نمایندگی ریکو در ایران

نمایندگی ریکو در ایران با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین امکانات تعمیر و همکاری با زبده ترین کارشناسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های ریکو در ایران است. نمایندگی ریکو در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات توانسته است اطمینان و رضایت کاربران ریکو را بیش از پیش جلب نموده و از جمله مراکز پیشرو و مطرح در ارائه خدمات گردد.

نمایندگی ریکو در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد. نمایندگی ریکو در ایران اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند.

نمایندگی ریکو در ایران

نمایندگی ریکو در تهران و کرج

یکی از لوازم پرکاربرد و ضروری تجهیزات فروشگاهی، ماشین های اداری ریکو هستند که کاربردهای وسیعی در حوزه های مختلف شامل سازمان ها، ادارات کوچک، متوسط و بزرگ، بانک ها و … دارند. این تجهیزات جهت افزایش سرعت و نظم در امور اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین های اداری ریکو در انواع مختلفی از جمله دستگاه کپی ریکو، پرینتر ریکو، اسکنر ریکو و دستگاه فکس ریکو دسته بندی می شوند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند.

اهمیت استفاده از این ماشین ها به قدری ست که نمایندگی ریکو، به دامنه ی فعالیت خود در شعب مختلف تهران و کرج افزوده است. این شعب، وظایف متعددی با هدف پشتیبانی از کاربران گرامی انواع ماشین های اداری ریکو، به عهده دارند. از حوزه های اصلی نمایندگی ریکو در تهران و کرج ، میتوان به فروش و تعمیر این محصولات اشاره داشت. شما عزیزان میتوانید با مطالعه ی مطالب ارائه شده در وبسایت رسمی این شعب، با ریز خدمات این مجموعه آشنا شوید.

نمایندگی ریکو در شهرستان ها

از آن جا که تعداد کثیری از کاربران ماشین های اداری ریکو ، ساکن شهرستان های مختلف کشورمان هستند، نمایندگی ریکو این وظیفه را در خود احساس کرد که با ایجاد شرایطی ویژه، امکانی را فراهم آورد که این عزیزان بتوانند از خدمات مختلف ارائه شده از سوی نمایندگی ریکو، بهره مند گردند.

از این رو کاربران عزیز ماشین های اداری ریکو میتوانند در صورت نیاز به دریافت سرویس های پشتیبانی از جمله، عیب یابی، تعمیر و ترمیم این محصولات، با توجه به شرایطی که در سایت عنوان شده است، اقدامات لازم را به عمل آورند. این خدمات شامل تمامی مدل ها و نسخه های تولیدی کمپانی نام آشنای ریکو میشود. برای اطمینان بیشتر کاربران، سرویس های پشتیبانی این مجموعه، همگی از ضمانت نامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار است.

خدمات نمایندگی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو به منظور ارائه ی خدماتی کاربردی سرویس های مرتبط با تعمیر هر یک از محصولات را به صورت مجزا ارائه می کند. دسترسی تمامی واحد ها به مدرن ترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در مدت زمانی کوتاه و با کیفیت بالا انجام شود. متخصصان این مجموعه با بهره مندی از به روز ترین اطلاعات تخصصی و تعمیراتی می توانند کلیه ی محصولات آسیب دیده را در مدت زمانی کوتاه تعمیر و ترمیم نمایند.

کمپانی ریکو یکی از برترین تولید کنندگان انواع دوربین ، فکس ، دستگاه کپی ، پروژکتور و… می باشد. این دستگاه ها با وجود کیفیت بالایی که دارند در مواردی ممکن است به تعمیرات نیاز داشته باشند. حساسیت این محصولات بسیار بالا بوده و در صورت آسیب دیدگی لازم است توسط مهندسان حرفه ای تعمیر و ترمیم شوند.

1. تعمیرات پرینتر ریکو

واحد تعمیرات پرینتر ریکو یکی از پارت های فعال در نمایندگی مجاز ریکو به شمار می رود. مهندسان این واحد به دلیل آشنایی با تمامی قطعات و پیچیدگی این دستگاه می توانند کلیه ی اختلالات به وجود آمده در آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. پرینتر ها در دو مدل لیزری و جوهر افشان تولید می شوند و اغلب به دلیل بی احتیاطی کاربران در زمان استفاده دچار آسیب دیدگی های جدی می شوند. واحد تعمیر پرینتر در نمایندگی رسمی ricoh می تواند تمامی این عیوب را برطرف نماید.

