نمایندگی فوجیتسو را میتوان یکی از پیشگامان عرصه ی خدمات فروش و پس از فروش محصولات فوجیتسو در سراسر کشور دانست. این مجموعه همانطور که گفته شد، کلیه ی خدمات عرضه و فروش محصولات فوجیتسو از قبیل لپ تاپ های فوجیتسو، تجهیزات اداری، لوازم خانگی و … را ازطریق نمایندگی های فروش خود به اجرا میرساند. برخورداری از کادر تعمیر حرفه ای و پارت های پشتیبانی مجهز نیز، نقش مهمی در بالا بردن کیفیت ارائه ی خدمات عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات و تجهیزات معیوب داشته است. نمایندگی فوجیتسو برای سرویس رسانی بهتر به کاربران و مشتریان گرامی ، دامنه ی فعالیت خود را از طریق احداث شعب بیشتر، افزوده است. به طوری که هم اکنون تمامی کاربران، از اقصی نقاط کشورمان امکان بهره مندی از کلیه ی سرویس های فروش و پشتیبانی از این نمایندگی را دارند.

نمایندگی فوجیتسو در ایران با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات فوجیتسو فراهم آورده است. تمامی کارشناسان حاضر در این مرکز دارای مدارک تخصص فنی و نظری در حیطه تخصصی خویش می‌باشند.

نمایندگی فوجیتسو در ایران به یُمن حضور کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم، بازیابی و تعمیر محصولات فوجیتسو گشته است. خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو در ایران محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی فوجیتسو را شامل می گردد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … می‌باشند. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو در ایران کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات محصولات فوجیتسو را دریافت نمایند.

نمایندگی-فوجیتسو-در-ایران

خدمات نمایندگی فوجیتسو

در این بخش به بررسی خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز فوجیتسو می پردازیم. به منظور ارائه ی خدماتی تخصصی تعمیرات هر یک از محصولات فوجیتسو در واحد هایی مجزا و با بهره مندی از متخصصان مجرب و حرفه ای انجام می شود. هر یک از این واحد ها با بهره مندی از متخصصان مربوطه فعالیت کرده و به مدرن ترین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تعمیرات دسترسی دارند. مهندسان این مجموعه با بهره مندی از به روز ترین دانش ها تعمیراتی می توانند انواع عیوب دستگاه های فوجیتسو را در مدت زمانی کوتاه برطرف نمایند. تفکیک هر یک از واحد ها و خدمات ارائه شده در آن ها به شرح زیر است:

تعمیر تبلت فوجیتسو

تبلت ها نیز یکی دیگر از دستگاه های آسیب پذیر هستند ، در صورتی که تبلت فوجیتسو دچار آسیب دیدگی های از قبیل : شکستگی گلس ، خرابی باتری ، هنگ کردن تبلت ، کند شدن تبلت و … شد می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات تبلت فوجیتسو تمامی عیوب این دستگاه را برطرف نمایید. با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو تمامی مشکلات تبلت برطرف شده و دستگاه پس از تست و در صورت کارکرد درست به شمار تحویل داده خواهد شد. در صورتی که به تعویض گلس یا ال سی دی تبلت فوجیتسو نیاز داشتید می توانید با مراجعه به واحد تعمیر تبلت خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. استفاده از گلس اورجینال به منظور حفظ کیفیت و کارایی دستگاه بسیار اهمیت دارد. واحد تعمیر تبلت فوجیتسو تمامی قطعات آسیب دیده را با نمونه های اصلی جایگزین می کند.

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

لپ تاپ ها به علت فشردگی که دارند دچار مشکلات بسیاری شده و در فواصل زمانی کوتاه مدت با مشکل رو به رو می شوند. در صورت بروز این مشکلات در لپ تاپ فوجیتسو لازم است تعمیرات آن را به دست افراد حرفه ای و مجرب بسپارید. مهندسان حاضر در نمایندگی فوجیتسو به دلیل آشنایی با تمامی قطعات موجود در لپ تاپ ها می توانند در مدت زمانی کوتاه تمامی آسیب دیدگی های دستگاه را برطرف کنند. به یاد داشته باشید اختلالات لپ تاپ در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی شده که به همین جهت لازم است برای تعمیرات آن به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید. یکی از واحد های فعال در نمایندگی فوجیتسو واحد تعمیر لپ تاپ می باشد.

تعمیر موبایل فوجیتسو

تعمیر انواع موبایل های هوشمند فوجیتسو در واحد تعمیر موبایل انجام می شود. تعمیرات موبایل در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه شده و تمامی آسیب دیدگی های گوشی را در بر می گیرد. متخصصان واحد تعمیر موبایل با بهره مندی از مهارت و اطلاعات تعمیراتی می توانند انواع موبایل های فوجیتسو را در مدت زمانی کوتاه تعمیر نمایند. این واحد با بهره مندی از ابزار آلات پیشرفته می تواند کلیه عیوب موبایل های فوجیتسو را برطرف نماید. واحد تعمیر موبایل یکی از واحد های فعال در نمایندگی رسمی fujitsu به شمار می رود.

