تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز منحصر به دستگاه و سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات و تولیدات مرتبط با این برند را شامل می گردد. کاربران حرفه ای دستگاه های کونیکا به این اصل معترفند که تعمیرات لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست. بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، سرویس های دوره ای، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد.

از همین روست که کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند. توجه به این مشکلات سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می افزایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا طی دوره های تخصصی-آموزشی و زیر نظر اساتید مجرب، با ساختار و عملکرد دستگاه های گوناگون کونیکا مینولتا آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح هر یک از آنها آموخته‌اند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد.

تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیر محصولات الکترونیک، یک حوزه ی تخصصی است که علاوه بر مهارت فنی، تجربه بالایی را نیز می طلبد. ماشین های اداری ساختار پیچیده و به هم پیوسته ای دارند و در صورت تعمیر اشتباه، عملکرد همه ی بخش های دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد. به همین دلیل، لازم است که هرگونه بررسی یا تعمیر این محصولات، توسط افرادی انجام گردد که توانایی و تجربه ی لازم را داشته و بخش های مختلف را به خوبی می شناسند.

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا با هدف ارائه ی سرویس های کامل و بی نقص به کاربران، فرایند ترمیم انواع فتوکپی و پرینتر این برند را بر عهده ی مجرب ترین تعمیرکاران حوزه ی مورد بحث گذاشته است. از طرفی، با فراهم کردن دستگاه ها و ابزار پیشرفته و جدید، دست تکنسین ها را برای استفاده از متدهای نوین روز دنیا باز گذاشته است. به همین دلیل است که این بخش نمایندگی کونیکا مینولتا، مدعی ارائه با کیفیت ترین خدمات در زمینه ی تعمیر و تعویض قطعات محصولات برند مذکور می باشد.

تعمیر کپی کونیکا مینولتا

دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، محصولات بسیار با کیفیتی هستند که عمدتا در ابعاد بزرگ تولید شده و بیشتر برای مصارف اداری و استفاده در شرکت ها و مراکز چاپ کاربرد دارند. فتوکپی کونیکا به دلیل داشتن قطعات مرغوب و برخورداری از تکنولوژی های پیشرفته، عمر کاری بالایی داشته و دوام بسیاری دارند. اما این بدان معنا نیست که دستگاه کپی مورد بحث، هیچ گاه مشکلی نداشته و نیاز به تعمیر نخواهد داشت.

مشکلات مشترک همه ی دستگاه های کپی از جمله: چروک شدن برگه، خط انداختن، چاپ سفید، افت کیفیت کپی، خرابی قطعات، روشن نشدن، کار نکردن، کپی نگرفتن، گیر کردن برگه و مواردی از این دست، در این محصول نیز دیده می شود. تعمیر کپی کونیکا مینولتا ، به تخصصی ترین شکل در نمایندگی این برند انجام می شود. همکاران ما در قالب طرح تعمیر کپی در محل، نزد شما آمده و ضمن بررسی کامل و جزء به جزء دستگاه، قطعات معیوب را شناسایی و به فراخور نیاز، ترمیم یا تعویض می کنند.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا در زمینه ی ترمیم پرینتر این برند نیز فعالیت می کند. چاپگر دستگاه ظریفی است که در اثر عواملی همچون: نفوذ مایعات، آلودگی یا خرابی قطعات داخلی، اتصالی یا پوسیدگی کابل ها و اتصالات، از کار افتادن دکمه های عملکردی، تمام شدن تونر یا جوهر، خرابی اپتیک، شکستن کاغذکش، کیفیت پایین مواد مصرفی و مواردی از این دست، دچار مشکلات کارکردی می شود.

هر یک از موارد ذکر شده، مشکلاتی را در دستگاه ایجاد می کنند که موجب مختل شدن کار کاربران می گردد. همکاران ما برای تعمیر چاپگر کونیکا مینولتا ، فیوزینگ، درام، اپتیک، سنسورها، لیزر، برد، برد پاور، مین برد، برد فرمتر، پنل، اتصالات و پورت ها و … را به شکل حرفه ای بررسی و ترمیم می نمایند. با تعمیر و تعویض هریک از این بخش ها، مشکل دستگاه برطرف شده و کاربر می تواند مثل روز اول از آن استفاده کند.

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

شارژ کارتریج، سرویسی است که هم در دستگاه کپی و هم در پرینتر مورد نیاز می باشد. اساس کار ماشین های اداری با کارتریج و مواد مصرفی داخل آن است و در صورت کاهش یا تمام شدن این مواد، دستگاه عملا کاری از پیش نخواهد برد. با توجه به این که نحوه ی شارژ کارتریج در کیفیت عملکرد دستگاه ها تاثیرگذار است، شارژ کارتریج کونیکا مینولتا در نمایندگی این برند، بر عهده ی جمعی از افراد مجرب و کاربلد این حوزه می باشد.

