[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در شهرستان ها

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در شهرستان ها ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، تعمیر و ارتقاء دستگاه‌های ریکو به کاربران عزیز ساکن در شهرستان هاست. کاربران محصولات ریکو که در شهرستان‌ها حضور دارند می‌توانند جهت دریافت خدمات استاندارد تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی دستگاه‌های خویش از جمله پروژکتور ، پرینتر ، تعمیرات دستگاه کپی ریکو و …، از طریق فرآیند ذکر شده در بخش‌های آتی این صفحه اقدام نمایند و شاهد بازگشت کیفیت اولیه و کارخانه ای دستگاه خویش باشند.

نمایندگی ریکو در شهرستان‌ها با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر فناوری اطلاعات و تجهیزات مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان ساکن در شهرستان ها باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1646″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در مشهد

نمایندگی ریکو در پی درخواست مکرر شهروندان عزیز مشهدی، مبنی بر ارائه ی خدمات پشتیبانی خود، این امکان را برای این عزیزان فراهم ساخته تا بتوانند از تمامی خدمات پشتیبانی این نمایندگی با بالاترین کیفیت ممکن بهره مند گردند. از این پس کاربران مشهدی ریکو در صورت هر گونه مشکل و اختلال در عملکرد دستگاه خود، میتوانند آن را به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. پس از ارسال و دریافت کد رهگیری مربوطه، مراحل بازبینی و عیب یابی دستگاه، آغاز میشود. پس از مشخص شدن نوع خرابی و میزان آسیب، کاربر در جریان ریز مسائل قرار میگیرد و در صورت رضایت او، ادامه ی فرایند تعمیر و بازیابی، به جریان میفتد. پس از تعمیر و بازیابی سلامت محصول، دستگاه ریکو به آدرس کاربر در مشهد مجددا ارسال میگردد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در شیراز

شیرازیان عزیز از این پس نیاز نیست نگرانی ای بابت مراجعه به مراکز نامعتبر تعمیر محصولات ریکو داشته باشند. این عزیزان میتوانند از امکانی که نمایندگی مرکزی ریکو در تهران برایشان فراهم ساخته، استفاده کنند. طریقه ی استفاده از این خدمات دستورالعمل ساده ای دارد که در سایت به صورت کامل توضیح داده شده است. کاربران شیرازی میتوانند با ارسال محصول معیوب خود و یا قطعه ی خراب، به نمایندگی مرکزی تهران، از تعمیر صحیح و استاندارد محصول خود، اطمینان حاصل کنند. کارشناسان تعمیرات ریکو در شعبه ی مرکزی، پس از انجام کلیه ی مراحل تعمیرات، دستگاه را مجددا به نمایندگی ریکو در شیراز ارسال خواهند کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در اهواز

از خدمات نوین ارائه شده از سوی نمایندگی ریکو، میتوان به انجام کلیه ی سرویس های تعمیر و بازیابی، برای کاربران ساکن اهواز اشاره کرد. از این پس اهوازی های عزیز میتوانند هر گونه مشکل و اختلال در محصول خود را به کمک مشاوران و تعمیرکاران نمایندگی مرکزی تهران، مرتفع سازند. اهوازی های عزیز میتوانند با ارسال دستگاه خود از طریق نمایندگی ریکو در اهواز، به تهران، در زمانی کوتاه، پروسه ی تعمیر را به جریان بیندازند. پس از مشخص شدن عیب و راه های تعمیر دستگاه، کارشناسان ما با این عزیزان تماس میگیرند و آن ها را در جریان ریز به ریز جزییات و هزینه های تعمیر قرار میدهند. در صورت رضایت کاربر، ادامه ی مراحل تعمیر دنبال میشود و پس از اتمام کار، دستگاه برای کاربر بازپس فرستاده میشود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو در اصفهان

یکی از مهم ترین نیازهای کاربران موقع خرید تجهیزات اداری ریکو، بهره مندی از خدمات پشتیبانی در طول مدت استفاده از دستگاه است. به علت نبودن مراکز معتبر و استاندارد تعمیر، در بسیاری از شهرهای کشور، از برآوردن این نیاز مهم محروم بوده اند. از این رو نمایندگی مرکزی ریکو، با اندیشیدین تمهیداتی ویژه، امکانی را فراهم ساخته که کاربران عزیز شهرستانی از جمله اصفهانی ها، بتوانند از خدمات تعمیر و پشتیبانی با حداکثر کیفیت ممکن بهره ببرند. این عزیزان میتوانند با ارسال دستگاه خراب خود به نمایندگی مرکزی  ریکو در تهران، هر گونه مشکل جزیی و کلی در انواع تجهیزات ریکو را برطرف کنند. لازم به ذکر است، پس از پایان مراحل تعمیر، دستگاه ترمیم شده مجددا برای این عزیزان ارسال خواهد گردید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22padding-top%22%3A%2230px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2240px%22%7D%7D” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

ویژگی‌های نمایندگی ریکو در شهرستان ها

نمایندگی ریکو در شهرستان ها با تیمی از مجرب‌ترین و زبده‌ترین مهندسان، ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و رفع اشکالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات ریکو است. کاربران گرامی ساکن در شهرستان ها، با ارسال دستگاه‌های معیوب ریکو به این مرکز می‌توانند از سطح کیفی خدمات ارائه شده، تخصص در تعمیرات و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر باشند.

برتری نمایندگی ریکو در شهرستان ها صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر، و در نهایت تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند. شایان ذکر است هزینه تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو در شهرستان ها بر اساس نرخنامه مصوب و شرکتی محاسبه و اخذ خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در ایران با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین امکانات تعمیر و همکاری با زبده‌ترین کارشناسان این حوزه در تلاش است تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با هریک از دستگاه‌های ریکو را به کاربران آنها ارائه نماید. نمایندگی ریکو امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد.

نمایندگی تعمیرات ریکو اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با سرویس‌ها و خدمات ارائه شده دراین مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر واحدهای تعمیرات ریکو معرفی می گردند. شایان ذکر است خدمات مورد نیاز کاربران عزیز ساکن در شهرستان ها توسط نمایندگی ریکو در شهرستان ها ارائه می‌گردد.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”130″ columns_number=”4″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h4″ content_size=”small” number=”4″ carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” type=”vc_default” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22padding-top%22%3A%2220px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2240px%22%7D%7D” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text style=”2″ dividers=”false”]

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ریکو در شهرستان ها

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%b1%db%8c%da%a9%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″][/vc_column][/vc_row]