اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی کپی انجام می گردد . دستگاه فتوکپی که نام دیگر آن دستگاه کپی یا چاپ است ماشینی است که کاغذ عمل رونوشت یا نسخه برداری را از اسناد یا عکس ها بطور سریع و ارزان به وسیله آن انجام می دهد.

بیشتر فتوکپی ها از فناوری استفاده می کنند که زیراکس نامیده شده است. فرآیند خشک در این دستگاه با استفاده از گرما انجام می شود. کپی ها می توانند از فناوری هایی نظیر کارتریج جوهرافشان استفاده کنند . لازم به ذکر است ، زیراکس برای کپی اداری استاندارد است.

تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی در نمایندگی تعمیرات کپی ، به کمک تیمی از برترین و زبده ترین تعمیرکاران ماشین های اداری در کشورمان، به انجام میرسد. پروسه ی بازیابی سلامت دستگاه کپی در این مجموعه به این صورت است که ابتدا مراحل دقیق عیب یابی به کمک تجهیزات مورد نیاز و تخصص بالای کادر تعمیر، به انجام میرسد و پس از مشخص شدن عیوب و اختلالات دستگاه و برآورد هزینه ، در صورت رضایت کاربر، اقدامات لازم جهت تعمیرات دستگاه کپی به عمل خواهد آمد. این نمایندگی اولویت اصلی خود را به تعمیر خرابی های موجود در دستگاه قرار داده است و گزینه ی تعویض قطعات معیوب را به عنوان آخرین راه حل در نظر میگیرد.

تعمیر دستگاه کپی نیاز به حضور کارشناسان فنی آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر دارد. این مرکز برای بکارگیری تکنسین های مجرب تمامی تلاش خود را انجام داده است  کادرفنی این مرکز پس از برگزاری آزمون های متعدد علمی برای فعالیت برگزیده شده اند.

این افراد طی سال ملزم به گذراندن دوره ای آموزشی معتبر زیرنظر اساتید بین المللی می باشند. از این رو شما عزیزان می توانید تعمیر دستگاه خود را که سایر نمایندگی ها از انجام آن ناتوانند به دست مهندسین ارشد مرکز تعمیر دستگاه کپی بسپارید.

مرکز تعمیر دستگاه کپی با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به فعالیت می پردازد. این مرکز با بکارگیری تعمیرکاران توانمند و استفاده از ابزارآلات مدرن به ارائه ی خدمات ریکاوری می پردازد. تمامی تعمیرات در این نمایندگی با استفاده از استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده انجام می شود.

لازم به ذکر است ، هزینه ی تعمیر دستگاه کپی در این مرکز براساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان اخذ می گردد. نمایندگی کپی یکی از شرکت های معتبر و باسابقه در زمینه ی ریکاوری ماشین های اداری معتبر در ایران است.

این شرکت تاکنون به واسطه کادری مجرب موفقیت های ارزنده ای را کسب کرده است. تعمیر دستگاه کپی در این مرکز با استفاده از دو آپشن سرویس در محل و سرویس در مرکز صورت می گیرد. البته پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمت سرویس در محل می باشد . با کلیک روی لینک مشخصات مرکز تعمیرات کپی می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید .

واحدهای تعمیرات کپی

واحدهای مرکز تعمیر دستگاه کپی به صورت مجزا راه اندازی شده است. کارشناسانن فنی در هر واحد به رفع ایراد یک برند از دستگاه کپی می پردازند. لازم به ذکر است ، کارگاه های فنی نمایندگی کپی به ابزارآلات مدرن و درجه یک تجهیز شده است. کادرحرفه ای مرکز تعمیر دستگاه کپی با بکارگیری ابزارآلات مدرن و استفاده از دانش خود به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند. به دلیل مجزا بودن واحدها ، کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند.

