نمایندگی زیراکس در ایران با همکاری تیمی منسجم و متخصص، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز کاربران زیراکس در دو حوزه فروش و تعمیرات زیراکس است. «خدمت رسانی همراه با تعهد» شعار اصلی نمایندگی زیراکس در ایران از بدو تأسیس تاکنون بوده است.

تمرکز عمده شرکت زیراکس در ایران ارائه خدمات مرتبط با ماشین های اداری زیراکس است. نمایندگی زیراکس در ایران در «بخش فروش» عرضه کننده انواع دستگاه های زیراکس نظیر دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، مواد مصرفی و تجهیزات جانبی زیراکس است. در «بخش تعمیرات» نمایندگی زیراکس در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات زیراکس است. خدمات ارائه شده در هر دو بخش فروش و تعمیرات همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت است.

نمایندگی زیراکس در ایران برای آندسته از داوطلبانی که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی را ندارند سرویس « تعمیر در محل زیراکس » را در نظر گرفته است. با استفاده از این سرویس صاحب کالا جهت دریافت خدمات تعمیرات زیراکس نیازی به حضور در نمایندگی ندارد و کارشناسان نمایندگی زیراکس خود به محل مورد نظر مشتری اعزام می گردند.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در تهران و کرج

کمپانی زیراکس را میتوان یکی از سردرمداران تولید تجهیزات اداری در سراسر جهان دانست. این تجهیزات در تنوع بسیار بالایی طراحی و ساخته میشوند. پرینترها، دستگاه های کپی و اسکن و همچنین فکس، از عمده تولیدات این کمپانی به شمار می آیند. بیشتر این محصولات در مراکز اداری مورد استفاده قرار میگیرند. کشورمان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو نمایندگی زیراکس در ایران متشکل از شعب گوناگون، به فعالیت میپردازد.

از کارآمد ترین شعب نمایندگی زیراکس بدون شک، نمایندگی زیراکس در تهران و کرج است که به دلایل مختلفی از جمله برخورداری از کادر فروش و تعمیر مجرب و امکانات و تجهیزات ویژه، توانسته رضایت اکثریت مراجعین را به همراه داشته باشد. نمایندگی زیراکس، خدمات مختلفی را ارائه میدهد که به طور خلاصه میتوان به فروش انواع محصولات زیراکس در تهران و کرج و تعمیر و بازیابی انواع محصولات زیراکس در نمایندگی و در محل اشاره کرد. لازم است اشاره کنیم این خدمات همگی از گارانتی و ضمانت نامه برخوردارند.

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

فعالیت و خدمت رسانی نمایندگی زیراکس تنها به شعب تهران و کرج اختصاص ندارد، این مجموعه خدمات مختلف فروش و تعمیر را در شهرستان های مختلف کشورمان نیز ارائه میدهد. به دنبال ارائه ی این خدمات، کاربران شهرستانی دیگر نگران دریافت خدمات بی کیفیت مراکز غیر استاندارد نیستند.

این عزیزان میتوانند با برقراری تماس با مشاوران نمایندگی مرکزی زیراکس و یا مطالعه ی دستورالعمل قرار داده شده در سایت، محصول معیوب خود را فارغ از مدل ، به نمایندگی مرکزی زیراکس در تهران ارسال نمایند تا مراحل عیب یابی و تعمیر بر روی آن انجام گیرد و در نهایت محصول تعمیر شده برای این عزیزان ارسال شود.

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

خدمات نمایندگی زیراکس

نمایندگی رسمی زیراکس به منظور ارائه ی خدماتی کاربردی در دو بخش فروش و تعمیرات انواع محصولات زیراکس سرویس دهی می کند. در نمایندگی مجاز زیراکس واحد های فروش و تعمیرات به صورت مجزا فعالیت می کنند. واحد فروش انواع محصولات زیراکس را به منظور اطمینان کاربران از کیفیت دستگاه ها آن را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر  به فروش می رساند. تعمیرات زیراکس از بخش های مجزا تشکیل شده و به صورت تخصصی خدمات ارائه می کند. هر واحد با استفاده از نیروهای حرفه ای و متخصص می تواند تعمیرات دستگاه ها را در مدت زمانی کوتاه انجام دهد.