تعمیر پروژکتور فوجیتسو

واحد تعمیر پروژکتور فوجیتسو با استفاده از تکنسین های مجرب می تواند انواع عیوب به وجود آمده برای این دستگاه را در مدت زمان کوتاه و در بالاترین سطح کیفی برطرف نماید. از رایج ترین مشکلات پروژکتور ها می توان به سوختن لامپ پروژکتور ، بروز مشکلات در تصویر پروژکتور ، آسیب دیدگی های لنز پروژکتور و… اشاره کرد. تمامی اختلالات ذکر شده برای پروژکتور ها در نمایندگی فوجیتسو قابل رفع بوده و در صورتی که دستگاه به تعویض قطعه نیاز داشته باشد قطعات معیوب و آسیب دیده ی پروژکتور با نمونه های اصل و اورجینال جایگزین خواهند شد.

تعمیر اسپلیت فوجیتسو

واحد تعمیر اسپلیت فوجیتسو انواع خدمات تعمیراتی مرتبط با این دستگاه را ارائه می کند. تعمیر و تعویض قطعات اسپلیت از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در واحد تعمیر اسپلیت در نمایندگی فوجیتسو به شمار می رود. شارژ گاز اسپلیت فوجیتسو ، تعمیرات کمپرسور اسپلیت ، رفع مشکل نشت گاز و آب از اسپلیت و … از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیر اسپلیت فوجیتسو ارائه می شود.

تعمیر پرینتر فوجیتسو

تعمیر انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری فوجیتسو در واحد تعمیر پرینتر انجام می شود. مهندسان این مجموعه با تمامی قطعات این دستگاه آشنایی داشته و به همین علت می توانند در مدت زمانی کوتاه آن ها را تعمیر کنند. در صورتی که قطعات داخلی پرینتر مثل کارتریج به شارژ نیاز داشته باشد نیز می توانید با مراجعه به واحد تعمیر پرینتر آن را با تونر مرغوب شارژ نمایید. به یاد داشته باشید استفاده از تونر مرغوب علاوه بر آنکه کیفیت چاپ را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد از تونر ریزی دستگاه نیز جلوگیری می کند.

تعمیر اسکنر فوجیتسو

تعمیر اسکنر فوجیتسو یکی دیگر از واحد های فعال در نمایندگی رسمی fujitsu است که با بهره مندی از ابزارآلات پیشرفته می تواند تمامی نواقص اسکنر ها را برطرف کند. لازم به ذکر است که اسکنر ها سیستم پیچیده ای دارند و به همین علت اگر توسط افراد بی تجربه مورد تعمیر قرار بگیرند اختلالات زیادی را برای دستگاه به وجود می آورند . به همین دلیل لازم است برای تعمیر اسکنر فوجیتسو به نمایندگی مجاز مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را همراه با تضمین دریافت نمایید.

تعمیر کامپیوتر فوجیتسو

کامپیوتر ها یکی دیگر از دستگاه های پیچیده ای هستند که لازم است توسط مهندسان حرفه ای مورد تعمیر قرار بگریند. قطعات داخلی این دستگاه به یکدیگر نزدیک بوده و در صورت وجود کوچکترین ناهماهنگی و اشتباه در تعمیرات دچار اختلال می شود. قطعات آسیب پذیر و مهم این دستگاه عبارتند از کارت گرافیک ، مادربرد ، هارد و …. .  در صورت آسیب دیدگی هر کدام از قطعات می توانید به واحد تعمیرات کامپیوتر فوجیتسو در نمایندگی مرکزی فوجیتسو مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تعمیر تجهیزات شبکه فوجیتسو

 تجهیزات شبکه بخش دیگر از تولیدات کمپانی فوجیتسو هستند که شامل سرور ، سوئیچ و … می باشند. این تجهیزات در صورت آسیب دیدگی سیستم کاری شرکت های بزرگ را مختل کرده و نظم آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند به همین دلیل تعمیرات تجهیزات شبکه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و لازم است توسط مهندسان و متخصصان زبده تعمیر شوند.  هر گونه اشتباه به هنگام اعمال فرآیند تعمیرات تجهیزات شبکه مشکلات و هزینه های بیشتری را برای کاربر در پی دارد. به همین دلیل لازم است تعمیرات آن تنها توسط نیروی مجرب انجام شود.

واحدهای تخصصی تعمیرات در نمایندگی فوجیتسو

تنوع بالایی که در تولیدات فوجیتسو وجود دارد ما را برآن داشت تا خدمات تخصصی هر یک از آنها را در پارتهای جداگانه ای به کاربران ارائه دهیم. به همین دلیل است که نمایندگی فوجیتسو در ایران متشکل از پارت های تخصصی تعمیر بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران عرضه می گردد.

شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های فوجیتسو که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی فوجیتسو در ایران از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید. نیروی انسانی فعال در نمایندگی فوجیتسو در ایران به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات فوجیتسو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند.

