قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات برادر

برای استفاده از خدمات و سرویس های نمایندگی رسمی برادر یک سری قوانین و نکات اصلی وجود دارد که در این مقاله قصد تشریح آن ها را داریم. با رعایت این اصول و سلسله قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات برادر به کارشناسان ما یاری خواهید کرد تا سطح کیفی بی نظیری از خدمات را به شما عزیزان ارائه نمایند. هدف ما کسب رضایت، رفاه و آرامش خاطر شماست. تدوین قوانین در راستای پارامترهای استاندارد مشتری مداری بوده و موجب تسریع پروسه ی خدمت رسانی می باشد.

اهمیت قوانین تعمیراتی در نمایندگی رسمی برادر

کمپانی محبوب برادر در کشور ما فروش بسیار بالایی دارد. انواع دستگاه کپی، چاپگرهای کوچک و بزرگ، ایستاده، رومیزی، سیاه و سفید، رنگی، اداری، خانگی، چند کاره و تک کاره در این برند دیده می شود. کیفیت عنصر اصلی تمامی این تجهیزات است. علاوه بر سیستم های چاپ، شرکت برادر در تولید دستگاه های کاربردی فکس نیز حضور حرفه ای دارد. جهت ترمیم و بازیابی کارایی محصولات برادر همواره می توانید به نمایندگی تعمیرات برادر مراجعه کنید.

فرقی ندارد که دستگاه مورد نظر شما دارای چه ایرادی است و یا ساخت چه سالی می باشد. همه روزه سیستم های فراوانی در نمایندگی رسمی برادر تعمیر می شوند. بدیهی است که کنترل این حجم از تعمیرات بدون وجود قوانین مدون امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات برادر تدوین شده و به فعالیت های این مجموعه، نظم و هماهنگی بخشیده است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز برادر

قوانین و مقررات نمایندگی تعمیر محصولات برادر

قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات برادر در قالب یک قبض به شما عزیزان ارائه می گردد. برخی از مواردی که در این قبض ذکر می شوند، عبارتند از:

  • اولین نکته در قبض قوانین، شرح حال مشکل موجود در دستگاه معیوب است. لازم به ذکر است که عملیات تعمیر تنها در صورت رضایت کامل شما آغاز خواهد شد. بنابراین تشریح عیوب سیستم را مطالعه نمایید و رضایت خود را از تعمیر دستگاه اعلام کنید.
  • در طی مدت زمان تعمیر دستگاه از تماس های مکرر بپرهیزید. در صورت لزوم همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را در خصوص موارد مختلف انجام می دهند.
  • مدت زمان تعمیر سیستم های معیوب برادر حداقل یک هفته است. این مدت می تواند براساس نوع مشکل افزایش داشته باشد که در این صورت با شما هماهنگ می شود.
  • زمانی که طی مراحل عیب یابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند ترمیم را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و محصول به کاربر تحویل داده می شود. در چنین شرایطی هر مرحله از پروسه ی عیب یابی و تعمیر که گذشته باشد، نیازمند تسویه حساب است.
  • حداکثر زمان نگهداری سیستم تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات برادر، یک ماه می باشد. پس از گذشت این مدت زمان، مرکز هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • بر اساس قوانین و مقررات نمایندگی تعمیرات برادر، کارشناسان تنها عیوب مورد نظر شما را برطرف کرده و در خصوص دیگر مشکلات محصول مسئولیتی ندارند. البته همکاران ما شما را از حضور سایر مشکلات مطلع خواهند کرد. در صورت رضایت شما عزیزان سایر عیوب نیز قابل تعمیر هستند.
  • پس از تعمیر، دستگاه تست شده و در سلامت کامل تحویل داده می شود. شما عزیزان تا 10 روز می توانید کارایی سیستم را تست کنید و در صورت نیاز با همکاران ما در ارتباط باشید. پس از این مدت هر گونه خرابی در دستگاه شامل گارانتی نخواهد شد. مگر در موارد خاص و ویژه که گارانتی مدت بیشتری داشته باشد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده احتمال دارند در حین پروسه ی تعمیر به مرحله بروز مشکلات برسند. نمایندگی تعمیرات برادر هیچ تعهدی در قبال عدم تغییر مسیر تعمیر این دسته از سیستم ها نخواهد داشت.
  • اگر بخش خاصی از دستگاه تعویض شده باشد، حداکثر تا 48 ساعت می توانید قطعه ی تعویض شده دستگاه را تست کنید.