[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ جهت آندسته از کاربرانی راه اندازی و آغاز به کار کرده است که ساکن شهرهای مختلف هستند و امکان دسترسی به خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مرکزی کپی را ندارند.

این گروه از کاربران می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه کپی مورد استفاده شان، بر اساس روند اعلام شده در سایت، دستگاه را به نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ ارسال نمایند و در نهایت محصولی سالم و بی عیب و نقص را تحویل بگیرند.

کارشناسان ما در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم تجهیزات چاپ تخصص داشته و -در هر زمینه ای- تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر تجهیزات چاپ مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#ededed”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ جهت ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء دستگاه های کپی به کاربران ارجمند ساکن در شهرستان ها، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش قرار داده است.

کاربران گرامی دستگاه های فتوکپی از طریق فرآیند ذکر شده در بخش های آتی این صفحه، میتوانند دستگاه های از کار افتاده خویش را به نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ ارسال نمایند و شاهد بازگشت کیفیت اولیه و کارخانه ای دستگاه خویش باشند.

کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

واحدهای تعمیرات دستگاه کپی

[/vc_column_text][vc_column_text]

مرکز تعمیرات کپی متشکل از واحدهایی است که تعمیرات برندهای مختلف دستگاه کپی در آنها صورت می پذیرد. همان گونه که می دانید امروزه شرکت های متعددی در تولید ماشین های اداری فعالیت دارند که از جمله معروف ترین این برندها می توان به  دستگاه کپی کانن، شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، زیراکس، اچ پی، سامسونگ، پاناسونیک و… اشاره کرد.

 نمایندگی تعمیرات کپی جهت تعمیرات دستگاه کپی هریک از این برندها کارگاهی مجزا را در نظر گرفته است و متخصصان و تعمیرکاران محصول مورد نظر را به همکاری فراخوانده است. ارائه خدمات جهت کاربران محترم شهرستانی نیز در واحدهای نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ انجام می پذیرد. واحدهای تعمیرات دستگاه کپی در بخش زیر معرفی می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مرکز تخصصی تعمیرات کپی

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی کپی ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس های دوره ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی برندهای مختلف را رفع و برطرف نمود.

این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد.

نمایندگی کپی به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. خدمات ارائه شده در این مرکز برای کاربران ارجمند شهرستانی، توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ انجام می پذیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

روند ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ در با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات کپی در شهرستان ها‌ لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text dividers=”false”]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text dividers=”false”]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

در سایر بخش های وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″][/vc_column][/vc_row]