور در دوره های آموزشی با نوینترین مقالات این کمپانی اشنا شده اند .

پرسنل ما پس از بررسی مفیدترین مقاله ها را برای مطالعه ارائه کرده اند . اجزای مکانیکی دستگاه فتوکپی عبارتند از :  اپتیک (optic):، یونیت شارژ (Charger unit) ، درام ، یونیت ظهور (Developer Unit) ، یونیت ترانسفر (Transfer Charger)، هیتر ، یونیت تغذیه کاغذ (Peper feeding Unit)، کاغذ کش ها ، یونیت درایور (main drive unit)‌. با کلیک روی لینک مقالات دستگاه کپی زیراکس و دیگر مقالات ماشین های اداری میتوانید مقاله مدنظرتان را مطالعه نمایید .

انواع دستگاه کپی زیراکس و دیگر محصولات

مهندسین مرکز تعمیرات کپی زیراکس علاوه بر تعمیر به معرفی دیگر محصولات زیراکس نیز پرداخته اند . دستگاههای کپی که در این نمایندگی تعمیر میگردند شامل برندهای شارپ ، کونیکا مینولتا ، سامسونگ ، کیوسرا ، پاناسونیک ، ریکو ، کانن ، توشیبا ، اچ پی و دل میشوند . ریکاوری کپی نیاز به حضور کارشناسان الکترونیک و کامیپیوتر دارد . مرکز تعمیرات کپی زیراکس برای جذب متخصصین توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است .

تقریبا تمام دستگاههای فتوکپی قابلیت پرینت و اسکن را دارا هستند . به همین دلیل قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که  به یک دستگاه فتوکپی حرفه ای نیاز دارید یا یک دستگاه پرینتر چند کاره. با مراجعه به لینک انواع دستگاه کپی زیراکس و دیگر محصولات میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید .

سوالات متداول تعمیرات کپی

پرسنل مشتری مدار مرکز تعمیرات کپی زیراکس سوالات متداول ریکاوری کپی را پاسخ داده اند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . ضمنا دیگر سوالات خود را میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود با کادر مجموعه مطرح نمایید . تکنسینهای مرکز تعمیرات کپی زیراکس در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود .شرکت زیراکس در سال ۱۹۰۶ توسط جوزف سی ویلسون تأسیس شد .

این کمپانی طیف وسیعی از پرینترهای رنگی و سیاه و سفید، سیستمهای چند منظوره، دستگاه‌های کپی عکس، چاپ دیجیتال را تولید و به فروش می ‌رساند. محصولات کمپانی زیراکس عبارتند از : چاپگر ، اسکنر ، دورنگار ، پروژکتور ، دستگاه کپی و دستگاه نمایش . با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات کپی میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

مشخصات مرکز تعمیرات کپی زیراکس

مرکز تعمیرات کپی زیراکس با بهره گیری از مجربترین کارشناسان به فعالیت میپردازد . کادرفنی این مرکز پس از پشت سرگذاشتن آزمون های علمی استخدام شده اند . این افراد با  شرکت در دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . کارگاههای فنی مرکز تعمیرات کپی زیراکس مجهز به جدیدترین ابزارآلات ریکاوری میباشد . مدیریت نمایندگی زیراکس با ورود نوینترین تجهیزات نسبت به تجهیز کارگاهها اقدام مینماید .

پروسه تعمیر در این مرکز با بکارگیری تجهیزات درجه یک و استفاده از دانش کارشناسان انجام میگردد . پرسنل مرکز تعمیرات کپی زیراکس با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه فعالیت میکنند . ضمنا تعمیرکاران ما هنگام تحویل دستگاه نسبت به ارائه گارانتی معتبر اقدام مینمایند . با کلیک روز لینک مشخصات مرکز تعمیرات کپی زیراکس میتوانید اطلاعات بیشتری در این حیطه بدست آورید .

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی  دل / تعمیر دستگاه کپی اچ پی / تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی توشیبا / تعمیر دستگاه کپی زیراکس / تعمیر دستگاه کپی / تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک

تعمیرات تخصصی کپی دل / تعمیرات تخصصی کپی اچ پی / تعمیرات تخصصی کپی شارپ /تعمیرات تخصصی کپی کانن / تعمیرات تخصصی کپی توشیبا / تعمیرات تخصصی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات تخصصی کپی ریکو / تعمیرات تخصصی کپی سامسونگ / تعمیرات تخصصی کپی پاناسونیک / مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسراتعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا /تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی کیوسرا

سرویس در محل ایسر / سرویس در محل اپل / سرویس در محل ایسوس / سرویس در محل کانن / سرویس در محل کپی / سرویس در محل دل / سرویس در محل فوجیتسو / سرویس در محل اچ پی / سرویس در محل کونیکا مینولتا / سرویس در محل کیوسرا / سرویس در محل لنوو / سرویس در محل ال جی / سرویس در محل پاناسونیک / سرویس در محل ریکو / سرویس در محل سامسونگ / سرویس در محل شارپ / سرویس در محل سونی / سرویس در محل توشیبا / سرویس در محل زیراکس / سرویس در محل شبکه

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =