اشتراک گذاری

آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا بخشی از آموزش های مرکز آموزش تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. از آنجا که این قطعه در دستگاه کپی وظایف بسیار سنگینی بر عهده داد، اساتید و کارشناسان این مرکز آموزشی صلاح دیده اند که فصلی جداگانه و اختصاصی را به آن اختصاص دهند. در بخش آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا همه نکات اصلی و اساسی درباره این دستگاه به صورت جز به جز و ریز به ریز آموزش داده می شود. آموزش ها در دو سطح مقدماتی یا پایه و پیشرفته خواهد بود. به علت اینکه مین برد از اهمیت بسیار بالایی در دستگاه کپی برخوردار است، لازم است که در ابتدا به صورت تئوری و نظری درباره اجزای و عملکرد آن اطلاعاتی به کاربر داده شود تا او بتواند با دانش بیشتری وارد مسیر عملیاتی تعمیر یا تعویض مین برد شود. پس از پایان دوره به کاربر گواهینامه رسمی اهدا خواهد شد که او را به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای به پایگاه های تعمیراتی معرفی می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”850″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا در سطح مقدماتی

در سطح مقدماتی از آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا تمام آنچه که داوطلب نیاز دارد بداند تا بتواند مسیر تعمیر را با دقت انتخاب و اجرا کند، گفته می شود. در این سطح تمام آموزش ها نظری و تئوری است. یک مادر برد خود به تنهایی از اجزایی تشکیل شده است که لازم است عملکرد آنها برای داوطلب توضیح داده شود تا او بتواند شناخت دقیقی از آن به دست آورد. پس از اینکه مراحل نظری و توضیحات تکمیلی در سطح مقدماتی از آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا به پایان رسید، داوطلب جواز ورود به مرحله پیشرفته و عملی را دریافت می کند و خود را برای ورزیده شدن و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای آماده می سازد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا در سطح پیشرفته

در سطح پیشرفته از مسیر آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا نوبت به آزمون و خطا و مهارت آموزی است. داوطلب با نظارت استاد و تکنسین مربوطه پشت میز تعمیر می نشیند و دستگاهی با خرابی مین برد به او واگذار می شود تا بررسی های لازم را انجام دهد و پس از تشخیص درست و تایید استاد مسیر تعمیر و تعویض مین برد دستگاه کپی کونیکا مینولتا را آغاز کند. در این قسمت نه تنها آموزش می بیند، بلکه تجربه کسب می کند و برای ورزیده شدن آماده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 مروری کوتاه بر مسیر تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا

پس از اینکه آموزش تعویض مین برد کپی کونیکا مینولتا  در بخش تئوری به پایان رسید و کاربر وارد تعمیرگاه عملی شد، برای اجرای مراحل تعویض مین برد، باید پنل دسترسی دستگاه کپی را به آرامی باز کند و محافظی که شیشه را پوشانده نیز با دقت باز کند. سپس پیچ های بالا و پایین صفحه را بردارد. توجه داشته باشید که این کار، دقت بالایی لازم دارد و حتما با نظارت استاد انجام خواهد شد. نباید عجله کرد و باید مراقب آسیب دیدن کابل هایی که درب بالای صفحه را به مادربرد متصل کرده اند، بود. تمامی سیم های متصل به مادربرد را باید جدا کرد. برای آزاد کردن مین برد، باید تمام پیچ های نگه دارنده را باز کنیم تا بتوانیم این قطعه را به راحتی تعویض کنیم. اجرای این تعویض به سادگی توضیح در یک پاراگراف و چند خط نیست؛ حتما داوطلب باید به صورت عملی آن را انجام دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا

نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا یک واحد اختصاصی از طرف کمپانی کونیکا مینولتا است که توسط مرکز سخت افزار ایران اداره می شود. در این نمایندگی تمام محصولات کونیکا مینولتا از جمله دستگاه کپی و پرینتر مورد حمایت و پشتیباننی قرار می گیرد. تهیه شارژ کارتریج و بهترین مواد مصرفی برای این دستگاه از طریق نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا امکان پذیر است. این نمایندگی در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات konica-minolta سرویس های مفید و کاربردی ارائه می دهد. تعامل همیشگی با کاربران خود دارد و همواره تلاش می کند با ارائه سرویس های مختلف و مفید، هر سطحی از نیاز های آنها پاسخگو باشد. تجهیزات اداری، ابزارهای هنرهای تجسمی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزارهای اندازه‌گیری مهمترین حوزه فعالیت کمپانی کونیکا مینولتا است که توسط نمایندگی مجاز  konica-minolta تحت حمایت است. کاربران نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا می توانند در بخش فروش از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی استفاده کنند. در بخش تعمیرات نیز می توانید صفر تا صد مشکلات موجود را شناسایی و رفع کنید. واحد تعمیرات نمایندگی انحصاری konica-minolta با در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته به راحتی می تواند همه مشکلات را برطرف سازد. تمامی سرویس ها در هر بخش همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