تعمیرات کپی کیوسرا

کیوسرا یکی از برندهای معروف در زمینه ی تولید دستگاه کپی است. تعمیرات کپی کیوسرا همچون خرید آن نیازمند توجه به برخی شاخص های خاص است، زیرا تعمیر به نوعی تولد دوباره این محصولات محسوب می شود؛ به عبارتی دیگر تعمیرات کیوسرا در صورتی که طبق استانداردهای جهانی اعمال گردد تمامی عیوب و مشکلات دستگاه را رفع کرده و امکان بازیابی کیفیت اولیه دستگاه را میسر می نماید. تعمیرات کپی کیوسرا با راهکارهای اصولی در نمایندگی مجاز کیوسرا انجام میگردد. دستگاه کپی دستگاهی است. که از سند و یا تصاویر بصری بر روی کاغذ کپی تهیه می ‌کند. اکثر ماشین‌ های کپی امروزی از روش الکتروفتوگرافی استفاده میکنند. فتوکپی به طور گسترده در تجارت، دولت و تحصیل استفاده میشود.

تعمیرات کپی کیوسرا از دو طریق در این مرکز صورت میگیرد. سرویس در محل و سرویس در مرکز؛ نمایندگی کیوسرا با اعزام کارشناسی متبحر به محل موردنظر کاربر نسبت به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه اقدام مینماید. بدیهی است از این طریق میتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

چنانچه مایل بودید در مرکز دستگاهتان را تعمیر نمایید باید به واحد مرتبط مراجعه نمایید. ( به دلیل مجزا بودن واحدها ). کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی  با حضور در دوره های اموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز و مدارکی معتبر می باشند. این اطمینان را به کاربران میدهیم که قادر به تعمیر دستگاههایی هستیم که سایر نمایندگیها از انجام آن ناتوانند. کادرفنی نمایندگی رسمی کیوسرا پس از اتمام پروسه تعمیر نسبت به ارائه گارانتی اقدام مینمایند .

تعمیرات کپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا

می توانید از نمایندگی کپی کیوسرا خدمات متنوعی در زمینه فروش و تعمیرات کپی کیوسرا دریافت کنید. این نمایندگی می تواند نیاز های کاربران این دستگاه و این برند را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. نمایندگی کپی کیوسرا با همکاری و نظارت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در فاز تعمیر و فروش به صورت مجزا و مستقل خدمات ارائه می دهد. همه خدمات و سرویس های نمایندگی کپی کیوسرا با تضمین های معتبر و کارت گارانتی کتبی همراه است.

این نمایندگی برای تعمیر انواع دستگاه های کپی کیوسرا از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه ‌های عیب‌یابی و تعمیر استفاده می کند؛ از همین جهت علل خرابی انواع دستگاه‌ های کپی این برند را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت و ضریب اطمینان تشخیص می دهد. در بخش فروش هم با ارائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی کاربر را برای یک انتخاب خوب و اصلح کمک و همراهی می کند.

تعمیر مین برد کپی کیوسرا

مین برد قطعه ای سخت افزاری از دستگاه کپی است که وظیفه پردازش اطلاعات و کنترل سایر اجزای دستگاه را بر عهده دارد. تمامی آنچه که در دستگاه کپی کیوسرا اتفاق می افتد، با نظارت و حمایت نیرو و برد های الکترونیکی انجام می شود. تعمیر مین برد نیازمند بررسی های دقیق و تخصصی است.

نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا این قطعه را به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و حرفه ای بررسی می کند و پس از تشخیص ایراد و اختلال موجود، مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا می کند. بدیهی است اگر شدت آسیب به مین برد بسیار زیاد باشد، حتی با تعمیر هم امکان بهبودی وجود ندارد و حتما باید تعویض شود.

تعویض درام کپی کیوسرا

درام یکی از اجزای دستگاه کپی است که نقش مهمی در کارکرد صحیح این دستگاه دارد. این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد و مسئول انتقال تصویر بر روی کاغذ است. وقتی درام کاملا خراب می شود تا جایی که کیفیت چاپ را متاثر از خود می کند، باید تعویض شود، زیرا به علت ساختار ساده و قیمت نسبتا پایین درام، تعویض آن به صرفه تر، ساده تر و سریع تر است.

می توانید به کمک نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا، تعویض درام کپی کیوسرا را با بهترین کیفیت انجام دهید. همواره به یاد داشته باشید که درام را از ضربه و فشار حفظ کنید. آن را مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید نگه ندارید و همیشه آن را تمیز کنید تا کیفیت آن حفظ شود.

تعویض تونر کپی کیوسرا

تونر پودری است که در همه ماشین های چاپ لیزری مانند پرینتر و دستگاه های فتوکپی مورد استفاده قرار می گیرد؛ تونر دستگاه کپی همانند تونر شارژ است و منبع تامین رنگ دستگاه کپی است و از مواد مصرفی این دستگاه به شمار می رود. تعویض تونر کپی کیوسرا یک تعویض بسیار ساده و راحت است و اصلا هیچ پیچیدگی ندارد. برای تعویض تونر فتوکپی کیوسرا، بسته به اینکه دستگاه شما از کدام مدل است، باید درب محفظه ای که تونر در داخل آن قرار دارد، باز کنید.

تونر مورد نظر را از قسمت بالا گرفته و با کمی بازی دادن به عقب و جلو، آن را از جایگاه خود خارج کنید. تونر خراب و معیوب را در کیسه ای پلاستیکی قرار دهید و درب آن را محکم ببندید. تونر جدید را که از نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا تهیه کرده اید، از جایگاه خود خارج کنید. آن را به آهستگی به عقب و جلو تکان دهید تا کاملا آماده استفاده شود و درست همانند بیرون آوردن تونر قبلی، تونر جدید را جایگزین کنید و درب دستگاه را ببندید.

تعویض داکتر بلید دستگاه کپی کیوسرا

 داکتر بلید از قطعات مهم دستگاه کپی است که با همکاری بلید تونر اضافی موجود بر سطح مگنت رولر را پاک و تمیز می کند. داکتر بلید دستگاه کپی کیوسرا در جهت مخالف مگنت حرکت می کند و با اصطحکاکی که ایجاد می کند، باعث تجدید شارژ تونر می شود. این قطعه طول عمر مفید و تعیین شده ای دارد، پس از اینکه این طول عمر به پایان برسد، حتما باید تعویض شود.

حساسیت بالای این قطعه تا جایی است که با خم شدن گوشه ای از آن به سایر قطعات صدمه جدی وارد می شود. کار کردن بیش از حد این قطعه و عدم تعویض به موقع آن می تواند خرابی های زیادی را سبب شود. لذا با در نظر گرفتن عمر مفید این قطعه مهم، قبل از اینکه با مشکلات جدی روبه رو شوید، آن را تعویض کنید. این کار را می توانید به کمک نمایندگی تعمیرات کپی کیوسرا انجام دهید.

مشخصات مرکز تعمیرات کپی کیوسرا

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا با بکارگیری دو عنصر تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متبحر به ارائه خدمات ریکاوری مبادرت می ورزد . کیفیت خدمات این مرکز به نحوی است که کاربران از مراجعه به سایر تعمیرگاهها بی نیاز میگردند . نمایندگی رسمی کیوسرا با بهره گیری از تخصص و مهارت کارشناسان خود توانسته است.

درزمینه فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد . خدمات رسانی به مشتریان تحت نظارت و کنترل دقیق مدیریت مجموعه میباشد . ضمنا تمامی تعمیرات در این مرکز براساس استاندارهای بین المللی و اصول تعریف شده انجام میگردد . تعمیرات ماشینهای اداری نیاز به حضور کارشناسان متخصص دارد .

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا برای جذب مهندسین خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است . ما تمام تلاش خود را در ریکاوری بر اصل رضایت شما عزیزان بنا مینهیم . با کلیک روی لینک مشخصات مرکز تعمیرات کپی کیوسرا ، می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید .

