اشتراک گذاری

تعمیر فکس لیزری ریکو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

بدون شک با دستگاه فکس و عملکرد اون آشنایی دارین. این محصول به خصوص در ادارات و شرکت ها و مراکز آموزشی خیلی کاربرد داره و افراد میتونن با استفاده از اون، اسنادشون رو به مقصد مورد نظر ارسال کنن. یکی از انواع فکس، مدل لیزری این دستگاهه. این مدل، بیشتر تو دستگاه های چند کاره وجود داره و علاوه بر فکس، قابلیت های کپی و چاپ و بعضا اسکن رو هم ارائه میده. قابلیت های جدیدی که این مدل داره، باعث شده دستگاه فکس لیزری جزء پر طرفدار ترین مدل های این محصول باشه و کاربرای زیادی از اون استفاده کنن. با توجه به نوع کاری که این محصول داره و ارتباطش با تلفن و اینترنت، احتمال خرابی و مختل شدن عملکردش در بخش های مختلف وجود داره. در این مطلب، قصد داریم راجع به تعمیر فکس لیزری کانن و جزئیات این فرایند، اطلاعاتی رو به شما همراهای عزیزمون ارائه بدیم. اگه جزء کاربرای این محصول در منزل یا محل کارتون هستین، نکاتی که در ادامه میان بهتون کمک میکنن که مشکلات اونو راحت تر تشخیص بدین و برطرف کنین. همچنین شما عزیزان میتونین برای ترمیم بهتر دستگاه فکس تون، از تکنسین های تعمیر فکس نمایندگی ریکو مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1424″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

موارد تعمیر فکس لیزری ریکو

عوامل محیطی در کنار طراحی ظریف باعث شده که دستگاه فکس مستعد مشکلات و ایرادهای مختلفی باشه. تو بخش قبلی هم اشاره کردیم که اساس فعالیت این محصول، با استفاده از تلفن هست و بعضی از مدل های جدیدتر، از اینترنت هم استفاده میکنن. در نتیجه مشکلات این موارد هم میتونه رو عملکرد فکس تاثیر بذاره و شما رو تو دردسر بندازه. یکی از اصلی ترین اختلالات این محصول، مربوط به زمانیه که چندتا برگه با هم به داخل دستگاه کشیده میشه یا این که اصلا کاغذ وارد دستگاه نمیشه. وجود خطوط اضافه روی برگه هم جزء مشکلات و اختلالاتی هست که کاربرای فکس باهاش مواجه میشن و معمولا ناشی از خرابی یا از کار افتادن یکی از قطعات داخلی دستگاه هست. ارسال نشدن فکس به مقصد هم جزء ایرادهایی هست که معمولا ایجاد میشه و کار کاربر رو به طور کلی مختل میکنه. در کنار همه ی موارد ذکر شده، شنیده نشدن بوق آزاد از دستگاه فکس، عدم دریافت خودکار فکس، افت کیفیت فکس های دریافتی و مواردی از این دست هم جزء موارد و ایراداتی هستن که در تعمیر فکس لیزری ریکو مورد توجه قرار میگیرن و باید در اولین فرصت برطرف بشن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دلایل خرابی فکس

وجود هر نوع اختلال در خط تلفن یا شبکه ی اینترنت، عملکرد فکس رو با مشکل مواجه می کنه و البته از مشکلات برق هم نباید غافل شد. خرابی ADF (کاغذکش اتوماتیک) هم عاملیه که باعث میشه چندتا برگه همزمان به داخل دستگاه کشیده بشه یا کاغذا به راحتی از دستگاه بیرون نیان. یکی دیگه از دلایل مهمی که در تعمیر فکس لیزری ریکو مورد توجه قرار میگیره هم آلودگی شیشه اسلیت هست؛ این اتفاق باعث میشه که فکس های ارسالی کیفیت خوبی نداشته باشن و بعضا لکه داشته باشن. به هم ریختن تنظیمات هم می تونه کار فکس رو با مشکل مواجه کنه. مثلا اگه شما به اشتباه گزینه Auto answer یا پاسخ خودکار رو غیر فعال کنید، باعث میشه فکس به مقصد نرسه. اگه با هر کدوم از این مشکلات مواجه شدین، باید در اسرع وقت اونو برطرف کنین؛ چون تداوم هر کدوم از ایرادهای ذکر شده، میتونه زمینه ساز بروز نقایص جدی تر در دستگاه فکس باشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات فکس لیزری ریکو

همکارای ما در نمایندگی تعمیرات ریکو مرکز سخت افزار ایران، اول فرایند عیب یابی دستگاه فکس رو انجام میدن. بعد از انجام این کار و شناسایی بخش های معیوب، اقدامات تعمیری لازم رو انجام میدن. مشکلات خط تلفن یا اینترنت یا شبکه ی برق، باید از طریق خود کاربر یا سازمان ها و اپراتور های مربوطه حل بشن و از دست تعمیرکار کاری بر نمیاد. اما خرابی قطعاتی مثل کاغذ کش، غلطک ADF ، یا شیشه اسلیت، یه کار تخصصیه و باید توسط افرادی انجام بشه که مهارت و تخصص کافی در این زمینه دارن. همچنین اصلاح تنظیمات هم یکی دیگه از روش های رفع مشکلات این دستگاهه که باید به شکل حرفه ای انجام بشه. هر کدوم از این اقدامات، منجر به تعمیر فکس لیزری ریکو میشن و عملکرد این محصول رو به حالت عادی بر میگردونن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی مجاز ریکو

نمایندگی مجاز ریکو ، جزء محدود مراکز مجاز و رسمی هست که سرویس های مرتبط با محصولات این شرکت رو به کاربران ارائه میده. متاسفانه این روزها شاهد فعالیت بسیاری از مراکز خدماتی به صورت غیر مجاز هستیم که با هدف کسب سود بیشتر، راه اندازی شدن. این مراکز، برای فعالیت هاشون هیچ مجوزی ندارن و به خاطر خدمات سطحی که ارائه میدن، کاربرا رو دچار مشکلات جدی تری میکنن. این در حالیه که نمایندگی ریکو مرکز سخت افزار ایران، کلیه ی مجوزها برای ارائه سرویس های مربوط به دستگاه های الکترونیکی رو دریافت کرده و در نهایت صداقت و درستی فعالیت میکنه. کارکنان این مجموعه، از بین مجرب ترین کارشناس های حوزه ی کاری خودشون انتخاب شدن و از این رو خدمات بسیار با کیفیتی رو به کاربران ارائه میدن. ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، یکی از سرویس های ویژه ی نمایندگی مجاز ریکو مرکز سخت افزار ایران که کاربران محترم میتونن از اونها بهره مند بشن.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