اشتراک گذاری

تعمیر فکس برادر

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیر فکس برادر با دقت و ظرافت ویژه ای در نمایندگی این شرکت انجام می گردد. فکس دستگاه پر کاربردی است و قطعات آن بسیار ظریف و حساس می باشند. برای جلوگیری از بروز اختلالات بیشتر در این محصول، تعمیرات آن باید تحت نظارت مستقیم متخصصن این حوزه انجام شود. به همین دلیل هم ترمیم این دستگاه در نمایندگی تعمیرات برادر ، توسط افرادی انجام می شود که از دانش فنی و مهارت تخصصی بسیار بالایی برخوردار هستند. این افراد از دستگاه ها و ابزار آلات جدید و پیشرفته استفاده می کنند و ضمن رفع مشکلات عملکردی هریک از مدل های فکس، محصول مورد نظر را به بهترین شکل ترمیم می نمایند. با توجه به اهمیت استفاده از فکس در کارهای اداری و تبادلات بین سازمانی، مقاله امروز را به ارائه نکاتی پیرامون تعمیر فکس برادر و جزئیات تخصصی تر آن اختصاص داده ایم. اگر جزء کاربران این دستگاه هستید، توصیه می کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”120″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

مشکلات رایج فکس

همانطور که اطلاع دارید، دستگاه فکس به وسیله اینترنت و خط تلفن کار می کند. بنابراین بروز مشکل در هریک از این موارد، می تواند بر عملکرد محصول مورد بحث نیز تاثیر منفی بگذارد. از طرفی، خود دستگاه نیز ممکن است از نظر سخت افزاری دچار معایب و ایرادهایی شود. از جمله مشکلات مهم و قابل توجه این دستگاه، می توان به مواردی همچون: کشیدن چند کاغذ به طور همزمان، وارد نشدن برگه به دستگاه، ایجاد خطوطی روی کاغذ فکس، عدم ارسال فکس به مقصد، شنیده نشدن بوق آزاد از دستگاه فکس، عدم دریافت خودکار فکس، افت کیفیت فکس های دریافتی و مواردی از این دست اشاره کرد. بروز هریک از این مشکلات، نشانه وجود ایرادهایی در قطعات دستگاه و یا موارد جانبی آن بوده و باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر فکس برادر اقدام شود. متخصصین تعمیرات ماشین های اداری در نمایندگی رسمی brother این خدمات را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا فکس درست کار نمی کند؟

دلایل متعددی وجود دارد که منجر به ایجاد مشکل در عملکرد فکس برادر شده و تعمیرات این محصول را الزامی می نماید. ممکن است مشکل از خط تلفن مورد استفاده دستگاه باشد. خرابی ADF (کاغذگیر اتوماتیک)، منجر به کشیده شدن چند کاغذ به صورت همزمان به داخل دستگاه شده و یا مشکلاتی را در روند ورود و خروج بره ها ایجاد کند. شیشه اسلیت، قطعه ای است که به ویژه در فکس های چندکاره کاربرد داشته و آلودگی یا مشکلات آن، منجر به ایجاد خطوطی روی برگه فکس می گردد. به هم ریختن تنظیمات هم به عنوان یکی دیگر از دلایل بروز مشکل در عملکرد دستگاه های فکس در نظر گرفته می شود. همچنین در صورت غیر فعال شدن گزینه Auto answer یا پاسخ خودکار، فکس مورد نظر به مقصد ارسال نخواهد شد. اگر گوشی را برداشتید و صدای بوق آزاد نشنیدید، باید ریشه مشکل را در خط تلفن بررسی کنید. وجود مشکل در اتصال اینترنت و یا شبکه نیز از جمله دلایلی است که در فرایند تعمیر فکس برادر مورد توجه و بررسی قرار می گیرد. تشخیص درست این دلایل و برطرف کردن آنها نیاز به مهارتی دارد که تنها متخصصین مجرب تعمیرات فکس از آن برخوردار هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات فکس برادر در محل

در راستای تحقق شعار مشتری مداری و با هدف راحتی بیشتر کاربران، همکاران ما در نمایندگی برادر مرکز سخت افزار ایران، ترتیبی اتخاذ کرده اند که به جای مراجعه ی کاربران، تعمیرکاران در محل کار یا زندگی آنها حاضر شوند. تعمیر فکس برادر در محل به کاربران این امکان را می دهد که خدمات تخصصی ترمیم این محصول را در زمان مناسب و در محل مورد نظرشان دریافت نمایند. برای استفاده از این سرویس، کافی است با نمایندگی مورد بحث تماس گرفته و درخواست دریافت سرویس در محل را ثبت نمایید. پس از تماس با شما و انجام هماهنگی های لازم، تیمی از مجرب ترین تکنسین ها به محل مورد نظر اعزام شده و اقدام به بررسی و تعمیر تخصصی دستگاه در محل می نمایند. لازم به ذکر است که تیم اعزامی، کلیه ی ابزار و قطعات مورد نیاز را همراه خود داشته و شما کاربران گرامی برای تامین قطعات به زحمت نخواهید افتاد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی برادر

نمایندگی رسمی برادر کلیه ی خدمات مربوط به انواع محصولات این شرکت را به کاربران ارائه می دهد. فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی چند منظوره را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات نمایندگی مذکور در نظر گرفت. چنانچه قصد خرید هریک از محصولات این شرکت را از مرکزی مطمئن دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، نمایندگی مجاز برادر می باشد. همچنین در این مرکز، خدمات پس از فروش گسترده ای نیز به کاربران ارائه شده و کلیه ی محصولات، دارای ضمانت نامه ی معتبر می باشند. همکاران ما در نمایندگی رسمی برادر، مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده و تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف جلب رضایت کاربران گرامی نموده اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