همچنین به دلیل اهمیت استفاده از مواد مرغوب در کارتریج، همکاران ما از با کیفیت ترین موارد برای انجام این فرآیند بهره می برند. البته فرایند شارژ کارتریج در دستگاه فتوکپی و پرینتر تقریبا یکسان است؛ تنها تفاوت موجود، در لیزری یا جوهر افشان بودن و نیز رنگی یا سیاه و سفید بودن دستگاه است. برای شارژ کارتریج پرینتر و دستگاه کپی، ضمن برداشتن درپوش دستگاه و بیرون آوردن کارتریج، اول هد تمیز می شود. سپس ماده ی مصرفی به داخل کارتریج تزریق شده و این قطعه هواگیری می شود. در نهایت، منافذ وروردی تمیز شده و کارتریج در جای خود قرار خواهد گرفت.

نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تأسیس شده و در این راستا از برترین متخصصان کشور جهت تعمیر دستگاه های کونیکا مینولتا بهره گرفته است. تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز با سرعت، دقت و با هزینه ای  بر اساس نرخنامه مصوب انجام می پذیرد.

بخش فروش این مرکز نیز با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید. کاربران گرامی می توانند پیش از خرید هر یک از محصولات کونیکا مینولتا تمامی اطلاعات مورد نیاز خویش را از کارشناسان این بخش دریافت دارند.

پرطرفدار بودن تولیدات کونیکا مینولتا مدیریت این مرکز را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات کونیکا مینولتا را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی کونیکا مینولتا و واحدهای تخصصی تعمیرات کونیکا مینولتا به بخش زیر مراجعه نمایید.

مدیریت مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا بروزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و بر اساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی عرضه گردد. در واحد تعمیرات کونیکا مینولتا تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌گردند.

بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات عرضه شده در این مرکز نظیر مواد مصرفی با درجه کیفی عالی و اورجینال ‌باشد. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا از مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر خودداری کرده که این امر ضامن کیفیت دستگاه شما پس از تعمیر خواهد بود.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. تخصصی ترین پرسش ها و راهنمایی های ممکن را دریافت کنید. دیگر مطالب و اخبار مرکز تخصصی کونیکا مینولتا در بخش اخبار پیگیری شده و از طریق پارت زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده می شود.

مقالات تعمیرگاه تخصصی کونیکا مینولتا

تمامی تعمیرات و خدمات انجام شده در این مرکز پس از اتمام کار به تأیید نهایی کارشناسان ارشد می رسد از همین رو کیفیت و کارآیی ویژگی برجسته و شناخته شدۀ مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا است. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی خدمات برخوردار هستند.

مدیریت این مرکز تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده تا شما هموطنان گرامی از کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز آسوده خاطر باشید. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا  یکی از معدود مراکز فعال در سطح شهر است که تمامی خدمات ارائه شده در آن بر اساس ضوابط و استانداردهای طرح شده از سوی کمپانی سازنده انجام می پذیرد.

عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی دستگاه ها، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها، انجام سرویس‌ها و تعمیرات جامع، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال و … از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آنها بهره‌مند گشت.

شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات و مطالب مورد نیاز خویش را با مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی کونیکا مینولتا به دست آورید. کارشناسان ما در این بخش ارائه دهنده برخی از مطالب و مقالاتی هستند که ممکن است در رابطه با تعمیرات کونیکا مینولتا و دیگر حوزه های مرتبط راهگشا و راهنمای کاربران گرامی باشند.

محصولات نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا

شرکت کونیکا مینولتا از سال ۱۸۷۳ فعالیت خود را با تولید چاپگر های لیزری، دوربین و فیلم عکاسی آغاز کرد. این شرکت اکنون در تولید محصولات مختلفی از جمله تولید تجهیزات اداری مثل دستگاهای چاپگر، چاپگر نساجی و کپی، ابزار هنرهای تجسمی، تولید تجهیزات پزشکی، ابزارهای اندازه گیری و…. فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان ماشینهای اداری چند کاره و تک کاره است.

پرینترهای لیزری و دستگاههای کپی سیاه و سفید و به ویژه رنگی این شرکت بازار بزرگی را در سطح جهانی به خود اختصاص داده است. در بخش زیر شما کاربران گرامی می‌توانید ضمن آشنایی با محصولات متنوع ارائه شده توسط کمپانی کونیکا مینولتا با خدمات ارائه شده در راستای تعمیر هریک از محصولات این شرکت نیز آشنا شوید.

کارشناسان ما با آنالیز و بررسی تعداد بیشماری از تولیدات این شرکت، ویژگی های فنی و نرم افزاری آنها را استخراج نموده و از طریق بخش محصولات نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا در اختیار شما قرار می دهند.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا با تلاش‌های بی‌وفقه و به‌روز رسانی مداوم تجهیزات و امکانات خویش در تلاش است تا ارائه‌دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیرات کونیکا مینولتا ‌گردد. مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر فناوری اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان کونیکا مینولتا باشد.

همچنین در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا واحد خدمات رسانی به شهرستانها جهت برطرف کردن نیاز کاربران عزیزی که در شهرستان هستند راه اندازی شده است. برای تماس با مرکز از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت اقدام فرمایید.

کارشناسان ما در بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی کونیکا مینولتا پشتیبانی با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش های شما خواهند بود و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد.