فروشگاه مرکزی کپی، با هدف فروش انواع محصولات کپی به هم وطنان گرامی راه اندازی شده است. پرسنل این فروشگاه در تلاشند تا به محض تولید جدیترین تولیدات حوزه کپی در هریک از کمپانی های مطرح، آنها را برای فروش به کاربران عرضه نمایند.

از جمله مزایای خرید از این مرکز، می توان به اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر اشاره کرد. همانطور که اطلاع دارید، فروش در زمره امور تخصصی است که مهارت خاص خود را می طلبد. در فروشگاه مرکزی کپی، کارشناسان فروشی فعالیت می کنند که نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف می سازند .

این کارشناسان، به واسطه برخورداری از دانش فنی بالا در مورد انواع مدل های دستگاه کپی، می توانند اطلاعات تخصصی در مورد هریک از مدل ها را در اختیار مشتریان قرار دهند.  این کار به مشتری در داشتن انتخابی درست و عاقلانه کمک کرده و ابهامات آنها را به خوبی برطرف می سازد.

توصیه ما به شما کاربران محترم این است که برای خرید محصولات کپی، تنها به مراکز مجاز عرضه این محصولات مراجعه نمایید. مراکز غیر مجاز، با هدف کسب سود، مشتری را فریب داده و محصول تقلبی را به جای نمونه ی اورجینال به فروش می رسانند.

بدیهی است که در این صورت، علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر، صاحب کالای تقلبی و بی کیفیت خواهید شد. فروشگاه مرکزی کپی، ضمن عرضه محصولات به صورت اورجینال، هزینه ی مناسب و منطقی را نیز از شما دریافت می کند.

فروشگاه مرکزی کپی

مشاوره پیش از فروش محصولات کپی

یکی از اصلی ترین خدمات نمایندگی کپی را می توان ارائه ی مشاوره ی پیش از فروش در این مرکز به شمار آورد. کارشناسان فروش ما در این مرکز، با حضور در فروشگاه های کپی و نیز پاسخ به کاربران از طریق تلفن، راهنمایی های لازم در مورد محصول مورد نظر را به شما ارائه می نمایند.

این کارشناسان، کلیه اطلاعات فنی و تخصصی مورد نیاز شما را با دقت و صبوری هرچه تمام تر، به شما ارائه می دهند. این اطلاعات، شما را در داشتن خریدی هوشمندانه و مطمئن یاری می کرده و به آشنایی هرچه بیشتر شما با دستگاه مورد نظرتان منجر می شود.

لازم به ذکر است که مدیریت نمایندگی کپی، حساسیت ویژه ای در اجرای هرچه بهتر ارکان مشتری مداری داشته و رعایت این اصول را سرلوحه ی کار کارکنان بخش فروش محصولات کپی قرار داده است. در همین راستا، پرسنل فروشگاه مرکزی کپی تلاش می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه نمایند.

همچنین در این فروشگاه، بروشورهایی طراحی شده است که حاوی اطلاعات دقیقی درمورد هریک از محصولات کپی می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با استفاده از این بروشورها، به اطلاعات جامعی در مورد محصول مورد نظر خود دست پیدا کرده و اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان فروش مستقر در فروشگاه مرکزی کپی و نیز نمایندگی کپی، دریافت نمایید.

فروش انواع محصولات کپی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، فروشگاه مرکزی کپی عرضه کننده تمامی محصولات کپی در برندهای مختلف به کاربران گرامی می باشد لذا در این مرکز، شاهد عرضه ی جدیدترین محصولات کپی هستیم.

محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی کپی، شامل موارد ذیل می شود :

فروش قطعات جانبی محصولات کپی

فروشگاه مرکزی کپی ، تنها به عرضه و فروش دستگاه های کپی در این مرکز بسنده نکرده است. انواع قطعات جانبی و یدکی این دستگاه ها نیز در سطح وسیع در این فروشگاه به کاربران گرامی عرضه می شود.

یکی از کارهای این فروشگاه، واردات و فروش قطعات جانبی به صورت اصل می باشد. لذا کاربران گرامی می توانند مطمئن باشند که محصول خریداری شده آنها اورجینال بوده و از کیفیت لازم برخوردار می باشد. همچنین برای نصب و راه اندازی انواع مدل های دستگاه کپی، می توانید از راهنمایی های تخصصی کارشناسان فروشگاه مرکزی کپی نیز بهره مند شوید.

واحدهای تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی، ارائه دهنده خدمات مربوط به انواع مدل های دستگاه کپی به کاربران می باشد. این مرکز، تعمیر انواع دستگاه های کپی در برندهای مختلف را به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های خود دنبال می کند. کارشناسان مجرب و دارای تخصص در زمینه تعمیر کپی در این مرکز فعالیت می کنند. این افراد، ضمن آگاهی از دانش روز دنیا، از جدیدترین ابزارلات و دستگاه ها استفاده می کنند.

بدیهی است که تعمیرات دستگاه کپی در این شرایط، به صورت تخصصی انجام شده و کاربران می توانند دستگاه خود را مثل روز اول از نمایندگی کپی تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که در این مرکز، خدمات سرویس در محل کپی نیز به کاربران ارائه می گردد. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیر دستگاه کپی پیگیری نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را می توانید در سایر بخش های این وب سایت مشاهده نمایید.