سرویس در محل زیراکس یکی از مهمترین اهداف نمایندگی زیراکس برای کسب رضایت کاربران است. با توجه به حجم بالای ترافیک و اهمیت دادن افراد به وقت و زمان این نیاز ( سرویس در محل ) یک امر بدیهی است که توسط مرکز تعمیرات زیراکس برآورده می گردد.

نمایندگی زیراکس ترتیبی داده است تا نیازی برای مراجعه به یک مکان فیزیکی باقی نماند و در وقت و هزینه صرفه جویی شود. ما کارشناس مجرب خود را به محل شما می فرستیم. پس از بازبینی دستگاه توسط کارشناس متخصص خود هزینه تعمیرات را با قطعات اصل به شما اعلام می نماییم. بدیهی است تعمیرکاران واحد سرویس در محل زیراکس در صورت حصول توافق اقدام به تعمیر دستگاه با قطعات اصل و هولوگرام دار می‌کنند.

سرویس در محل زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

کمپانی زیراکس با تولید دستگاه کپی که توانایی انجام چند کار ( کپی، پرینت، اسکن و فکس) را دارد، مشتریان زیادی را جذب کرده است. این دستگاه با توجه به قابلیت های متنوع آن در ابعاد بزرگ ساخته می شوند. سرعت و کیفیت بالای دستگاه کپی زیراکس باعث شده تا در بسیاری از سازمان های اداری با حجم کاری بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

اگر استفاده ی روزانه از این دستگاه منجر به افت کیفیت آن شود، لازم است که توسط کارشناسان حرفه ای مورد بازدید قرار بگیرد. با توجه به وزن بالای این دستگاه ممکن است حین انتقال به نمایندگی با آسیب های بیشتری مواجه شود. نمایندگی تعمیرات زیراکس برای رفاه حال شما کاربران عزیز اقدام به راه اندازی سرویس در محل زیراکس نموده است. این مرکز با بهره مندی از تکنسین های متخصص و استفاده از تجهیزات نوین تمامی ایرادات دستگاه کپی شما را عیب یابی کرده و اقدام به تعمیرات کپی زیراکس در محل می نماید.

 

تعمیر پرینتر زیراکس در محل

آیا برای تعمیر پرینتر زیراکس خود زمان کافی ندارید؟ یا به دلیل وزن و هزینه بالا، انتقال دستگاه به تعمیرگاه برای شما مشکل است؟ پیشنهاد ما نمایندگی تعمیرات زیراکس است. سرویس در محل زیراکس، خدمتی است که به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران عزیز راه اندازی شده است. به موجب این سرویس دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری نیست. برای استفاده از این خدمات کافی ست با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس گرفته و درخواست سرویس در محل خود را ثبت کنید.

پس از آن کار همکاران ما آغاز می شود. نمایندگی تعمیرات زیراکس یکی از بهترین تعمیر کاران خود را به محل مورد نظر شما می فرستد. تعمیرکار پس از مراجعه به محل کار یا منزل شما با دقت به مشکلات و ایرادات بیان شده از طرف شما گوش می دهد. سپس با دقت بالا و مهارت مثال زدنی اقدام به تعمیر پرینتر زیراکس در محل می کند. بدون شک این سرویس تجربه ی جدید و لذتبخشی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

واحدهای تعمیرات زیراکس

واحدهای تعمیرات زیراکس از مجهزترین واحدهای تعمیر ماشینهای اداری در کشور محسوب می‌گردد. مدیریت نمایندگی زیراکس کارگاههای فنی این مرکز را در قالبی مجزا راه اندازی کرده است. مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که تعمیرکاران تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول می‌نمایند.

ابزارآلات واحدهای نمایندگی زیراکس توسط مجربترین مهندسین خریداری شده‌اند. لازم به ذکر است، با ورود جدیدترین دستگاه ها به کشور نسبت به خریداری و بروز کردن کارگاه ها همت گماشته ایم . تعمیرکاران نمایندگی زیراکس با بکارگیری تجهیزات مدرن بهترین خدمات ریکاوری را ارائه می‌نمایند. با همه اینها پیشنهاد ما به کاربران استفاده از آپشن سرویس در محل زیراکس میباشد.

