اشتراک گذاری

چرا کیفیت برگه پرینت شده پایین است؟

کیفیت برگه پرینت شده از مهمترین عواملی است اهمیت بسیاری برای کاربران پرینترها دارد. اکثر کاربران پرینتر با این سوال و مشکل مواجه شده‌اند که چرا کیفیت برگه پرینت شده پایین است؟ همه ما انتظار داریم پرینتری که خریداری کرده‌ایم برای چند سال به خوبی کار کند و برگه‌های زیادی را برای ما چاپ بگیرد.

اما معمولاً اینطور نیست . می‌توان استفاده بیش از حد از دستگاه را علت اصلی خرابی چاپگرها دانست. با شرح پاسخ این سوال که چرا کیفیت برگه پرینت شده پایین است قصد داریم به افزایش اطلاعات شما عزیزان بپردازیم. با ما همراه باشید.

کاهش کیفیت پرینت

علل تاثیرگذار در کیفیت برگه پرینت شده

مهمترین علل تاثیرگذار بر کیفیت برگه پرینت شده در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد. برخی مواقع نازل جوهر در پرینترهای جوهر افشان مسدود می‌شود و پرینتر یا رنگ‌ها را اشتباه پخش می‌کند یا با کیفیت پایین برگه را پرینت می گیرد. این امر موجب می‌گردد کیفیت چاپ پایین بیاید.

از دیگر عوامل مهم این است که تعداد زیادی از کاربران خانگی از پرینتر‌های جوهر افشان خود به میزان کافی استفاده نمی‌کنند. این امر می‌تواند باعث مشکلاتی همچون مسدود شدن نازل‌‌های بسیار ریز جوهر‌افشان پرینتر در نتیجه کاهش کیفیت پرینت گردد.

لینک‌های مفید

 تعمیر چاپگر/ تعمیرات چاپگر 

راه حل افزایش کیفیت برگه پرینت شده

راه حل افزایش کیفیت برگه پرینت شده بدین شرح است: با پاک کردن هد چاپگر به احتمال فراوان مشکل دستگاه حل خواهد شد. خاطر نشان میسازیم روش انجام این کار در پرینتر های مختلف متفاوت است.

ممکن است برای این موضوع گزینه‌ای در بخش کنترل پنل چاپگر موجود باشد یا اینکه نرم افزار پرینتر را از طریق کامپیوتر بتوان دستکاری کرد. ضمنا کاربران می توانند هد پرینتر را تعویض کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از تعویض هد لازم است از کارتریج تازه ای استفاده کنید. کیفیت کاغذ نیز روی کیفیت پرینت تاثیر دارد.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران ، واحدهای تعمیرات فوجیتسو را به شکل پارت‌های تعمیر تفکیک شده راه‌اندازی کرده است . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که کارشناسان می‌توانند تمامی توجه و دقت خود را معطوف بر ریکاوری یک دستگاه نمایند.

نمایندگی فوجیتسو در راستای کسب رضایت کاربران به ارائه خدماتی از قبیل تعمیرات فوجیتسو ، آموزش تعمیرات فوجیتسو و فروش مبادرت می‌ورزد. این مرکز با جذب کارشناسانی توانمند و بکارگیری تجهیزاتی مدرن توانسته در زمینه فعالیتی خویش به سطح قابل قبولی از کیفیت دست پیدا کند . شما عزیزان چنانچه با این سوال مواجه شدید که چرا کیفیت برگه پرینت شده پایین است می توانید با اطمینان خاطر از ما کمک بخواهید.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه اخبار ، مقالات ، سوالات متداول و محصولات فوجیتسو بپردازید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