تعمیرات مانیتور زیراکس مطابق با اخرین متد تعریف شده دنیا در نمایندگی مجاز زیراکس انجام میگردد. نمایشگر دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور بر روی آن نشان داده میشود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل میگردد. نمایشگرها با قابلیتهای متفاوت برای کاربردهای خاص تولید میشوند:

  • نمایشگر تک ‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان میدهد
  • نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را میتواند تغییر دهد
  • نمایشگر تمام‌ رنگی یا سوپر وی‌ جی ‌ای

مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس درزمینه ارائه خدمات ریکاوری بصورت حرفه ای فعالیت میکند. پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه به مرکز تعمیراتی از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید. کادرفنی مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس از مجربترین تکنسینهای کشور میباشند. لازم به ذکر است تعمیرکاران ما توانایی حل تمامی ایرادات پیش آمده در نمایشگر را دارا هستند. ما در نمایندگی رسمی زیراکس تمامی غیرممکن ها را برای شما به ممکن تبدیل میکنیم.

تعمیرات مانیتور زیراکس

تعمیر پیکسل معیوب مانیتور زیراکس

پیکسل های معیوب روی مانیتور زیراکس تاثیر منفی میگذارند تا جایی که نمایش تصویر به خوبی انجام نمی شود. همکاران ما در مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس پس از شناسایی پیکسل های آسیب دیده از ابزار LCD2 برای تحریک پیکسل ها و در صورت نیاز تعمیر آنها استفاده می کنند.

تعمیر و تعویض جک آداپتور مانیتور زیراکس

خرابی جک آداپتور یکی از شایع ترین مشکلات در مانیتورها به شمار می رود. خبر خوب آن است که خرابی جک آداپتور به راحتی قابل تعمیر است و چنانچه نیاز به تعویض این قطعه وجود داشته باشد، هزینه ی زیادی برای شما نخواهد داشت. تکنسین های مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس با توجه به حالت پایه های جک و شدت آسیب دیدگی این بخش، آن را تعمیر و در صورت نیاز پس از کسب اجازه از مشتری تعویض می کنند.

 

رفع مشکل وز وز کردن مانیتور زیراکس

شاید تا به حال با مشکل وز وز کردن مانیتور در حین نمایش تصویر مواجه شده اید. این مشکل در صورت تداوم میتواند هر کاربری را کلافه کند. تکنسین های نمایندگی تعمیرات مانیتور زیراکس ، بیشترین علت را در بروز مشکلات در بک لایت جستجو میکنند. بک لایت تامین کننده ی نور پس زمینه است. این مشکل در مانیتور های قدیمی بیشتر مشاهده میشود. برای تعمیر وزوز کردن نمایشگر، راهکار های ویژه ای در نمایندگی تعمیرات زیراکس اجرا میشود.

رفع مشکل خطوط عمودی در تصویر مانیتور زیراکس

ایجاد خطوط عمودی در تصویر مانیتور یکی دیگر از مشکلات این محصول است. دلایل زیادی در نمایش خطوط عمودی سیاه و رنگی بر روی صفحه ی مانیتور وجود دارند. کارشناس تعمیرات مانیتور زیراکس در اولین اقدام، پنل ال سی دی را مورد بررسی قرار می دهد. این کار با ابزار آلات پیشرفته صورت می گیرد. پس از عیب یابی و شناسایی علت مشکل به وجود آمده، راهکارهای لازم برای تعمیر مانیتور xerox انجام می شود.

تعمیر پنل مانیتور زیراکس

پنل یکی از بخش های مهم مانیتور محسوب می شود که در صورت خرابی آن، امکان استفاده از دستگاه غیرممکن می شود. شکستگی پنل مانیتور یکی از مشکلات متداول این دستگاه است که در صورت جدی نگرفتن آن مشکلات بیشتر می شوند. اغلب تعمیرکاران بر این باور هستند که پنل مانیتور قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

این در حالی است که تمامی مشکلات پنل مانیتور باعث تعویض این قطعه نمی شوند. در برخی مواقع با بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی آن می توان آن را تعمیر کرد. البته در مواقعی که آسیب های وارده شدید باشد، تعویض پنل مانیتور زیراکس در دستور کار قرار می گیرد. تعویض پنل مانیتور هم کار حساس و پیچیده ای است و حتما باید توسط تکنسین های تعمیرات نمایشگر انجام شود.