واحدهای تعمیرات کپی

واحدهای تعمیرات کپی مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک میباشد . مرکز تعمیرات کپی کیوسرا باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده. از سوی مراکز معتبر علمی را استخدام کرده است . این کارشناسان پس از پشت سر گذاشتن آزمونهای متعدد علمی برای فعالیت انتخاب شده اند .

ضمنا هزینه تعمیرات کپی کیوسرا با قیمتی مناسب از کابران اخذ میگردد .  دو نوع فتوکپی در بازار موجود است . دستگاههای کپی کنسول و دستگاههای کپی رومیزی . انتخاب آنها کاملا به فرد د و مصرف کاربر بستگی دارد . دستگاه های رومیزی کاست های کاغذ کمتری دارند . همان گونه که از نامشان معین است روی میز قرار می گیرند.

دستگاههای کنسول دارای میز چند کاست کاغذ کاست دستی میباشند . چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی واحدهای تعمیرات کپی هستند ، می توانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردند .

خدمات واحد تعمیرات کپی کیوسرا عبارتند از :

  • تعمیرات انواع چیپ دستگاه کپی.
  • ریکاوری ترانزیستور در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا .
  • تعمیر و بازیابی خازن.
  • رفع ایراد ماس فت.
  • حل مشکل فت در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا .
  • ترمیم و بازسازی انواع سلف دستگاه کپی.
  • تعمیرات دیود .
  • رفع ایراد قطعات کاست و بای پس در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا .
  • تمیزکاری و سرویس دستگاه کپی.
  • تمیز کردن آیینه های دستگاه کپی.
  • تعمیر و تعویض ایمیجینک یونیت در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا .
  • حل مشکل قطعات قسمت موتور اصلی .
  • رفع ایراد انواع آی سی.
  • تعمیر و بازیابی قطعات فیوزینگ.
  • رفع ایراد قطعات تونر هاپر در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا .
  • ترمیم قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی.
  • تنظیمات دستگاه و تعمیر بردهای الکترونیکی.
  • تعمیرات قطعات اسکنر دستگاه.
  • تعمیر کپی سیاه سفید در مرکز تعمیرات کپی کیوسرا .
  • تعمیرات کپی رنگی.
  • ریکاوری بخشهای مختلف دستگاه کپی.

اخبار کپی کیوسرا و دیگر اخبار ماشین های اداری

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کیوسرا بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند . منابع این خبرها به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است . کاربران نمایندگی مجاز کیوسرا میتوانند با مطالعه این بخش اطلاعات تخصصی خود را به روز نمایند . ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری از فعالیتهای کادرمجرب مرکز تعمیرات کپی کیوسرا به شمار می رود . به طور کلی یک دستگاه فتوکپی از اجزا و قسمتهای مختلف ساخته شده است .

این اجزا عبارتند از : سرپوش اسناد  ، مبز اسناد (table orginal) ‏ ، سینی خروجی کاغذ( ( Paper exit Tray ‏، ضامن آزاد کننده کاست  grip ‏،راهنمای تغذیه دستی  Manual feed orginal guide ‏، سینی تغذیه دستی (Manual Feed Tray) ،پانل اپراتوری (operation panel) ،درپوش جلو (Front cover) ،کلید خاموش و روشن (Power Switch) ،سینی کاغذ (Paper try)‌. با کلیک روی لینک اخبار کپی کیوسرا و دیگر اخبار ماشین های اداری میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

مقالات دستگاه کپی کیوسرا و دیگر مقالات ماشین های اداری

مدیریت مرکز تعمیرات کپی کیوسرا جمعی از کارشناسان خبره مجموعه را ملزم به گردآوری جدیدترین مقالات کرده است . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند سطح علمی خود را افزایش داده و با ویژگیهای دستگاه خود آشنا شوند . لازم به ذکر است ، کارشناسان ما با شرکت در دوره های آموزشی با جددیترین مقالات تخصصی آشنا شده اند .

مطالب بخش مذکور ابتدا بررسی و ویرایش شده سپس در اختیار شما عزیزان قرار داده میشوند .گسترش روزافزون ماشینهای اداری و افزایش نیاز کاربران برای تعمیر ما را بر آن داشت تیمی تخصصی درزمینه ریکاوری تشکیل دهیم .