تعمیرات پرینتر زیراکس

انواع پرینتر های زیراکس در نمایندگی رسمی زیراکس قابل تعمیر هستند. متخصصان این مجموعه با بهره مندی از به روز ترین اطلاعات می توانند انواع عیوب این دستگاه ها را در مدت زمان کوتاه و در بالاترین سطح کیفی برطرف نمایند. پرینتر های تولید شده توسط شرکت زیراکس در دو مدل جوهر افشان لیزری دسته بندی شده اند. تعمیرات انواع پرینتر های زیراکس در این مجموعه با بهره مندی از به روز ترین قطعات و ابزارآلات انجام می شود.

تعمیرات کپی زیراکس

در صورتی که دستگاه های کپی با مشکلاتی از قبیل کم رنگ بودن چاپ ، گیر کردن کاغذ در دستگاه ، وجود خطوط بر روی برگه ی چاپ شده رو به رو شد از تعمیرات ناآگاهانه بپرهیزید و تعمیرات آن را به دست افراد حرفه ای در واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس بسپارید. مهندسان این واحد با بهره مندی از ترفند های تعمیراتی می توانند کلیه نواقص دستگاه کپی را برطرف کرده و دستگاه را کاملا سالم به شما تحویل دهند.

تعمیرات اسکنر زیراکس

اسکنر ها یکی دیگر از دستگاه های تولید شده توسط شرکت زیراکس هستند که حساسیت های بسیار بالایی دارند و تحت تاثیر کوچکترین اختلال در عملکرد خود با مشکل رو به رو می شوند. در صورتی که دستگاه قادر به اسکن اسناد و متون نبود برای تعمیرات آن به واحد تعمیرات اسکنر زیراکس در نمایندگی مجاز Xerox مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تعمیرات پروژکتور زیراکس

پروژکتور ها دستگاه های بسیار حساسی هستند که در صورت بروز مشکل در آن ها نمایش تصاویر را با اختلال رو به رو شده و به تعمیرات نیاز پیدا می کنند. تعمیرات انواع پروژکتور های زیراکس در نمایندگی رسمی زیراکس انجام می شود. مهندسان واحد تعمیرات با دسترسی به ابزار و قطعات اورجینال می توانند تمامی عیوب این دستگاه را برطرف نمایند. رایج ترین اختلالات پروژکتور ها غالبا به لنز این دستگاه مربوط است و لازم است توسط مهندسان مجرب مورد بررسی قرار بگیرد.

شارژ کارتریج زیراکس

شارژ کارتریج در نمایندگی رسمی زیراکس در واحدی مجزا انجام می شود. استفاده از تونر مرغوب به هنگام شارژ کارتریج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و وابستگی مستقیمی به حفظ کیفیت چاپ دارد. تونر نامرغوب علاوه بر آنکه کیفیت دستگاه را کاهش داده در طولانی مدت دستگاه را با اختلالاتی مثل تونر ریزی مواجه می کند.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تخصصی تعمیرات زیراکس

ویژگی قابل توجه نمایندگی زیراکس در ایران ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در ایران را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی زیراکس در ایران به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار می بایست به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.

کارشناسان فنی نمایندگی زیراکس در ایران، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی نمایندگی زیراکس در ایران ارجاع داده خواهد شد.

دیگر خدمات تخصصی مرتبط با محصولات زیراکس نیز در پارتهای متنوع موجود در نمایندگی زیراکس در ایران به مشتریان گرامی ارائه میگردند. جهت آشنایی با پارتهای موجود و خدمات تخصصی ارائه شده در هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران و اخبار این حوزه

نمایندگی زیراکس در ایران با تیمی از مجرب ترین و متعهدترین مهندسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات زیراکس است. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض اجزاء یک دستگاه تمامی قطعات معیوب صرفاً با قطعات اورجینال جایگزین گردند.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از دستگاه های زیراکس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ زیراکس در ایران بسپارید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز پرداخت هزینه تعمیر و دستمزد منصفانه آسوده‌خاطر خواهید بود. امتیازات دیگر نمایندگی زیراکس در ایران صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.

در نمایندگی زیراکس در ایران کلیه تعمیرات با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. شما کاربران گرامی ضمن امکان بهره مندی از سایر خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در ایران می توانید با مراجعه به بخش زیر از جدیدترین اخبار زیراکس و رویدادهای مرتبط با کمپانی زیراکس آگاهی یابید.