تعمیرات کپی

دستگاههای اداری کپی برای کپی برداری توسط زیراکس در سال ۱۹۵۹ معرفی شدند. فتوکپی بطور وسیعی در کسب و کار، آموزش و اداری به کار می رود. بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که دستگاههای کپی به تدریج منسوخ شده اند . دلیل این امر آن است که اسناد دیجیتالی درحال افزایش هستند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی واحدهای تعمیرات کپی هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

خدمات واحد تعمیرات کپی

خدمات واحد تعمیر دستگاه کپی عبارت است از :

  • تعمیرات انواع چیپ دستگاه کپی
  • ریکاوری ترانزیستور
  • تعمیر و بازیابی خازن
  • رفع ایراد ماس فت
  • ترمیم و بازسازی انواع سلف دستگاه کپی
  • تعمیرات دیود
  • ریکاوری بخش های مختلف دستگاه کپی
  • رفع ایراد قطعات کاست و بای پس
  • تمیز کردن قطعات دستگاه کپی و سرویس
  • تمیز کردن آیینه های دستگاه کپی
  • تعمیر و تعویض ایمیجینک یونیت در مرکز تعمیر دستگاه کپی
  • حل مشکل قطعات قسمت موتور اصلی
  • رفع ایراد انواع آی سی
  • تعمیر و بازیابی قطعات فیوزینگ
  • رفع ایراد قطعات تونر هاپر
  • ترمیم قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی
  • تنظیمات دستگاه و تعمیر بردهای الکترونیکی
  • تعمیرات قطعات اسکنر دستگاه
  • تعمیر کپی سیاه سفید در مرکز تعمیر دستگاه کپی
  • تعمیرات کپی رنگی

اخبار کپی و دیگر اخبار ماشین های اداری

کارشناسان خلاق و متبحر مرکز تعمیر دستگاه کپی ، بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند. شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این خبرها دانش تخصصی خود را به روز نمایید. مطالب این بخش پس از بررسی و ویرایش در اختیار کاربران قرار داده می شوند. برخی از پرسنل متخصص ما در زمینه جستجو و ارائه ی جدیدترین اخبار ماشین های اداری فعالیت می کنند.

درضمن داغترین اخبار در حیطه ی تعمیر دستگاه کپی را نیز گردآوری و ارائه کرده ایم . اولین دستگاه کپی برای ادارات توسط جیمز وات در سال ۱۷۷۹ اختراع شد . این دستگاه بر انتقال فیزیکی میزانی جوهر به صورت فرمول بندی شده متکی بود. لازم به ذکر است ، این سیستم موفقیت تجاری داشت و برای بیش از یک قرن مورد استفاده قرار گرفت. با مراجعه به لینک اخبار کپی و دیگر اخبار ماشین های اداری می توانید وارد بخش مذکور گردید.

مقالات دستگاه کپی و دیگر مقالات ماشین های اداری

مدیریت مرکز تعمیر دستگاه کپی با راه اندازی بخش مقالات در سایت سعی در افزایش سطح علمی کاربران دارد . نمایندگی کپی با در نظر گرفتن نیاز کاربران برای آشنایی با تکنولوژی نوین به ارائه ی مقالاتی در زمینه ی تعمیر دستگاه کپی پرداخته است . کارشناسان این مرکز با حضور در دوره های آموزشی معتبر با نوین ترین مقالات ماشین های اداری آشنا شده اند . کاربران با مطالعه ی بخش مذکور می توانند با روش های استفاده ی مناسب و کاربردی از محصول خود آشنا شوند .

نمایندگی کپی با در دست داشتن مدرنترین و به روز ترین تجهیزات دنیا زیرنظر مجربترین کارشناسان به فعالیت می پرازد . مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان دو اصل عمده در مرکز تعمیر دستگاه کپی می باشد . با کلیک روی لینک مقالات دستگاه کپی و دیگر مقالات ماشین های اداری می توانید مقاله موردنظر خود را مطالعه نمایید .

