[vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ریکو

[/vc_column_text][vc_column_text]

وضع قوانین و مقررات در تعمیرگاه مجاز ریکو، تلاشی است در جهت ارائه خدمات با کیفیت و رسیدن به جایگاهی که در آن امکان ارائه خدمات بر اساس اصول و استانداردهای جهانی وجود داشته باشد. تعمیرگاه مجاز ریکو ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های ریکو، در حوزه تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء است.

دارندگان دستگاه های ریکو در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات ریکو و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند. در مرکز تعمیرات ریکو تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد.

در همین راستا تعمیرگاه مجاز ریکو با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” seperator_enable=”seperator_enable_value” seperator_type=”tilt_left_seperator” seperator_position=”top_bottom_seperator” seperator_svg_height=”10″ seperator_shape_background=”#dd7575″ type=”vc_default” bg_color_value=”#f2f2f2″][vc_column][vc_column_text]

قوانین تعمیرگاه مجاز ریکو

[/vc_column_text][vc_column_text dividers=”false”]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه مجاز ریکو

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی ریکو با تدوین قوانین و مقررات مشتری‌مدار در تلاش است تا بلندترین گام‌های ممکن در راه کسب خشنودی کاربران را بردارد. هدف این مجموعه ارائه خدمات ریکاوری و بهسازی محصولات به همراه گارانتی به مشتریان عزیز است. این مرکز با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات ریکو فراهم آورده است.

کارشناسان حاضر در تعمیرگاه مجاز ریکو با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ریکو را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

نمایندگی ریکو در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی ریکو و در بخش تعمیر بر ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر ریکو تمرکز دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”grad” seperator_enable=”seperator_enable_value” seperator_type=”tilt_left_seperator” seperator_svg_height=”10″ seperator_shape_background=”#dd7575″ type=”vc_default” bg_grad=”background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #E3E3E3), color-stop(99%, #FFFFFF));background: -moz-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%,#FFFFFF 99%);background: -webkit-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%,#FFFFFF 99%);background: -o-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%,#FFFFFF 99%);background: -ms-linear-gradient(top,#E3E3E3 0%,#FFFFFF 99%);background: linear-gradient(top,#E3E3E3 0%,#FFFFFF 99%);”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در ایران با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین امکانات تعمیر و همکاری با زبده ترین کارشناسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های ریکو در ایران است.

نمایندگی ریکو در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات توانسته است اطمینان و رضایت کاربران ریکو را بیش از پیش جلب نموده و از جمله مراکز پیشرو و مطرح در ارائه خدمات گردد. نمایندگی ریکو در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد.

نمایندگی ریکو در ایران اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”4″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”4″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2250px%22%7D%7D”][vc_column_text]

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را می توانید در سایر بخش های این وب سایت مشاهده نمایید.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]