تعمیر پنل مانیتور زیراکس

تعمیرات مانیتور زیراکس و دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس

تکنسینهای مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات زیراکس میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز در قالبی مجزا راه اندازی شده اند. به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. مجزا بودن کارگاهها موجب میگردد تعمیرکاران مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس با تمامی توجه خود پروسه ریکاوری را انجام دهند. سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینچ می‌ سنجند.

برای مثال، نمایشگر ۱۷ اینچ یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش ۱۷ اینچ است. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس هستید ، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید.

  • عیب یابی و رفع روشن و خاموش شدن های مکرر و پی در پی دستگاه
  • تعمیرات مانیتورهای اداری
  • ریکاوری و ترمیم نمایشگرهای خانگی
  • بازیابی بهم ریختگی تصویر
  • تعمیر بروز تصاویر خط خطی در نمایشگر
  • رفع به هم ریختگی رنگ مانیتور
  • رفع ایراد کلی دستگاه در مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس
  • سرویس و تنظیمات نمایشگر
  • نصب و تنظیم مانیتور
  • تعمیر خاموشی دستگاه و عدم روشن شدن مانیتور
  • رفع خرابی پنل که می تواند در اثر ضربه یا به خودی خود ایجاد شود
  • تعمیر خرابی برد تغذیه و در نتیجه خرابی برد اصلی
  • تعمیرات تخصصی پنل مانیتور
  • رفع ایراد انواع بورد پاور مانیتور
  • تعمیر بورد اصلی یا مین بورد یا مادربورد در مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس
  • عیب یابی و ترمیم انواع مانیتور
  • ریکاوری کلیه ی قطعات الکترونیکی مانیتور
  • رفع ایراد تمامی قطعات مکانیکی نمایشگر

اخبار مانیتور زیراکس و دیگر خبرها

کادر مجرب مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس بخش اخبار را با هدف به روزرسانی اطلاعات شما عزیزان راه اندازی کرده اند. لازم به ذکر است ، منابع دربرگیرنده این خبرها به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است. تعمیرات مانیتور زیراکس نیاز به حضور کارشناسان توانمند دارد. ما تمامی تلاش خود را برای جذب متخصصین انجام داده ایم. امروزه نمایشگرها در چهار نوع تولید میشوند:

  • نمایشگرهای پرتو کاتدی یا سی ‌آرتی (CRT)
  • نمایشگرهای ال‌ سی ‌دی (LCD) که فناوری صفحه نمایش آنها مانند ساعت مچی دیجیتال یا صفحه نمایش تلفن همراه است. صفحه نمایشگر ال ‌سی ‌دی (Liquid crystal display) دارای کریستال مایع است.
  • نمایشگرهای ال ‌ای‌ دی (LED)
  • نمایشگرهای دیود گسیل نور ارگانیک (OLED)

مقالات مانیتور زیراکس و دیگر مقالات

مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس با ارائه مقالات در سایت سعی در افزایش سطح علمی کاربران دارد. جمعی از کارشناسان مجموعه با شرکت در دوره های آموزشی بومی و بین المللی با جدیدترین مقالات آشنا شده اند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند با مشخصات و ویژگیهای دستگاه خود نیز آشنا شوند.

تعمیرات مانیتور زیراکس با بهترین قیمت و گارانتی و مهلت تست رایگان در نمایندگی مجاز زیراکس صورت میگیرد. عملکرد یک نمایشگر با استفاده از پارامترهای زیر اندازه‌ گیری میگردد: روشنایی، نسبت تصویر، اندازه تصویر قابل مشاهده ، رزولوشن صفحه نمایش، فاصله نقطه ‌ای، نرخ نوسازی، زمان پاسخ، نسبت کنتراست، مصرف نیرو دلتا ای و زاویه دید. 

