تعمیرات کپی سامسونگ در حال حاضر نیاز بسیاری از کاربران این دستگاه است. چه این دستگاه نیز با وجود کیفیت بالای ساخت و قطعات به مرور زمان و با استهلاک قطعات دچار ایراد گشته و به تبع آن نیازمند تعمیر می‌گردد.

در این میان آنچه که شایان توجه است تأکید بر انجام تعمیرات کپی سامسونگ به دست کارشناسان متبحر و با استفاده از تجهیزات تخصصی مرتبط با این حوزه است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات کپی سامسونگ تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز دستگاه خویش را دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ از طریق عرضه ی دو خدمات سرویس در محل و سرویس در مرکز به رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزد . چنانچه کاربران مایل باشند دستگاه خود را در مرکز تعمیر نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند ( به دلیل مجزا بودن واحدها ) . ما یک پیشنهاد ویژه برای آن دسته از کاربرانی داریم که برای عیب یابی و رفع ایراد پیش آمده در دستگاه خود وقت زیادی ندارند . در این روش (سرویس در محل ) کادر تعمیرات ما در زمان و مکانی که از سوی شما مشخص می شود حضور پیدا می کنند . از این طریق تعمیرات با نظارت شما انجام می پذیرد .

تعمیرات کپی سامسونگ

علت سیاهی کپی سامسونگ چیست؟

سیاهی کپی سامسونگ یا تیرگی و سیاهی سند چاپ شده توسط دستگاه کپی سامسونگ یکی از مشکلاتی است که کاربران بسیاری درباره چرایی آن از واحد تعمیرات کپی سامسونگ سوال می پرسند. این مشکل در میان دستگاه های کپی بسیار رایج است. علت سیاهی کپی سامسونگ کمی پیچده و سخت است. کپی های سیاه و تیره مصرف جوهر را در دستگاه کپی بالا می برند و ظاهری ناخوشایند و کثیف به سند چاپی می دهند.

عدم استفاده از کاغذ مناسب و پیدایش ایراداتی در کارتریج می تواند در سیاهی کپی سامسونگ موثر باشد. عملکرد ناکافی پاک کن درام، خرابی تونر کارتریج یا پر شدن کارتریج از تونر مهمترین دلایل سیاهی کپی است. باید وضعیت کارتریج را چک کنید. اگر تونر در دستگاه ریخته شده است؛ دستگاه را با دقت تمیز کنید؛ شاید نیاز باشد تونر کارتریج را تعویض کنید. در صورتی که کارتریج سالم و بی مشکل است، وضعیت درام و عملکرد درست و مناسب پاک کن درام را بررسی کنید.

علت مچاله شدن کاغذ در کپی سامسونگ چیست؟

مچاله شدن کاغذ در کپی سامسونگ به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد. معمولا این اختلال و مشکل خیلی عمیق و شدید نیست؛ استفاده از کاغذهای تاخورده، مرطوب یا پیچ و تاب خورده، نازک بودن کاغذ یا ضخامت نامناسب کاغذ، استفاده از انواع مختلف کاغذ در سینی دستگاه کپی،  قرار ندادن کاغذ در سطح زیر علامت ظرفیت کاغذ در داخل سینی، فرسودگی و تمیز نبودن غلطک دستگاه کپی، تنظیمات نامناسب دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ در دستگاه و چسبناک بودن و کثیف بودن رولر ها از جمله مهمترین دلایل این اختلال است.

با مشاهده این مشکل نباید در دستگاه کاغذی وارد کنید. بررسی کنید که کاغذ را به شکل صحیح در دستگاه قرار داده باشید. ابعاد و ضخامت کاغذ را چک کنید. کاغذهای موجود در دستگاه را پشت و رو کنید و ۱۸۰ درجه بچرخانید. با رعایت این نکات می توانید از تکرار مجدد این مشکل پیشگیری کنید؛ در نهایت می توانید از نمایندگی تعمیرات کپی سامسونگ برای بررسی های بیشتر کمک بگیرید.

چرا دستگاه کپی سامسونگ کپی نمی گیرد؟

این مشکل در خوش بینانه ترین حالت می تواند ناشی از سهل انگاری های کاربر باشد که مثلا دستگاه را به منبع برق وصل نکرده باشد یا اینکه از کاغذ مناسب برای کپی گرفتن استفاده نکرده باشد. به طور کلی رعایت نکردن اصول کپی برداری منجر به عدم کارکرد و قفل کردن دستگاه کپی می شود. نوسانات جریان برق، خالی بودن شارژ کارتریج و گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی از عوامل اولیه ای هستند که باعث می شود، دستگاه کپی نتواند کپی بگیرد.

البته پوسیدگی کابل های اتصال، سوختگی مین برد، قطعی در اجزای مین برد، درست جا نخوردن کارتریج و … هم می تواند از عوامل کپی نگرفتن دستگاه کپی سامسونگ باشد. برای رفع این اختلال ابتدا کارتریج دستگاه را چک کنید و از وجود کاغذ در دستگاه مطمئن شوید؛ اما در نهایت بهتر است که از نمایندگی تعمیرات کپی سامسونگ کمک بگیرید.