انواع دستگاه کپی و دیگر محصولات

کادر فنی مرکز تعمیر دستگاه کپی علاوه بر ریکاوری به معرفی برندهای تولید کننده کپی نیز پرداخته است . این برندها عبارتند از : شارپ ، کونیکامینولتا ، سامسونگ ، زیراکس ، کیوسرا ، پاناسونیک ، ریکو ، کانن ، اچ پی ، توشیبا و دل.

نمایندگی کپی مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه ی گارانتی است. این مرکز وار کننده قطعات و مواد مصرفی اورجینال نیز می باشد . از این رو کادرفنی مرکز تعمیر دستگاه کپی درصورت نیاز به تعویض قطعه حتما از قطعه ی اصل استفاده می نمایند.

تعمیر دستگاه فتوکپی

این مرکز با جذب توانمندترین تعمیر کاران کشور و بکاربردن مدرنترین تجهیزات روز دنیا توانسته بازدهی واحد تعمیرات را به سطح قابل قبولی از کیفیت برساند . کیفیت بالا و سرعت ارائه ی خدمات ریکاوری در نمایندگی کپی کاربران و مشتریان محترم را مایل به استفاده از خدمات مرکز تعمیر دستگاه کپی کرده است.

امروزه کاربرد دستگاه کپی به قدری همه گیر شده است که می توانید آن را از وزارتخانه ای در پاتخت تا روستایی دورافتاده بیابید. با مراجعه به لینک انواع دستگاه کپی و دیگر محصولات می توانید اطلاعات بیشتری در این حیطه به دست آورید .

سوالات متداول تعمیرات کپی

پرسنل متبحر و کاردان نمایندگی کپی سوالات متداول تعمیر دستگاه کپی را از قبل پاسخ داده اند . شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . علاوه بر این کاربران می توانند دیگر سوالات خود را در زمینه ی چگونگی تعمیر و هزینه حدودی آن به صورت تلفنی و آنلاین با کادر مجموعه درمیان بگذارند . ضمنا با ارائه ی انتقادات و پیشنهادات خود می توانید تکنسین های مرکز تعمیر دستگاه کپی را درارائه ی هرچه بهتر خدمات یاری رسانید .

اساس فرآیند فتوکپی به این صورت است که ابتدا بر روی غلتک نواری یا استوانه درام یکبار الکتریسیته یکنواخت ساکن ۶۰۰ تا ۷۰۰ ولتی توزیع می شود. سطح غلتک با هادی های نوری آلی با بار منفی پوشیده شده اند. در این دستگاه از نور بهره برده می شود و به همین دلیل است که به آن دستگاه فتوکپی هم گفته می شود. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات کپی می توانید وارد بخش مذکور گردید .

نمایندگی کپی

نمایندگی دستگاه کپی با تشکیل تیمی قدرتمند از کارشناسان ماهر و آشنا به علم روز، به ارائه ی خدمات تعمیراتی کلیه ی دستگاه های اداری معتبر می پردازد. این مرکز با مجهز کردن کارگاه های تعمیراتی خود به ابزارآلات مدرن دستگاه معیوب شما عزیزان را تعمیر می کند. لازم به ذکر است ، پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن خواهید بود. خاطرنشان می سازیم ، کارشناسان نمایندگی کپی در کارگاه هایی مجزا ابتدا به صورت جزء به جزء دستگاه را آنالیز می کنند.

سپس در جهت تعمیر آن گام برمی دارند . همین امر، موجب پیدا کردن بهترین راه برای رفع ایراد دستگاه می گردد. از این رو با استفاده از بهترین روش و در کمترین زمان ممکن ، ایراد دستگاه شما عزیزان رفع می گردد. از آن جایی که جلب رضایت و احترام به حقوق مشتری جزء اهداف مهم مدیریت و پرسنل این نمایندگی می باشد، لذا نرخ اخذ شده از کاربران محترم در مقایسه با سایر مراکز مشابه بسیار پایینتر می باشد. این مرکز رسالت مهمی را دنبال می نماید و آن این است که ، کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین خدمات را دریافت نمایند.

4/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