تعمیرات کپی در این مرکز به دست کارشناسان زبدۀ این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات کپی بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم و … از جمله عوامل موفقیت کارشناسان مرکز تعمیرات کپی در تعمیر و ترمیم دستگاه‌های معیوب کپی هستند.

تعمیرات کپی

نمایندگی کپی در ایران و واحدهای تخصصی تعمیرات کپی

برخی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی کپی در ایران عبارتند از:

  • ارائه‌ هرگونه مشاوره در زمینۀ خرید دستگاه کپی
  • اطلاع‌رسانی به مشتریان گرامی در زمینه نقاط ضعف و قوت هر کدام از دستگاه های کپی
  • مقایسۀ قیمت‌ هر محصول با برندهای هم‌تراز و هم‌ردۀ آن در صورت درخواست مشتری
  • در اختیار گذاشتن بروشورهای هر دستگاه که حاوی مشخصات فنی و شیوه‌ی عملکرد آن هستند
  • ارائه اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از دستگاه های کپی در نمایندگی کپی در ایران
  • ارائه تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و بازیابی دستگاه های کپی
  • ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی
  • ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب
  • تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی
  • عقد قراردادهای سرویس و نگهداری دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف
  • ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی توسط کارشناسان نمایندگی کپی

نمایندگی کپی در ایران و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز کپی

اگر شما نیز قصد خرید یکی از دستگاه های کپی موجود در بازار را دارید اما به دلیل عدم آشنایی با ساختار و کیفیت هر یک ازآنها دچار سردرگمی شده اید می توانید با حضور در نمایندگی کپی در ایران مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

کارشناسان حاضر در نمایندگی کپی در ایران با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش ها و ابهامات شما خواهند بود و شما را در داشتن یک انتخاب آگاهانه یاری خواهند کرد. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز کپی نیز در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

تعمیرات کپی و اخبار مرکز تخصصی کپی

در صورتی که شما نیز از دارندگان دستگاه کپی هستید و در حال حاضر برخی از اجزاء این دستگاه دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته، بهتر است جهت ترمیم و تعمیر این دستگاه به یکی از مراکز مجاز و معتبر نظیر نمایندگی کپی در ایران مراجعه نمایید. زیرا عدم مراجعه به یک مرکز مجاز ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشید و امکان ترمیم و تعمیر دستگاه را -به دلیل دستکاری‌های ناشیانه و ناآزموده،- برای همیشه از میان ببرد.

مدیریت مرکز تعمیرات کپی به شما اطمینان می‌دهد که حتی‌الامکان از تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه خودداری شود تا دستگاه کپی با قطعات اصلی خود که سازگاری بیشتری با آن دارند به کار چاپ ادامه دهد. در غیر اینصورت، -یعنی در وضعیتی که کادر فنیِ تعمیرات کپی ناچار به تعویض هریک از قطعات دستگاه گردند. این امکان در نمایندگی کپی در ایران فراهم گشته است تا تعمیرکاران این مرکز قطعه‌ی مورد نیاز خود را از آرشیو بزرگی که در مرکز این نمایندگی وجود دارد تهیه کنند.

این امر سبب گشته تا مشتریان گرامی تنها با یک بار حضور در این مرکز، موفق به تعمیر و ترمیم دستگاه‌های خود گردند و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشند. شما کاربران گرامی می توانید سایر مطالب و اخبار مرکز تخصصی کپی را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

نمایندگی کپی در ایران و مقالات تعمیرگاه تخصصی کپی

نمایندگی کپی در ایران تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به مشترکان باشد. این مرکز در «بخش فروش» عرضه کننده دستگاه های کپی و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش» ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر، اصلاح و ترمیم این محصولات است. تعهد و اخلاق مداری، حرکت در جهت  برآورده سازی خواست های مشتریان و احترام به آن ها،  بهره گیری از فناوری و دانش روز، سه رکن اساسی نمایندگی کپی در ایران از بدو تأسیس تاکنون بوده اند که بالاترین نقش را در ارتقاء و پیشرفت این مرکز ایفاء نموده اند.

کارشناسان ما در نمایندگی کپی در ایران اقدام به تدوین و ارائه مقالاتی در باب دستگاه های کپی نموده اند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی کپی آنها را دریافت دارید.

تعمیرات کپی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی کپی

پرسش های بیشماری از سوی کاربران دستگاه های کپی با مهندسان نمایندگی کپی در ایران در میان گذاشته می شود که غالب آنها سوالاتی درباره شیوه تعمیرات کپی و رفع اختلالات پیش آمده در آن است. مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات کپی جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان،  این پرسش ها را پس از بررسی های کارشناسانه پاسخ داده و در اختیار کاربران گرامی قرار داده اند.

شما کاربران گرامی می توانید جهت مشاهده پرسش ها و پاسخ های مرتبط با تعمیرات کپی به بخش زیر مراجعه نمایید. مطالعه این پرسش و پاسخ ها، به کاربران کمک خواهد کرد تا در حین بروز اشکال در دستگاه، عکس العمل درست و مناسب نشان داده و از اقدامات خود سرانه یا سپردن دستگاه به تعمیرگاه های غیرمجاز بپرهیزند. سوالات متداول تعمیرات تخصصی کپی در بخش زیر پاسخ داده خواهند شد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با همت جمعی از متخصصان و کارشناسان زبده تأسیس شده و از آن زمان تاکنون در عرصه های مختلف تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و بازیابی دارای حضوری پررنگ بوده است. بعلاوه این مرکز توانایی طراحی و پیاده‌سازی گستره متنوعی از سیستم‌ها و ساختارهای فناوری اطلاعات را داراست. بهره مندی مرکز سخت افزار ایران از کارشناسان نخبه و مهندسین خلاق و مجرب و پشتوانه مناسب سخت افزاری و نرم افزاری قابلیت های منحصر به فردی به آن بخشیده است.

این توانمندی ها زمینه ساز علاقه گستره وسیعی از کارفرمایان برای همکاری با شرکت شده است. در حال حاضر مرکز سخت افزار ایران به پشتوانه تجارب گرانبها و نیروی انسانی کارآمد در تلاش است تا فعالیت های خویش را به عرصه های فرامنطقه ای گشترش بخشد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران  مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.