چگونه مشکلات تونر دستگاه کپی سامسونگ را رفع کنیم؟

مشکلات تونر دستگاه کپی می توانند زمینه ساز اختلالات و ایرادات مختلفی در دستگاه کپی باشند. اگر تونر یا کارتریجِ دستگاه کپی خالی یا خراب باشد، کپی‌ها کمرنگ یا بی‌کیفیت می شوند. این اشکال با پر کردن کارتریج یا تعویض آن رفع می شود. در صورتی که مشکل دستگاه با پر کردن یا تعویض رفع نشد، ممکن است مشکل پیش آمده به سبب یکی از این دو دلیل باشد؛ یکی خطای تولید کننده و دیگری مشکل ناهماهنگی.

اگر این مشکل، مکررا اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیر دستگاه کپی سامسونگ، به نمایندگی تعمیرات کپی سامسونگ مراجعه کنید. توجه داشته باشید که رفع درست و اصولی این اختلال به راحتی می تواند از بروز بسیاری دیگر از اختلالات جلوگیری کند، لذا حتما به موقع و از طریق یک مرکز معتبر برای برطرف کردن این اختلال کمک بگیرید.

واحدهای تعمیرات کپی

تعمیرات کپی سامسونگ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کپی در ایران است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد. حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد.

مرکز تعمیرات کپی سامسونگ با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های کپی این برند را رفع و برطرف نمود. دیگر واحدهای تعمیرات در نمایندگی کپی در ایران در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات کپی سامسونگ

  • بررسی مکانیزم کار سولونویید
  • بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • ایجاد تصویر در دستگاه کپی سامسونگ و خطاهای مربوط به آن
  • تعمیر AC power
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی سامسونگ
  • تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی سامسونگ
  • دیگر خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ
  • تعویض پیکاپ
  • تنظیم منو دستگاه
  • انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ
  • انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی سامسونگ و اصلاح آن
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی
  • تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس
  • تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ و تعویض قطعات موتور
  • رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز
  • نظافت و سرویس دستگاه کپی
  • عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر
  • بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات
  • تعویض دولوپر
  • عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن
  • شارژ کاتریج

اخبار کپی سامسونگ و دیگر خبرها

مدیریت مرکز تعمیرات کپی سامسونگ به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است. شما کاربران گرامی می توانید اخبار کپی سامسونگ و دیگر خبرها مرتبط با این حوزه را از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

مقالات کپی سامسونگ و دیگر مقالات

تعمیرات کپی سامسونگ در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی دستگاه های کپی سامسونگ را شامل می گردد. در صورتی که شما نیز کاربر یکی از دستگاه های کپی سامسونگ هستید می توانید برای دسترسی به تعمیرات کپی سامسونگ به این مرکز مراجعه نمایید.

مهندسان ما در مرکز تعمیرات کپی سامسونگ به منظور آنکه کاربران عادی قادر باشند تا برخی از اشکالات عادی ایجاد شده در دستگاه را بدون نیاز به حضور کارشناس و به دست خود، رفع نمایند، اقدام به گردآوری و تدوین مقالاتی مرتبط با تعمیرات کپی سامسونگ نموده اند. مقالات کپی سامسونگ و دیگر مقالات مرتبط از طریق لینک های ذیل قابل دسترسی است.

انواع کپی سامسونگ و دیگر محصولات

مرکز تعمیرات کپی سامسونگ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. این مرکز، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. جدیدترین انواع کپی سامسونگ و دیگر محصولات در این بخش معرفی خواهند گشت.

تعمیرات کپی سامسونگ و سوالات متداول

پرسش های بیشماری از سوی کاربران دستگاه های کپی با مهندسان نمایندگی کپی در ایران در میان گذاشته می شود که غالب آنها سوالاتی درباره شیوه تعمیرات دستگاه های کپی و رفع اختلالات پیش آمده در آنهاست. مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات کپی جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خویش، پرسش های مرتبط با این محصولات را پس از بررسی های کارشناسانه پاسخ داده و در اختیار کاربران گرامی قرار داده اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده سوالات متداول تعمیرات کپی به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیر دستگاه کپی

مرکز تعمیر دستگاه کپی یکی از برجسته ترین مراجع تخصصی تعمیر و فروش انواع برندهای دستگاههای کپی در ایران است. در این مرکز فروش و تعمیر پرطرفدارترین و پرفروش ترین دستگاه های کپی نظیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، توشیبا، شارپ، اچ پی، زیراکس، کانن، ریکو و… به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.

نمایندگی کپی در ایران در راستای ارائه‌ بالاترین سطح کیفی خدمات به همکاران و کاربران دستگاههای کپی، اساس کار خویش را بر استفاده از به‌روزترین و پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر نهاده است و خبره ترین مهندسان تعمیر را به همکاری فراخوانده است.

شما کاربران گرامی دارنده هر یک از مدلها و برندهای دستگاه کپی که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی کپی در ایران تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را در زمینه فروش و تعمیر آنها دریافت نمایید.