مزایای استفاده از سرویس در محل زیراکس

کاربران مرکز تعمیرات زیراکس با استفاده از آپشن سرویس در محل زیراکس میتوانند از مزایای بیشمار آن بهره مند گردند . مهندسین نمایندگی زیراکس با حضور در محل مدّنظر کاربر به عیب یابی و رفع ایراد اصولی دستگاه مبادرت می ورزند. این مزایا عبارتند از :

 

  • کاربر قبل از اعزام کارشناس به محل، میتواند با نمایندگی تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات سرویس در محل زیراکس دریافت کند.

  • آشکار است از این طریق نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • کاربران با دریافت خدمات ریکاوری در محل، میتوانند بر پروسه بازیابی نظارت داشته باشند.
  • به دلیل انجام عملیات تعمیر دستگاه در محل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نیست.
  • کارشناس اعزامی با آرشیوی کامل از قطعات جانبی  در محل حضور پیدا میکند. از این رو نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ قطعات جانبی  نخواهید داشت. اپشن سرویس در محل زیراکس موجب صرفه جویی در وقت و زمانتان میگردد.
مزایای استفاده از سرویس در محل زیراکس
سرویس در منزل زیراکس / خدمات پس از فروش زیراکس / تعمیر پرینتر زیراکس
  • با استفاده از خدمات سرویس در محل زیراکس نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نمیباشد.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … در حین جابجایی دستگاه ، پیشگیری میگردد.
  • تمامی مراحل سرویس در محل زیراکس پس از کسب اجازه و تایید صاحب دستگاه انجام خواهد شد.
  • کارشناسان تعمیر اعزامی هیچ گونه محدودیتی در تعمیر دستگاه  نخواهند داشت. زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • مهندسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آنها در حین تعمیر خودداری میکنند.
  • کارشناس سرویس در محل زیراکس ، پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد. علاوه بر این می ‌توانید پرسشهای خود را با تکنسین در میان گذاشته و پاسخ‌ خود را دریافت نمایید.

خدمات سرویس در محل زیراکس

 

  • سرویس در محل زیراکس و انجام سرویس های دوره ای دستگاه
  • ارائه ی کلیه ی خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی وارتقاء دستگاههای زیراکس
  • سرویس انواع قطعات دستگاه کپی در محل کار یا منزل
  • تعویض قطعات دستگاه کپی در محل کار و منزل
  • سرویس و تعمیر قطعات پرینتر زیراکس در محل کار یا منزل
  • سرویس پروژکتورزیراکس در محل کار یا منزل
  • حمل دستگاهxerox به مرکز تعمیر در صورت نیاز
  • سرویس و تعمیرات دستگاه کپی زیراکس درمحل کار و منزل
  • سرویس و تعمیرپرینتر زیراکس در محل کار ومنزل
  • سرویس در محل اسکنر xerox
  • تعویض قطعات پرینترزیراکس در محل ومنزل
  • عیب یابی و تعمیرات اسکنر

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران در جایگاه و مقامی قرار گرفته است که ، کمتر مرکزی توانایی رقابت با آن را دارد. حیطه فعالیتی این مرکز به فروش ، تعمیر و تعویض محصولات زیراکس منتهی نمیشود . نمایندگی زیراکس به وارد کردن قطعات اورجینال نیز ، مبادرت می ورزد. به همین دلیل کارشناسان در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه اصل استفاده می نمایند مرکز تعمیرات زیراکس با سرلوحه قرار دادن هدف احترام به حقوق مشتری ، همواره کوشیده است بهترین خدمات ممکن را ارائه نماید.

به همین دلیل کاربران این مجموعه به حدی زیاد است که ، موجب شده نرخ اخذ شده از مشتریان نسبت به سایر نمایندگی ها بسیار کمتر باشد. نمایندگی زیراکس تمامی تلاش خود را برای جذب کارشناسان متخصص به کار گرفته است. همین امر دلیلی است برپیشی گرفتن این شرکت در مقایسه با سایر رقبا. کاربران محترم میتوانند دستگاهی را که سایر مراکز قادر به تعمیر آن نیستند به دست مهندسین و تکنسینهای ما بسپارند.