اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی در محل

تعمیر دستگاه کپی در محل از خدمات بسیار ویژه و پر تقاضایی است که بسیاری از کاربران برای دریافت آن اشتیاق بیشتری دارند. عیب یابی و تعمیرات دستگاه کپی همواره از خدماتی است که به کاربر دستگاه کپی استرس و اضطراب زیادی وارد می کند. این دستگاه چه در نوع رومیزی و چه در نوع کنسولی حجم بالا و وزن سنگینی دارد.

به همین  جهت خرابی آن برای کاربر بسیار پر تنش است. از طرفی به دلیل استفاده از این دستگاه در مراکز متعدد و کاربری روزانه دستگاه کپی، خرابی و اختلال در آن می تواند در مسیر خدمات رسانی هر اداره و سازمانی مشکلاتی ایجاد کند.  به همین دلیل است که تعمیر دستگاه کپی در محل می تواند گزینه بسیار خوب و ایده آلی باشد برای آن دسته از کاربران که همواره گرفتار این دغدغه ها هستند.

تعمیر دستگاه کپی در محل

مزایای استفاده تعمیر دستگاه کپی در محل

دستگاه کپی، دستگاهی است که با سرعت بالا و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. این دستگاه در ادارات و سازمان های مختلفی استفاده می شود. وقتی دستگاه کپی با خرابی و اختلالی هر چند جزئی رو به رو می شود، روند خدمات رسانی در ادارات و سازمان ها نیز دچار مشکلاتی می شود.

با استفاده از تعمیر دستگاه کپی در محل بدون اینکه نگران حمل و جا به جایی این دستگاه باشید می توانید در اسرع وقت خدمات مربوط به تعمیرات همه قطعات دستگاه کپی از جمله تعمیر و شارژ انواع کاتریج و تونر (تضمینی)، تعمیر و عیب یابی یونیت فیوزینگ، بررسی کامل و عیب یابی سخت افزار سیستم، بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن، سرویس کلی کپی، تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی، تنظیم منو دستگاه کپی، بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی، عیب‌یابی یونیت کاغذکش، عیب‌یابی یونیت فیدر کپی، تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

بررسی مشکلات عمده کپی در مرکز تعمیر دستگاه کپی در محل

  • مشکل در فیوزینگ
  • نقاط روی صفحه
  • افتادن خطوط اضافی بر روی صفحه
  • مشکل کارتریج یا تونر
  • صفحات چین خورده
  • کپی های بسیار روشن یا تیره
  • گیر کردن کاغذها

این ها تنها بخشی از مشکلات در انواع دستگاه  های کپی است که در تعمیر دستگاه کپی در محل به دقت مورد بررسی و بازرسی قرار می گیرد. اگر کاربری هستید که با هر یک از این مشکلات رو به رو هستید، می توانید با ثبت درخواست خود مبنی بر استفاده از تعمیر دستگاه کپی در محل از همه مزایا و امکانات این سرویس بهره مند شوید.

نقش کاربر در سلامت دستگاه کپی

کاربر در استفاده از هر دستگاهی نقش حیاتی دارد. کاربر است که تعیین می کند دستگاه چه مقدار و چه اندازه کار کند و در نهایت چه قدر استراحت داشته باشد. در دستگاه کپی نیز این قوانین و مقررات کاملا صادق است؛ برای اینکه عمر دستگاه کپی خود را کم و محدود نکنید، ضرورت دارد که در گام اول دفترچه راهنمای این محصول را به دقت بخوانید و از همه جزئیات استفاده از آن مطلع باشید.

در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه قدم اول و آخر برای حفظ سلامت دستگاه است. این نکته نیز در هنگام ارائه تعمیر دستگاه کپی در محل همواره به کاربر گوشزد می شود.

تعمیرات کپی

تعمیرات دستگاه فتوکپی در حوزه فعالیت های ماشین های اداری است. این دستگاه در برند ها و مدل های متفاوت و متنوعی تولید و عرضه می شوند. برای اجرای یک تعمیر خوب و با کیفیت لازم است که تعمیرکار با اجزای گوناگون این دستگاه به طور کامل آشنایی داشته باشد.

واحد تعمیرات کپی، به دستگاه ها و تجهیزات عیب یابی و تعمیر مدرن و پیشرفته مجهز است. امکانات برتر این واحد تعمیراتی این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا از صد در صد تعمیرات با بهترین و بالاترین کیفیت بهره مند شود.

نمایندگی کپی

نمایندگی دستگاه کپی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش همه برند ها و همه مدل ها فعالیت می کند. نمایندگی کپی همه فعالیت های خود را بر اساس قانون و مقرارت موجود سازمان دهی می کند، به همین جهت به راحتی می تواند خدمات پس از فروش شرکتی و اصل هر برند را در اختیار کاربر قرار دهد. در نمایندگی کپی کاربر این فرصت را دارد تا با استفاده از مشاوره های مختلف بتواند انتخابی خوب و بهینه ای داشته باشد.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