مرکز تعمیرات کپی کیوسرا با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور و بکار بردن مدرنترین تجهیزات توانسته بازدهی واحد تعمیرات را به سطح مطلوبی از کیفیت برساند . با کلیک روی لینک مقالات دستگاه کپی کیوسرا و دیگر مقالات ماشین های اداری میتوانید مقاله موردنظرتان را مطالعه نمایید .

انواع دستگاه کپی کیوسرا و دیگر محصولات

کادر مجرب مرکز تعمیرات کپی کیوسرا به معرفی محصولات کیوسرا نیز میپردازند. کمپانی کیوسرا سالهای سال است به تولید محصولات مختلف همت گماشته است. از جمله تولیدات کمپانی مذکور میتوان به دستگاه کپی اشاره کرد.

تکنسینها و کارشناسان این مرکز با ورود مدلهای جدید دستگاههای کیوسرا به کشور عزیزمان به آنالیز و بررسی ویژگیهای آنها اقدام کرده اند .مرکز تعمیرات کپی کیوسرا به ارائه خدماتی از قبیل : ارائه مشاوره حرفه ای، عیب یابی کامل و آنالیز قطعات اصلی و جانبی دستگاه معیوب، انجام تعمیرات و سرویس کامل در کمترین زمان باکیفیتی بی نظیر مبادرت می ورزد. نمایندگی رسمی کیوسرا علاوه بر ارائه خدمات ریکاوری اقدام به فروش قطعات دستگاه نیز مینماید. با مراجعه به لینک انواع دستگاه کپی کیوسرا و دیگر محصولات میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

سوالات متداول تعمیرات کپی

تکنسینهای مرکز تعمیرات کپی کیوسرا متداولترین سوالات تعمیر کپی را از قبل پاسخ داده اند . مدیریت این مرکز با مهیا ساختن را ههای ارتباطی شرایطی را مهیا کرده است تا کاربران بتوانند دیگر سوالات خودرا با کادر مجموعه درمیان بگذارند . کارشناسان واحد تعمیرات کپی کیوسرا در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود .

کیوسرا یک شرکت چندملیتی تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی و سرامیکی است. این شرکت در سال ۱۹۵۹ با نام شرکت سرامیک کیوتو، تاسیس شد .و در سال ۱۹۸۲ به کیوسرا، تغییر نام داد. کمپانی کیوسرا به تولیدات خود، در مواد سرامیکی تنوع بخشید.

همچنین از استراتژی مالکیت و ادغام شرکتها نیز استفاده کرد . این سیاست‌ ها، در مجموع به توسعه این شرکت منجر شد . کمپانی ژاپنی کیوسرا، تولید کننده انواع سرامیک ‌های صنعتی، سیستمهای تولید انرژی خورشیدی، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات تصویربرداری، قطعات الکترونیکی، پکیجهای نیمه‌ رسانا،ابزارهای برش، تجهیزات پزشکی و دندان‌ پزشکی میباشد. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات کپی میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

مرکز تعمیر دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی جهت احترام به حقوق کاربران اقدام به ارائه خدمات باکیفیت مینماید . بدیهی است این نمایندگی به ارائه تمامی خدمات مربوط به بازیایی و تعمیر ماشینهای اداری مبادرت می ورزد .مدیریت این مجموعه با تشکیل تیمی از کارشناسان ماهر و متخصص سعی در کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران عزیز دارد .

خاطرنشان می سازیم تعمیرات در این مرکز با به کارگیری پیشرفته ترین ابزارآلات انجام می شود . نحوه خدمت رسانی در نمایندگی کپی به نوعی است که ، مشتریان نیازی برای مراجعه به سایر تعمیرگاهها نمی بینند . به جرات می توان گفت مرکز تعمیرات کپی در عرصه فعالیتی خود ، به جایگاه والا و چشمگیری نسبت به سایر رقبا دست پیدا کرده است .

برای اطلاع بیشتر شما عزیزان باید به این مطلب اشاره نماییم که ،  نمایندگی کپی در حال گسترش فعالیت های خود به مرزهای فرامنطقه ای می باشد .