[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کیوسرا

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

دارندگان دستگاه های کیوسرا در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات کیوسرا و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند.

تعمیرگاه مجاز کیوسرا با برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و خبره ترین کارشناسان، ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، تعمیر و ارتقاء دستگاه های کیوسرا به کاربران است. تعمیرات کیوسرا در این مرکز منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند اعم از فتوکپی، پرینتر و … را دربر میگیرد.

متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در تعمیرگاه مجاز کیوسرا و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل کیوسرا استفاده کرد.

در صورت استفاده از این سیستم، کارشناسان تعمیر خود به محل مورد نظر مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”353″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text dividers=”false”]

قوانین تعمیرگاه مجاز کیوسرا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه مجاز کیوسرا

برخی از محصولات کیوسرا نظیر دستگاه های کپی، پرینترها و گوشی ها، در بازار داخلی کشور ما طرفداران بیشتری دارند از اینرو تعمیرگاه مجاز کیوسرا عمده خدمات و فعالیت خویش را متمرکز بر آنها ساخته است.

تعمیرگاه مجاز کیوسرا با فراهم ساختن فضایی مجهز و با بهره مندی از حضور کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در این دو حوزه به کاربران عزیز ارائه دارد. تعمیرگاه مجاز کیوسرا کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه اختلال و ایراد ایجاد شده در دستگاه‌ خویش را برطرف سازید و از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز گردید.

تعمیرات کیوسرا در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیلِ حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشیِ تعمیرات، قادر به رفع و ترمیم غالب اشکالات ایجاد شده در تولیدات این برند هستند. کارشناسان این مجموعه با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌ افزاری کیوسرا را با قطعات اورجینال و با هزینه مصوب در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند..

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی کیوسرا و واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران کیوسرا در حوزه فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به تعمیرگاه مجاز کیوسرا مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

نمایندگی کیوسرا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید. نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید.

واحدهای تعمیرات کیوسرا در بخش زیر معرفی می شوند.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_quantity=”6″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ breakpoint_1_autoplay=”1″ breakpoint_2_autoplay=”1″ breakpoint_3_autoplay=”1″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”3″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2250px%22%7D%7D”][vc_column_text]

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را می توانید در سایر بخش های این وب سایت مشاهده نمایید[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d8%b1%d8%a7,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d8%b1%d8%a7,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]