اشتراک گذاری

نمایندگی ریکو در تهران

نمایندگی ریکو در تهران یکی از نمایندگی های مجاز و اصلی ریکو است که که صفر تا صد خدمات فروش و پس از فروش را حمایت و پشتیبانی می کند. کمپانی ریکو یک شرکت ژاپنی است که در طراحی تولید انواع محصولات الکترونیکی از جمله دوربین ها و تجهیزات اداری؛ پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی و دورنگارها فعالیت می کند.

هر یک از محصولات ریکو دارای ساختاری منحصر و پیچیده است و کارایی بسیار بالایی دارد. نمایندگی ریکو در تهران تمام تلاش خود را می کند تا با تعاملات مدام خود با کاربران، نیازهای آنها را از مسیر های درست برطرف سازد. در این نمایندگی همه قوانین و مقرارت لازم برای واردات و فروش کالا رعایت می شود. همه کاربران اطمینان دارند که از مرجعی معتبر و رسمی اقدام به دریافت انواع خدمات می کنند.

نمایندگی ریکو در تهران

نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران

پرینترهای ریکو ممکن است در طول مدت کارایی خود، با مشکلات مختلفی روبرو شوند. این مشکلات اغلب در زمره ی خرابی های سخت افزاری خود را نشان میدهند. از رایج ترین این اختلالات میتوان به خرابی های مین برد، برد پاور، بلید و داکتربلید، پیکاپ، مشکلات کارتریج و … اشاره کرد. بروز این مشکلات میتواند وقفه های بسیاری در روند کار کاربران ایجاد کند. در چنین مواقعی بهره مندی از خدمات تعمیر پرینتر با حساسیت های مختلفی روبرو است. چرا که در سطح شهر، مراکز نامعتبر و غیر استاندارد فراوانی به فعالیت میپردازند.

از این رو انتخاب مرکزی جامع و معتبر که اصول و استاندارد های تعمیرات را مورد توجه قرار دهد، با دشواری های بسیاری  روبرو است. نمایندگی تعمیر ریکو در تهران ، با هدف از بین بردن چنین نگرانی هایی، در پایتخت احداث گردیده است. این مجموعه هم اکنون در شش شعبه ی بزرگ در سطح تهران به ارائه ی خدمات پشتیبانی و تعمیر پرینتر ریکو در تمامی مدلها، به فعالیت میپردازد. شما عزیزان نیز در صورت تمایل به دریافت چنین سرویس هایی میتوانید به نزدیک ترین شعبه به محل خود، مراجعه کرده یا با برقراری تماسی کوتاه، از خدمات سرویس در محل پرینتر بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیر دوربین ریکو در تهران

دوربین های ریکو اگر چه به میزان کمتری در کشورمان شناخته شده اند، اما کیفیت بسیار بالایی در ساختار فیزیکی و سخت افزاری خود دارند. این دوربین ها برای انواع کاربری ها، طراحی و روانه ی بازار گشته اند. نمایندگی تعمیر دوربین ریکو در تهران ، به دلیل نبودن مراکز نمایندگی معتبر جهت تعمیر این محصولات، ارائه ی خدمات پشتیبانی و تعمیردوربین را از مدت ها قبل آغاز کرده است.

کاربران دوربین های ریکو ، میتوانند برای دریافت هر گونه خدمات تعمیر، سرویس و ترمیم، از واحدهای تخصصی تعمیر دوربین ریکو در نمایندگیRicoh  ، بهره مند گردند. این عزیزان با استفاده از این خدمات، میتوانند با گارانتی های مدت دار و کتبی این مرکز این بهره مند شوند. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر دوربین ریکو، هم اکنون در شش شعبه ی بزرگ در سطح شهر تهران، خدمات منحصر به فرد پشتیبانی و تعمیر را ارائه میدهد.

نمایندگی پروژکتور ریکو در تهران

یکی دیگر از محصولات پراستفاده و با کیفیت کمپانی ریکو بدون شک به پروژکتورهای جذاب این کمپانی اختصاص دارد. این پروژکتورها با کیفیت و قدرت مثال زدنی خود، موفق به کسب رضایت بسیاری از کاربران و مشتریان شده اند. نمایندگی پروژکتور ریکو در تهران نیز با هدف پشتیبانی همه جانبه از این عزیزان، به فعالیت میپردازد.

این مجموعه ی بزرگ به لطف تخصص و تبحر بالای کارشناسان و متخصصان خود، بالاترین سطح از کیفیت خدمات تعمیر پروژکتور ریکو در تهران  را در اختیار کاربران عزیز قرار میدهد. نمایندگی پروژکتور ریکو در تهران، متشکل از واحدهای مجزا ، به صورت تخصصی و ویژه، به بررسی عیوب احتمالی، میزان و نوع آسیب و انتخاب بهترین و مناسب ترین روش و ترفند برای تعمیرات، میپردازد.

نمایندگی پروژکتور ریکو در تهران

واحد تعمیرات نمایندگی ریکو در تهران

بعد از مبحث فروش، خدمات پس از فروش و عیب یابی و ترمیم دستگاه است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل در نمایندگی ریکو در تهران با در اختیار قرار دادن امکانات بسیار ویژه توانسته ایم این حوزه از نیاز های کاربران را نیز حمایت و پشتیبانی کنیم. ابزار و دستگاه های موجود در هر یک از این واحد ها کاملا مدرن و سازگار محصولات ریکو هستند.

تعمیرکاران هر بخش به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از محصولات ریکو به خوبی با ساختار همه این دستگاه ها آشنایی دارند و می تواند صفر تا صد خدمات عیب یابی، تعمیر و ترمیم را حمایت و پشتیبانی کنند. همه خدمات و سرویس ها در هر یک از واحد های تعمیرات ریکو با ضمانت نامه کتبی همراه است و کاربر را از هر لحاظ مطمئن می سازد که سرویسی بی عیب و نقص را دریافت خواهد کرد.

خدمات نمایندگی ریکو در تهران

  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه دورنگاها و دستگاه های فکس
  • سرویس پرینترهای ریکو
  • سرویس دستگاه های کپی ریکو
  • تهیه مواد مصرفی مرغوب برای دستگاه های مختلف ریکو
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه انواع پرینتر های ریکو(رنگی، تک رنگ، چند کاره )
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه دستگاه های کپی رومیزی، ایستاده و چند کاره
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری

تماس با نمایندگی ریکو در تهران

برای تماس با نمایندگی ریکو در تهران فقط کافی است با یک جستجوی کوچک در سایت این نمایندگی، در قسمت منوی “تماس با ما” شماره های نمایندگی اصلی ریکو در تهران را بیابید و تماس بگیرید. پس از تماس شرحی مختصر و مفید از مشکلات و ایرادات دستگاه معیوب خود را در اختیار کارشناسان خواهید گذاشت.

کارشناسان این مرکز در مرحله اول تلاش می کنند با ارائه راه حل های مفید و شدنی_در صورت امکان_ کاربر را راهنمایی کنند تا شخصا ایراد را از بین ببرد. در غیر این صورت یا از او می خواهند که دستگاه معیوب را به واحد تعمیرات نمایندگی ریکو در تهران انتقال دهد یا اینکه با بهره مندی از خدمات سرویس در محل تعمیرات ریکو در اسرع وقت و با صرف هزینه کمتر مشکل مربوطه را رفع کند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