[vc_row][vc_column width=”2/3″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22border-top-width%22%3A%222px%22%7D%7D”][vc_column_text]

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در راستای جلب رضایت تمام کاربران خود انواع خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه می کند. به جهت ارائه ی هرچه بهتر این خدمات، نمایندگی رسمی فوجیتسو نسبت به تهیه و تدوین لیستی از قوانین این مجموعه اقدام کرده است. مرکز سخت افزار ایران برای ایجاد رفاه بیشتر کاربران تعمیرگاه مجاز فوجیتسو را راه اندازی کرده است.

تمام خدمات مرتبط با تعمیرات انواع محصولات فوجیتسو در این واحد امکان پذیر است. محصولات کمپانی رسمی فوجیتسو شامل لپ تاپ، تبلت، موبایل، پروژکتور، اسکنر، پرینتر، اسپلیت، کامپیوتر و تجهیزات شبکه می باشد. اجرای تمام این قوانین بر اعتماد و اطمینان این مشتریان افزوده است.

تعمیرگاه مجاز فوجیتسو قادر است انواع خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه کند. امیدواریم از طریق ارائه ی قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو توانسته باشیم آنگونه که شایسته مشتریان گرامی است ، به معرفی کامل شرکت و شرح خدمات ارائه شده در آن بپردازیم .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text][vc_single_image image=”477″ img_size=”300*200″ alignment=”center”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو

تعمیرگاه مجاز فوجیتسو با ارائه ی خدماتی مثل سرویس در محل توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. ارائه ی خدمات تعمیراتی تنها محدود به سرویس در محل نیست بلکه تعمیر تمامی محصولات این کمپانی در نمایندگی رسمی فوجیتسو امکان پذیر می باشد.

تعمیرات در تعمیرگاه مجاز فوجیتسو به مراجعه ی حضوری نیاز دارد در صورتی که با استفاده از سرویس در محل نیازی به مراجعه ی حضوری و صرف وقت نخواهید داشت. این تعمیرگاه با استفاده از نیرو های فعال تمام خدمات تعمیراتی را به درستی ارائه می کند. اعمال قوانین تعمیرگاه مجاز فوجیتسو سبب شده تا تعمیرات با کیفیت بهتری ارائه شوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

مقررات تعمیرگاه مجاز فوجیتسو

[/vc_column_text][vc_column_text dividers=”false”]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

نمایندگی فوجیتسو

سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو، به دلیل حضور کادر فنی مجرب و متخصص در این مرکز به دست آمده است. بخش های مختلف این نمایندگی، به فروش و یا تعمیرات تخصصی انواع محصولات الکترونیک تولید شده در کمپانی فوجیتسو اشتغال دارند.

همکاران ما ضمن عرضه آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش را نیز به مشتریان ارائه می دهند. کاربران با بهره مندی از مشاوره های تخصصی نمایندگی فوجیتسو، می توانند اطلاعات جامعی را در مورد محصول مورد نظرشان کسب نموده و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید آن محصول نمایند.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d9%81%d9%88%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

تعمیرات فوجیتسو

برای تعمیر هریک از انواع محصولات فوجیتسو، می توانید به واحدهای تعمیرات ایجاد شده در نمایندگی این شرکت مراجعه نمایید. این واحدها، به آخرین ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با استفاده از این تجهیزات، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه نمایند.

همچنین لازم است ذکر کنیم که تعمیرکاران واحدهای تعمیرات فوجیتسو، از دانش فنی و تجربه ی بسیار بالایی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک برخوردار بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهند.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”160″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row]