با کلیک روی لینک مقالات مانیتور زیراکس و دیگر مقالات مقاله مدنظرتان را مطالعه نمایید.

انواع مانیتور زیراکس و دیگر محصولات زیراکس

پرسنل مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس به معرفی دیگر محصولات زیراکس نیز پرداخته اند. این دستگاهها عبارتند از : پرینتر ، کپی ، اسکنر و پروژکتور. تنوع مدلهای مختلف هر محصول زیراکس موجب آشفتگی کاربران هنگام خرید میگردد. مدیریت مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس با ارائه آپشن مشاوره پیش از خرید شرایط انتخاب دقیق کاربران را فراهم کرده است.

رزولوشن مانیتورهای کامپیوتر در طول زمان افزایش یافت. از ۲۰۰*۳۲۰ در طول اوایل دهه ۱۹۸۰، به ۶۰۰*۸۰۰ در اواخر دهه ۱۹۹۰ رسید. از سال ۲۰۰۹، پرفروش‌ترین رزولوشن برای مانیتورها ۱۰۸۰*۱۹۲۰ می‌باشد. پیشرفته‌ترین محصول‌ها، به ۱۶۰۰*۲۵۶۰ در اندازه ۳۰ اینچ (۷۶ سانتیمتر) محدود می‌شوند. شرکت زیراکس، در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۲، صفحه نمایش ۱۸۰۰*۲۸۸۰ Retina MacBook Pro را با اندازه ۱۵ اینچ (۳۸ سانتیمتر) معرفی کرد. با کلیک روی لینک انواع مانیتور زیراکس و دیگر محصولات زیراکس اطلاعات بیشتری بدست آورید.

سوالات متداول تعمیرات زیراکس

مهندسین مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس سوالات متداول تعمیر زیراکس را پاسخ داده اند. کاربران با مطالعه این بخش میتوانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنند. ضمنا از طریق راههای ارتباطی میتوانید دیگر سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. کادر مجرب مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس در کمترین زمان پاسخگویتان خواهند بود.

نمایشگرهای صفحه لمسی از لمس صفحه بعنوان یک روش ورودی استفاده مینمایند. آیتمها میتوانند بوسیله یک انگشت، انتخاب یا منتقل شوند .حرکات انگشت برای انتقال دستورها مورد استفاده قرار میگیرد. بدلیل افت تصویر ناشی از اثر انگشت‌ ها، صفحه نیاز به پاک کردن مکرر خواهد داشت. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات زیراکس وارد بخش مذکور گردید.ش

سوالات متداول تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران جهت کسب رضایت مشتری ، اقدام به تشکیل  کادری حرفه ای و متخصص کرده است. قابل ذکر است ، پرسنل این مرکز پس از گذراندن دوره های آموزشی مختلف و انواع آزمون های علمی برای فعالیت در این شرکت انتخاب شده اند. مرکز تعمیرات مانیتور زیراکس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته اقدام به تعمیر دستگاههای معیوب مینماید. مدیریت این مرکز با نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان ، توانسته رضایت هرچه بیشتر مشتری را کسب کند.

در این مرکز تمامی خدمات مربوط به تعمیر و بازیابی محصولات زیراکس صورت میگیرد . در واقع ارائه  محصولاتی با کیفیت در کنار گارانتی از جمله اهداف نمایندگی زیراکس است. در نهایت به این مطلب اشاره می نماییم که در صورت لزوم به تعویض قطعه ، این مرکز از قطعه جایگزین اورجینال استفاده میکند . کارشناسان مرکز پس از عیب یابی و رفع ایراد به تنظیمات کلی دستگاه نیز میپردازند. همین امر موجب افزایش کارکرد محصول پس از تعمیر میگردد.