آموزش تعمیرات کیوسرا توسط اساتید برتر این حوزه، در دو دوره تخصصی و عمومی و با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی در نمایندگی کیوسرا انجام می‌پذیرد. متقاضیان، با حضور در دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات کیوسرا بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در فرآیند آموزش تعمیر بکار می‌گیرند.

تدریس پیچیده‌ترین متدهای تعمیر و نوین روشهای بازیابی دستگاه‌های کیوسرا در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات کیوسرا گردد. علاقمندان به این حوزه می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند. همچنین میتوانید روند ثبت‌نام خود را پیگیری نمایید.

مرکز آموزش تعمیرات کیوسرا

مرکز آموزش تعمیرات کیوسرا متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل‌های مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های کیوسرا آموزش داده می‌شود. دانش آموختگان این مرکز بدلیل پشت سرگذاشتن دوره‌های تئوریک با پیچیده‌ترین مباحث حوزه تعمیرات کیوسرا آشنا میگردند. آنها تجارب خود را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- بکار می‌گیرند.

آشنایی با این مباحث سبب هر چه تخصصی‌تر شدن عملیات تعمیر در کارگاه‌ها میگردد. به همین دلیل سطح کیفی آموزش و تعمیر را ارتقاء میدهد. دانش آموختگان دوره‌های آموزش تعمیرات کیوسرا به دلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه‌های کیوسرا می‌یابند. آنها میتوانند براحتی جذب بازار کار گردند.

واحدهای آموزش تعمیرات کیوسرا

مرکز آموزش تعمیرات کیوسرا متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها مباحث و سرفصل‌های مرتبط با یکی از تولیدات کیوسرا تدریس می‌گردد. دوره‌های آموزش تعمیرات کیوسرا –صرف نظر از اینکه مرتبط با چه دستگاهی هستند- در دو دوره عمومی و تخصصی برگزار می‌شود. (سطح تخصص و مهارت داوطلبان و نیاز به حضور در دوره تخصصی و یا عمومی توسط آزمون‌های ابتدایی و اساتید تعمیر تعیین می‌گردد).

برخی از واحدهای آموزش تعمیرات کیوسرا عبارتند از:

  • واحد آموزش تعمیرات کپی کیوسرا
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر کیوسرا
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل کیوسرا

دوره تخصصی آموزش تعمیرات کیوسرا

متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزش تعمیرات کیوسرا اطمینان داشته باشند که با حضور در این دوره تخصصی‌ترین ترفندها و راهکارهای بازیابی، بهسازی، ارتقاء و تعمیرات کیوسرا را فرا خواهند گرفت. تأکید ما بر این موضوع و اطمینان از وقوع آن، به دلیل همکاری با برترین اساتید کشوری این حوزه است.

اساتید این دوره دارای عالی‌ترین سطح دانش فنی در تعمیرات دستگاه‌های کیوسرا هستند. آنها بدلیل حضور در دوره‌های تخصصی بین‌المللی، بر پیشرفته‌ترین متدهای این حوزه مسلط بوده و آنها را با شما به اشتراک می‌گذارند. آموزش نکات مهم در تعمیرات کیوسرا تعهد ما به شماست.

دوره عمومی آموزش تعمیرات کیوسرا

در دوره عمومی آموزش تعمیرات کیوسرا مباحث و سرفصل‌های عمومی مرتبط با هر دستگاه آموزش داده می‌شود. بدیهی است پشت سر گذاشتن این دوره و کسب امتیاز لازم در پایان آن ، پیش شرط‌های ورود به دوره تخصصی تعمیرات kyocera است.

در این دوره ساختار کلی و ویژگی‌های فنی و نرم‌افزاری دستگاه با دانشجویان به اشتراک گذاشته می‌شود. تا در دوره بعد، امکان آنالیز و بررسی تخصصی دستگاه‌ها وجود داشته باشد. جهت ثبت نام در این دوره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی نمایندگی کیوسرا اقدام نمایید.

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران کیوسرا در حوزه‌های آموزش تعمیرات کیوسرا ، فروش و تعمیرات است. شما کاربران گرامی می‌توانید درصورت نیاز به خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به نمایندگی کیوسرا در ایران مراجعه نمایید. در واحدهای تعمیرات این مرکز میتوانید تخصصی‌ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

نمایندگی کیوسرا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده است. همچنین این مرکز در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید.

در سایر صفحات ما اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را دنبال کنید.