[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

سرویس در محل فوجیتسو

این سرویس از جانب نمایندگی رسمی فوجیتسو برای رفاه بیشتر مشتریان فراهم شده است. سرویس در محل فوجیتسو به کاربران این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به نمایندگی از خدمات آن بهره مند شوند. با این سرویس شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید دستگاه خود را تعمیر کنید. در ادامه ی این مقاله به مزیت های این سرویس، خدمات ارائه شده در آن و… می پردازیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text][vc_single_image image=”450″ img_size=”300*200″ alignment=”center”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

خدمات ارائه شده در سرویس در محل فوجیتسو

خدمات این سرویس تمام نیاز کاربران را پاسخگو خواهد بود. به این ترتیب که تکنسین در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و پس از عیب یابی دقیق از دستگاه به تعمیر آن می پردازد. تکنسین ها با همراه داشتن آرشیوی از تجهیزات و ابزارآلات دغدغه ی مشتری در جهت تامین قطعات را کاهش داده اند.

همچنین نظارت کاربران بر تمام مراحل تعمیرات و تعویض قطعات موجب اطمینان از اعمال تعمیرات می شود. تمام قطعات تعویض شده دارای گارانتی اصالت کالا می باشند. کادر فنی ما در هنگام اعزام به محل تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه می کنند. ما در راه اندازی سرویس در محل فوجیتسو تمام اقدامات مورد نیاز باری شما را گپیش بیتنی کرده ایم تا بهترین ها را به شما  ارائه کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مزیت های سرویس در محل فوجیتسو

مزیت اصلی استفاده از سرویس در محل فوجیتسو صرفه جویی در زمان کاربران می باشد. همچنین با استفاده از این سرویس احتیاجی به حمل و نقل و جا به جایی دستگاه ندارید، این  موضوع کمک می کند تا دستگاه معیوب دچار آسیب دیدگی های بیشتری نشود.

ویژگی دیگر این سرویس که توجه اغلب کاربران را به خود جلب کرده است امکان رفع هرگونه ابهام و همچنین پرسیدن سوالاتشان در مورد دستگاه از تعمیرکار می باشد. کارد فنی اعزامی به تمام پیچیدگی های دستگاه مسلط هستند و برای تعمیرات تخصصی دستگاه ها مهارت دارند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نحوه ی استفاده از سرویس در محل فوجیتسو

جهت بهره مندی از این سرویس باید به وبسایت ما مراجعه کنید. پس از آن از طریق یکی از روش های موجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. پس از ثبت درخواستتان کارشناسان ما جهت تایید درخواست و همچنین اطلاع از مشکل پیش آمده با شما تماس می گیرند.

بعد از این اقدام در مدت کوتاهی تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شده و پس از عیب یابی دقیق از دستگاه به تعمیر آن می پردازد. دستگاه ها یتعمیر شده پس از تست سلامت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تکنسین ها تمام عیوب دستگاه را با استفاده از به روزترین تجهیزات برطرف خواهند کرد.

لازم به یادآوری است که در زما ناستفاده از این سرویس حتما در زمان گفته شده در محل حاضر باشید تا بتوانید از این سرویس بهر مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو با استفاده از مشاورانی مجرب امکان خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم کرده است. نمایندگی رسمی فوجیتسو به فروش انواع تولیدات این شرکت پرداخته است. مشتریان با مراجعه به این نمایندگی می توانند تمام اطلاعات فنی هر دستگاه را از مشاوران دریافت کنند و پس از آن بهترین محصول را انتخاب کنند.

محصولاتت کمپانی فوجیتسو شامل صفحه نمایش، کی برد، مادر برد، گوشی های هوشمند و … می باشد. خدمات این نمایندگی در دو بخش فروش و پس از فروش ارائه می شود. نمایندگی فوجیتسو رعایت حقوق مشتریان را سرلوحه ی کار خود قرار داده است. هدف اصلی ما رضایت مشتریان است.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d9%81%d9%88%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

تعمیرات فوجیتسو

تعمیرات فوجیتسو از واحد هایی مجزا تشکیل شده اند. هر یک از این واحد ها به تعمیرات تخصصی یکی از محصولات فوجیتسو می پردازند. تعمیرات در این مرکز با استفاده از به روز ترین تجهیزات انجام می شود. بهره مندی از مدرن ترین امکانات روند تعمیرات را سرعت بخشیده است.

کاربران می توانند جهت استفاده از سرویس های تعمیرات با مراجعه به این واحد خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است که تمام دستگاه ها ی معیوب پس از انجام فرآیند تعمیارت برای مشتریان تست شده و سپس به آن ها تحویل داده می شود. تعویض قطعات نیز در واحد تعمیرات فوجیتسو تنها با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]