اشتراک گذاری

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا یکی از شایع ترین مشکلات کاربران دستگاه کپی است.  اگر گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی به دفعات تکرار شود منجر به آسیب دیدگی کلی این دستگاه خواهد شد و دستگاه کپی دیگر کیفیت و کارایی اولیه را به دست نخواهد آورد. اگر این مشکل به دفعات تکرار شد لازم است حتما به تیم متخصص نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا مراجعه کنید.

ادامه ی مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه و چروک یا پاره شدن آن باعث اختلال دائمی دستگاه خواهد شد. بنابراین در صورت مواجه با این مشکل هرچه سریع تر برای تعمیرات دستگاه کپی خود اقدام کنید.  گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی معمولا به علت تا خوردن کاغذ وارد شده، خرابی کاغذ کش و… رخ می دهد.

به یاد داشته باشید اگر کاغذ در دستگاه پاره و یا مچاله شد و گیر کردن به هیچ عنوان مجددا کاغذ وارد دستگاه نکنید. زیرا هر گونه آسیب دیدگی مضاف بر صدمات قبلی ممکن است کارایی دستگاه را برای همیشه از بین ببرد. اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که با اختلال گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی مواجه شدید لازم است به مرکز تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دلایل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

کاغذ کش از قطعات اصلی دستگاه کپی بوده و هرگونه آسیب دیدن آن منجر به بروز چنین اتفاقی می شود. همان طور که از نام این قطعه مشخص است وظیفه ی آن کشیدن کاغذ به داخل دستگاه، انتقال آن به داخل و فرستادن آن به بیرون می باشد. اگر این قطعه در هر کدام از این مراحل دچار اشکال و ایراد بشود کاغذ در دستگاه گیر کرده و یا مچاله می شود.

وزن و جنس کاغذی را که در دستگاه گذاشته اید چک کنید زیرا هر دستگاه متناسب با مشخصات فنی خود قادر به چاپ برگه می باشد. اگر وزن ، جنس و اندازه ی کاغذ وارد شده مناسب نباشد باعث گیر کردن آن در دستگاه کپی می شود. در بعضی موارد تعمیرات دستگاه کپی در صورت بروز چنین اتفاقی امکان پذیر است و در برخی موارد نیاز به حضور تعمیرکار مجرب دارد. در ادامه به بررسی چند را ه حل که توسط خود کاربران قابل انجام است اشاره می کنیم.

راه حل مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

برای رفع این مشکل در دفعات اول باید سینی کاغذ را بیرون بکشید و پس از آن کاغذ را از دستگاه بردارید، در این زمان دقت داشته باشید تمام قطعات کاغذ را از  دستگاه بردارید تا دوباره با چنین مشکلی مواجه نشوید. در قدم بعدی یک کاغذ سالم را در سینی قرار دهید و گزینه ی Confirm را انتخاب کنید. اگر دوباره کاغذ پاره شد احتمالا هنوز قطعه ای از کاغذ قبلی در دستگاه وجود دارد.

اگر این راه های ذکر شده برای حل مشکل شما کافی نبود و دستگاهتان تعمیر نشد لازم است به واحد تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا مراجعه کرده و دستگاه خود را به جهت تعمیرات به متخصصان تحویل دهید. با مراجعه به این واحد تمام عیوب دستگاه شما برطرف خواهد شد و دستگاه کپی کیفیت و کارایی خود را باز می یابد.

تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا توسط مجرب ترین متخصصان انجام می شود. قطعات داخلی دستگاه کپی دارای پیچیدگی خاصی هستند و تنها واحد تعمیرات دستگاه کپی قادر به عیب یابی دقیق از دستگاه و رفع تمام مشکلات آن می باشد. این واحد با بهره مندی از تمام قطعات اورجینال و همچنین تمام ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه کپی می تواند این فرآیند را با بالاترین سطح کیفی و در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

تعمیرات در این واحد تنها توسط برترین متخصصان دستگاه کپی انجام خواهد شد. تعمیرکاران در این بخش سعی بر ترمیم . تعمیر قطعات دارند اما در بعضی موارد تعمیرات کافی نبوده و نیاز است که قطعه تعویض شود. جایگزینی قطعه ی فرسوده با نمونه ی اورجینال از ویژه ترین خدمات ارائه شده در این واحد می باشد.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین خدمات را ارائه می کند. تمام سرویس های مورد نیاز کاربران از جمله تعمیرات انواع دستگاه های تولید شده توسط نمایندگی.کونیکا مینولتا و همچنین گارانتی را عرضه می کند. شما می توانید جدیدترین محصولات تولید شده توسط کمپانی این شرکت را از نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا خریداری کنید.

فروش در این مرکز تنها توسط متخصصان کارشناسان برتر انجام می شود. تمامی دستگاه های موجود در این نمایندگی اورجینال می باشند. همچنین گارانتی ارائه شده توسط نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا دارای اعتبار می باشد. شعار نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا  مشتری مداری و تضمین کیفیت است. تحقق این شعار نمایندگی کونیکا مینولتا را به اولویت اول کاربران تبدیل کرده است.

تعمیرات کونیکا مینولتا

واحد تعمیرات کونیکا مینولتا دارای واحد هایی مجزا می باشد که هر کدام متشکل از متخصصان و کادر فنی مجرب است. بهره مندی از تجهیزات و مدرن ترین امکانات روند فرآیند تعمیرات را بهبود بخشیده است. تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در این واحد  با گردآوری مجرب ترین نیرو های فنی صورت گرفته است. لازم به ذکر است که تعویض قطعات نیز در این مرکز انجام می شود.

قطعات تنها با نمونه ی اورجینال جایگزین خواهند شد. بهره مندی از مجرب ترین تکنسین ها و مدرن ترین امکانات را روند تعمیرات را تا حد قابل توجهی سرعت بخشیده است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