2. تعمیرات دستگاه کپی ریکو

دستگاه ها کپی در دو مدل رو میزی و ایستاده تولید می شوند و در صورتی که حجم کاربری آن ها بالاتر از توان مصرفی تعیین شده برای دستگاه باشد با مشکلات جدی رو به رو می شوند. این مشکلات عبارت است از آسیب دیدگی مین برد پرینتر ، خرابی فیوزینگ و … . کلیه عیوب دستگاه کپی در واحد تعمیرات در نمایندگی رسمی ریکو قابل رفع می باشد. تعمیر دستگاه کپی ریکو به جهت ضروری بودن این دستگاه و کارایی بسیار بالای آن در ادارات و … حائز اهمیت می باشد.

تعمیرات پروژکتور ریکو

پروژکتور ها یکی دیگر از دستگاه هایی هستند که قطعات بسیار حساسی داشته  و در صورت خرابی باید توسط نیرو های حرفه ای تعمیر شوند. آسیب پذیر ترین قطعه ی این دستگاه لنز آن بوده که تحت تاثیر ضربه و عواملی از این دست دچار آسیب های جدی می شود. به همین دلیل در صورت بروز این اختلالات لازم است دستگاه توسط مهندسان آشنا به سیستم پروژکتور بررسی شده و تعمیر آن انجام شود.

3. تعمیرات فکس ریکو

یکی دیگر از دستگاه های تولید شده توسط شرکت ریکو فکس می باشد. این دستگاه در اغلب ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته و هر گونه اختلالات آن مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود می آورد. سیستم داخلی دستگاه فکس بسیار حساس بوده و در صورت آسیب دیدگی لازم است توسط واحد تعمیرات ریکو در نمایندگی رسمی ریکو مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

4. تعمیرات دوربین ریکو

دوربین های ریکو یکی از باکیفیت ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت به شمار می رود که این دستگاه نیز تحت تاثیر ضربه ، نفوذ مایعات ، رطوبت ، برودت ، حرارت و… دچار مشکلات بسیاری می شود. لنز دوربین حساس ترین قسمت این دستگاه بوده و بیشتر دچار آسیب دیدگی می شود. مهندسان نمایندگی ریکو با قطعات این دستگاه آشنایی کامل داشته و در صورتی که به تعمیر و یا تعویض نیاز داشته باشند آن ها را تعمیر و یا با قطعه ی اصل جایگزین می کند.

5. شارژ کارتریج ریکو

شارژ کارتریج یکی دیگر از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات ریکو می باشد. دستگاه های پرینتر و فتوکپی برای اعمال فرآیند چاپ به این قطعه و ماده ی تونر وابستگی مستقیم دارند. به عبارتی زمانی که دستگاه پودر مورد نیاز و یا همان تونر را در داخل کارتریج نداشته باشد فرآیند چاپ انجام نشده و مشکلات بسیاری را برای کاربر به وجود خواهد آورد. نمایندگی رسمی ریکو شارژ کارتریج را با تونر مرغوب و اصل انجام داده و به همین دلیل می تواند کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه را به آن باز گرداند.

شارژ کارتریج ریکو

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ریکو

در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ریکو کارشناسانی فعالیت می کنند که از تخصص و مهارت بسیار بالایی در حوزه تعمیرات کپی برخوردار بوده و می توانند دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن ترمیم نمایند. استفاده از تجهیزات و ابزار جدید و پیشرفته به تعمیرکاران این امکان را داده است که از جدید ترین متدهای روز دنیا برای رفع مشکلات دستگاه مورد نظر استفاده نمایند.

گفتنی است یکی از خدمات ویژه ای که در این مرکز به کاربران ارائه می شود، سرویس در محل دستگاه کپی ریکو می باشد. یعنی شما از هر نقطه از شهر خود، می توانید با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ریکو تماس گرفته و شاهد حضور تیم تعمیراتی در محل مورد نظر خود، و تعمیر محصول خود به صورت تخصصی باشید.

نمایندگی فروش دستگاه کپی ریکو

نمایندگی فروش دستگاه کپی ریکو ، به صورت تخصصی و متمرکز خدمات مربوط به فروش این محصول را به کاربران ارائه می دهد. عرضه جدیدترین مدل های دستگاه کپی ریکو به صورت اورجینال، عرضه قطعات یدکی شرکتی کپی همچون کارتریج، تونر و …، ارائه ضمانت نامه فروش و ارائه مشاوره های تخصصی فروش را می توان از جمله خدمات اصلی این مرکز تخصصی به شمار آورد.