تعمیرات زیراکس و مقالات زیراکس

مدیریت نمایندگی زیراکس در ایران مهندسان خویش را موظف به تدوین و گردآوری مقالاتی در حوزه تعمیرات زیراکس نموده‌ است تا کاربران عادی این دستگاه ها بتوانند از طریق مطالعه آنها برخی از اشکالات رایج و عادی ایجاد شده در دستگاه را بدون نیاز به حضور کارشناس و به دست خود، رفع و برطرف نمایند. مقالات زیراکس ماحصل سال‌ها تمرکز و تجربه کاری کارشناسان مرکز تعمیرات زیراکس و واکاوی تعداد بی‌شماری از دستگاه های زیراکس است.

افزون بر این کارشناسان مرکز تعمیرات زیراکس با بررسی پرسش‌های طرح شده از سوی شما کاربران، به گردآوری برخی از اشکالات رایج پیش آمده پرداخته و مقالاتی در همین رابطه تدوین کرده‌اند. مقالات ارائه شده از سوی کاربران محدود به موارد تعمیراتی نبوده و دیگر مباحث مرتبط با محصولا زیراکس را نیز شامل می گردند. جهت دسترسی به پرسش‌ها و مقالات تعمیر و نگهداری ماشین های اداری زیراکس تدوین شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات زیراکس می‌توانید به بخش زیر مراجعه نمایید.

محصولات زیراکس

شرکت آمریکایی زیراکس فعالیت خود را از سال ۱۹۰۶ تحت عنوان هالوید در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی آغاز کرد. در سال ۱۹۴۷، شرکت هالوید حقوق تجاری برای زیروگرافی (خشک‌نگاری)، یعنی فرآیند تصویربرداری که توسط چستر کارلسون، مخترع و فیزیدان قرن بیستم، به ثبت رسیده بود را کسب کرد. حدود یک دهه بعد، در سال ۱۹۵۸ شرکت هالوید نام خود را به هالوید زیراکس تغییر داد و در سال ۱۹۵۹، موفق به معرفی نخستین دستگاه کپی زیروگرافیک شد. اگرچه فن‌آوری کپی بر روی کاغذ ساده و بدون پوشش پیش از این نیز وجود داشت اما دستگاه کپی ارائه شده توسط این شرکت نخستین محصول در رده‌ی تجاری آن به شمار می‌آمد. با کسب موفقیت‌های پیاپی و ارائه‌ی محصولات منحصر به‌فرد، شرکت هالوید زیراکس، نام خود را در سال ۱۹۶۱ به زیراکس تقلیل داد.

در حال حاضر کمپانی زیراکس یکی از شناخته‌شده‌ترین و پیشروترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت و تولید تجهیزات چاپ می‌باشد. از میان محصولات تولید شده توسط این شرکت، دستگاه‌های کپی زیراکس از آغاز تا کنون، پرچمدار بازارهای جهانی بوده‌اند و بازار صنعت چاپ را به تصرف خود درآورده‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی بیشتر با این کمپانی و سایر محصولات زیراکس آن به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات زیراکس در محل و سوالات متداول تعمیرات زیراکس

برخی از محصولات زیراکس نظیر دستگاه های کپی ابعاد و وزن بالایی دارند که همین ویژگی امکان جابجایی آنها را سخت و دشوار می سازد. نمایندگی زیراکس در ایران این امکان را فراهم ساخته است تا کاربران این محصولات دستگاه های خویش را با استفاده از سیستم تعمیر در محل زیراکس تعمیر و بازیابی نمایند. با استفاده از سرویس «تعمیر زیراکس در محل» دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست.

استفاده از این سرویس علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، سبب کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی دستگاه متحمل شوند. کارشناسان اعزامی جهت تعمیر، آرشیوی جامع از قطعات جانبی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض قطعات دستگاه اقدام نمایند.

این امر به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر و سرویس صورت گرفته است. شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را درباره روند تعمیرات زیراکس و دیگر حوزه های مرتبط با محصولات زیراکس را با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ های ممکن را  دریافت نمایید. کارشناسان ما در بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی ماشین های اداری تمامی پرسش های دریافتی را بررسی کرده و در اسرع وقت پاسخگوی آنها خواهند بود.