اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد لپ‌ تاپ فوجیتسو

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو ، یکی از خدمات تخصصی نمایندگی این شرکت به کاربران می باشد. برای اینکه تعمیرات این قطعه ی حساس به درستی انجام شده و هیچگونه ایرادی در آن وجود نداشته باشد، متخصصین این حوزه بر فرآیند مورد بحث نظارت دارند.

همچنین در نمایندگی فوجیتسو از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار استفاده می شود تا ترمیم این قطعه از لپ‌تاپ، مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام گردد. از آنجا که مادربرد یکی از مهم ترین قطعات لپ‌تاپ بوده و مشکلات آن تاثیر جدی بر عملکرد این دستگاه دارد، لازم است کاربران اطلاعاتی در زمینه ی تعمیرات آن داشته باشند. از این رو، مطلب امروز را به بررسی نکاتی در مورد تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

تعمیر مادربرد لپ‌ تاپ فوجیتسو

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو و سوختن چیپ ست

یکی از رایج ترین مشکلات محتمل در انواع مدل های لپ‌تاپ، خرابی چیپ ست و به عبارتی سوختن این قطعه است. لازم است بدانید که چیپ ست، یکی از قطعات مادربرد بوده و حساسیت بالایی نسبت به منابع تغذیه ی مورد استفاده ی لپ‌تاپ دارد. بنابراین، استفاده از منابع تغذیه غیر استاندارد و یا غیر متناسب با این دستگاه، می تواند زمینه ساز بروز سوختگی چیپ ست و به تبع آن، خرابی مادربرد شود.

البته در فرآیند تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو به یک مساله ی دیگر نیز توجه می شود؛ اتصال وسایل جانبی به درگاه های IEE1394,USB و شیارهای گسترش نیز می تواند منجر به ایجاد مشکل در چیپ ست و مادبرد شود. توجه داشته باشید که در صورت بروز این اختلال در مادربرد لپ‌تاپ، نیاز به بررسی تخصصی دستگاه و حتی گاهی و تعویض چیپ ست می باشد و این اقدامات باید تنها توسط افراد ماهر صورت پذیرد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو و مشکلات خازن

به طور کلی مشکلات خازن در مادربرد از خازن های الکترولیت نشات می گیرد. مواردی همچون: نشت، ترکیدن و یا ایجاد تغییراتی در حالت اولیه ی خازن، در اغلب موارد ناشی از نوسانات جریان برق و یا نوسانات خروجی منابع تغذیه می باشد.

اصلی ترین نشانه ی بروز این مشکل، به وجود آمدن برآمدگیهایی در پوسته ی خارجی خازن بوده و در برخی موارد نیز با سولفاته شدن مواد داخل خازن همراه می باشد. تعمیر یا تعویض خازن ها در این حالت، مقدمات تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو را فراهم نموده و برطرف شدن مشکل عملکردی دستگاه را در پی خواهد داشت.

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو و جریان زدگی

یکی دیگر از مشکلاتی که تعمیر مادربرد لپ ‎تاپ فوجیتسو را الزامی می کند، جریان زدگی مادربرد می باشد. این اختلال، معمولا در اثر اتصال یک وسیله جانبی به کامپیوتر اتفاق می افتد که نیازمند توان بالایی است. در واقع اگر توانی که درگاه مربوطه ارائه می دهد قادر به تامین انرژی لازم برای وسیله جانبی مورد نظر نباشد، مادبرد تحت تاثیر قرار گرفته و دچار جریان زدگی می شود.

به این ترتیب، مادربرد دستگاه شما در معرض خطر قرار گرفته و دچار مشکلات جدی می شود. تخصص و مهارت تعمیرکار در این شرایط، عامل اصلی برای تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو بوده و تضمین کننده ی بازگشت سلامت دستگاه می باشد.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : مین برد چیست ؟

اختلالات شیارهای گسترش در مادربرد لپ‌تاپ فوجیتسو

یکی از مشکلات شایع مادربرد که در تعمیرات این دستگاه مورد توجه قرار می گیرد، مربوط به شیارهای گسترش است. اتصال اشتباهی سوکت مودم به پریز برق، نصب نادرست کارت PCI و نیز جا به جا کردن کارت در هنگام روشن بودن سیستم، دلایل اصلی بروز این مشکل به شمار می روند.

در صورت بروز این اتفاق، کارت مودم و شیار PCI موجود در مادبرد به سرعت دچار سوختگی شده و به بروز نقایص بسیار جدی در این قطعه و عملکرد آن می انجامد. چنانچه دچار این خطا شده و سوکت مودم لپ‌ تاپ را به پریز برق متصل کردید، هرچه سریع تر به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نموده و اقدام به تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو خود کنید.

واحد تعمیرات لپ‌ تاپ فوجیتسو

واحد تعمیر لپ‌ تاپ فوجیتسو ، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات مرتبط با ترمیم و رفع معایب این محصول می باشد. در این مرکز، کارشناسان زبده و مجربی حضور دارند که با تکیه بر تخصص و تجربه ی خود، این محصول را بررسی کرده و اقدامات لازم را جهت تعمیر آن انجام می دهند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو نیز در شمار فعالیت های این واحد قرار دارد. مرکز مورد بحث به پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیر مجهز شده است تا روند تعمیرات، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شود. کاربران با مراجعه به این واحد، می توانند از خدمات تخصصی در جهت تعمیر بی نقص دستگاه خود بهره مند شوند.

نمایندگی فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران ، در طول سالها فعالیت خود، به فروش و تعمیر محصولات این شرکت می پردازد. خدمات ارائه شده در این مرکز، به واسطه ی حضور کارشناسان خبره و مجرب از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. مدیریت این نمایندگی، مشتری مداری را به عنوان شعار اصلی، سرلوحه ی کار کارکنان کلیه ی بخش ها قرار داده و تاکید ویژه بر آن دارد.

از جمله ویژگی های بارز نمایندگی فوجیتسو می توان به ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به صورت تلفنی و حضوری اشاره نمود. برای این منظور مشاورانی در نظر گرفته شده اند که دانش فنی بالایی در خصوص تولیدات این کمپانی داشته و قادرند سوالات کاربران را به خوبی پاسخ دهند.

واحدهای تعمیرات فوجیتسو

در واحدهای تعمیرات فوجیتسو، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت فوجیتسو، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند.

لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات فوجیتسو، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