کلیه محصولات این نمایندگی به صورت اورجینال به کاربران عرضه شده و ضمانت نامه همراه آنها، گواهی بر اصل بودن کالا می باشد. کارشناسان زبده فروش نیز در نمایندگی فروش دستگاه کپی ریکو حضور داشته و به صورت تلفنی یا حضوری، مشاوره های لازم را به خریداران این محصول ارائه می دهند. این کارشناسان اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی و نحوه کار هریک از مدل های کپی ریکو داشته و می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

نمایندگی ریکو و واحد های تعمیرات ریکو

مدیریت نمایندگی ریکو در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد. مدیریت نمایندگی ریکو در ایران تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد و در این راستا «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» را دو رکن اساسی و لاینفک فعالیت های مجموعه خویش قرار داده است.

مدیریت نمایندگی ریکو در ایران بر این نکته واقف است که فروش و ارائه خدمات مرتبط با یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ راه است. کارشناسان و مهندسان نمایندگی ریکو در ایران با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد، در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی هستند و با حضور در محل مورد نظر ارائه دهنده خدمات مورد نیاز به آنها می باشند.

شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در نمایندگی ریکو در ایران و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، خدمات تخصصی مورد نیاز را دریافت دارید. پارتهای ارائه دهنده خدمات تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی شده اند.

اخبار شرکت ریکو

اگرچه خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو در ایران پشتیبان هر دو حوزه تعمیر و فروش است لیکن عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مجموعه بر ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی ریکو در ایران با تلاش جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. برای اطلاع از اخبار نمایندگی مجاز ریکو کلیک کنید.

کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی ریکو در ایران در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر ضوابط و استانداردهای جهانی طرح شده از سوی شرکت‌ ریکو است. برخی از ویژگی‌ها و اصول جاری نمایندگی ریکو در ایران عبارتند از:

  • تعهد به ارائه تمامی خدمات تعمیر بر اساس استانداردهای شرکتی
  • استفاده از مواد با کیفیت و سازگار با دستگاه‌های ریکو
  • به‌کارگیری به‌روزترین ابزارآلات تعمیر
  • در اختیار داشتن آرشیوی جامع از قطعات اصلی و جانبی دستگاه‌های ریکو
  • و در نهایت گارانتی خدمات تعمیر

مقالات نمایندگی مجاز ریکو

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که پس از تعمیر دستگاه تان، شاهد بازگشت اختلالی باشید که تعمیرکار مدعی رفع و برطرف سازی آن بوده است. چنین اتفاقاتی غالباً به این دلیل روی می دهد که تعمیرات دستگاه های ریکو در یک مرکز غیرمجاز و به دست تعمیرکارانی انجام می شود که بی ‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه های پیشین خویش، اقدام به  تعمیرات ریکو ‌کرده اند.

توصیه کارشناسان نمایندگی ریکو در ایران آن است که پیش از تحویل دستگاه ریکو به یک مرکز تعمیرات ریکو از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید و از تحویل دستگاه به مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، اکیداً خودداری نمایید. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از محصولات ریکو هستید اما دستگاه شما به هر دلیلی دچار افت در عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات ریکو نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید.

در راستای ارائه خدمات هر چه تخصصی تر و برآورده سازی نیاز علمی کاربران، کارشناسان نمایندگی ریکو در ایران به تدوین پاره ای مقالات درباره محصولات ریکو پرداخته اند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر آنها را دریافت دارید.

انواع محصولات ریکو

کمپانی ریکو عمده فعالیت های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت.

شرکت ریکو تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی است که در درجه نخست به عرضه تولید مدلهای گوناگون و گسترده دوربینها و تجهیزات اداری نظیر پرینترها، دستگاه های فتوکپی و دورنگارها می پردازد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات ریکو و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در ایران واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان و بهره مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی راه اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد، پرسش و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی خدمات یاری کنید.

بعلاوه شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان سرویس و تعمیرات ریکو در محل مورد نظرتان ثبت نمایید. پس از تماس شما، کارشناسان تعمیرات ریکو –پس از انجام هماهنگی‌های لازم- به محل اعزام شده و اقدامات لازم جهت تعمیر و سرویس دستگاه ریکو را آغاز می‌نمایند.

راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب‌سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است. کادر پشتیبانی نمایندگی ریکو در ایران با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی سوالات متداول تعمیرات ریکو شما خواهد بود.