نمایندگی فوجیتسو در ایران به دلیل ساختار مشتری‌ محور خویش، توجه ویژه ای به رضایت و آسودگی خاطر هموطنان گرامی دارد از این‌رو هزینه تمامی خدمات انجام شده در این مرکز بر اساس نرخنامه مصوب از سوی اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات فوجیتسو در نمایندگی فوجیتسو در ایران و خدمات تخصصی ارائه شده در هر کدام از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

اخبار نمایندگی فوجیتسو در ایران

نمایندگی‌ فوجیستو، پیشرفته‌ترین امکانات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار متخصصان خود قرار است تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ترین خدمات، رضایت کاربران محصولات فوجیتسو را کسب نماید. کارشناسان نمایندگی فوجیتسو درصدد برآمده اند تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران مبنی بر به اشتراک گذاری اخبار و رویدادهای فوجیتسو، بخشی از فضای سایت را به آخرین رویدادها و اخبار مرتبط با فوجیتسو اختصاص دهند.

پیش از مراجعه به این بخش نگاهی کوتاه به تاریخچه کمپانی فوجیتسو خواهیم داشت. فوجیستو سومین کمپانی بزرگ دنیا در زمینه صنعت و خدمات مبتنی بر ICT در بازارهای جهانی است در سال ۱۹۳۵ تاسیس شده است. شرکت فوجیستو با به کارگیری ترکیبی از کارشناسان نخبه، سیستم‌ها و خدمات IT با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در زمینه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، توانسته است علاوه بر ارایه محصولات باکیفیت به مشریان، آنها را از ارزش افزوده محصولات خود نیز بهره‌مند سازد.

فوجیستو هم‌اکنون در بین پنج شرکتِ اول تولیدکننده‌ی سرور در دنیا قرار دارد و در این شرکت بیش از ۳۴۰۰۰ اختراع به ثبت رسیده است. شرکت فوجیستو در حال حاضر به تولید محصولاتی نظیر تبلت و تبلت PC، نوت‌بوک، مادر برد، کی‌برد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … مشغول است. جهت آگاهی از آخرین اخبار و گزارش های تهیه شده توسط کارشناسان نمایندگی فوجیتسو به بخش زیر مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط با تعمیرات فوجیتسو

تمامی خدمات تعمیری که در نمایندگی فوجیتسو به کاربران ارائه می گردد توسط مهندسان زبده و جوان و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات فوجیتسو اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی اموزشی تعمیر، مهارت و دانش آن ‌را یافته‌اند تا تمامی تعمیرات مرتبط با محصولات فوجیتسو را با بهترین کیفیت انجام دهند.

کارشناسان مرکز تعمیرات فوجیتسو در تلاشی صادقانه بخشی از ترفندهای مرتبط با تعمیرات فوجیتسو را در قالب مقالاتی گردآورده و آنها را از طریق وب سایت رسمی نمایندگی فوجیتسو در ایران در اختیار کاربران قرار داده اند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان حوزه تعمیرات فوجیتسو هستید می توانید با مراجعه به بخش زیر مقالات این حوزه را دریافت نمایید.

محصولات نمایندگی مجاز فوجیتسو

کمپانی فوجیتسو همچون دیگر کمپانی های تراز اول دنیا تولیدات بیشماری دارد که رعایت کیفیت در ساخت این تولیدات سبب گشته طرفداران بسیاری در اقصی نقاط جهان پیدا کنند. فوجیتسو تولید کننده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … است.

در صورتی که شما نیز از طرفداران تولیدات کمپانی فوجیتسو هستید می توانید با مراجعه به بخش محصولات فوجیتسو و مطالعه گزاش های تهیه شده توسط کارشناسان ما در نمایندگی فوجیتسو با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات مورد علاقه تان آشنا شوید. با گزارش های کارشناسان ما همراه باشید.

سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو

تعمیرات فوجیتسو مانند تعمیر هر دستگاه دیگری نیازمند حضور کارشناسانی است که در این حوزه کاردانی و تخصص لازم را داشته باشند، در غیراینصورت یعنی در صورت انجام تعمیرات به دست افراد ناکارآمد و مبتدی عملیات تعمیر نه تنها نتیجۀ مطلوبی در پی نخواهند داشت بلکه در دراز مدت سبب استهلاک هرچه بیشتر قطعات دستگاه‌های فوجیتسو و خرابیِ بیش از پیش آن‌ها می‌گردد.

لزوم بهره مندی کارشناسان از تخصص در تعمیرات فوجیتسو در ارتباط با برخی از دستگاه‌های پیشرفته فوجیتسو اهمیت صدچندان دارد زیرا ساختار این دستگاه‌ها بسیار ظریفتر و هوشمندانه تر از دستگاه‌های معمولی و قدیمی است. شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش در زمینه مراکز مجاز تعمیرات فوجیتسو و یا حتی اشکالات پیش آمده در دستگاه را با کارشناسان ما درمیان گذاشته و پرسش های خویش را دریافت نمایید. سوالات متداول تعمیرات فوجیتسو که از سوی کاربران طرح شده در بخش زیر درج شده و در اختیار شما قرار دارد.