اشتراک گذاری

آموزش نصب کارتریج چاپگر کیوسرا

آموزش نصب کارتریج مقوله ای است که همواره مورد توجه کاربران پرینتر است. جهت نصب کارتریج لیزری برای اولین بار میتوانید از کتابچه راهنمای دستگاه یا دیسک همراه دستگاه بدون نیاز به سرویس کار ماهر استفاده کنید.

هنگامیکه چاپگر را نصب و تونر کاتریج را انتخاب کرده اید، زمانی که دستگاه را روشن میکنید پیغامی نمایش داده میشود یا چراغ تونر روی نمایشگر پنل کنترل چشمک زن میشود که کارتریج مشکی را نصب نمایید. اگر در مورد انتخاب کارتریج و یا سازگاری کارتریج با پرینتر خود نیاز به مشاوره دارید میتوانید با مشاوران ما در واحد تعمیرات کیوسرا مشورت نمایید.

نصب کارتریج چاپگر کیوسرا

مراحل آموزش نصب کارتریج

در این بخش سعی داریم آموزش نصب کارتریج را مرحله به مرحله برای شما عزیزان شرح دهیم:

  • دکمه مربوط به خاموش / روشن دستگاه را فشار داده، آن را خاموش نمائید.
  • درب کارتریج دستگاه را باز کنید.
  • کاغذ بسته بندی شده (زیر درب کارتریج) را بلند کنید، اما آن را جدا نکنید. جهت جلوگیری از آسیب دیدن کارتریج روی شاتر و سطح  غلطک سبزرنگ آن دست نزنید.
  • بسته بندی روی کارتریج را جدا کنید (آموزش نصب کارتریج).
  • کارتریج را از روی دستگاه بیرون بیاورید.
  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کارتریج دستگاه آنرا از هر دو سر کارتریج نگه دارید و حمل نمایید.
  • پلمپ (بسته بندی) درون دستگاه را خارج کنید.
  • بیرون آوردن گیره نارنجی از انتهای کارتریج دستگاه.
  • به آرامی کارتریج دستگاه را عقب و جلو مانند شکل تکان دهید تا تونر ها به طور مساوی درون دستگاه توزیع شوند.
  • خمیدگی زبانه سمت چپ کارتریج چاپ تا زبانه شل گردد. زبانه را به سمت خود بکشید تا نوار بالانس به طور کامل از کارتریج خارج شود (آموزش نصب کارتریج).
  • کارتریج را درون دستگاه قرار دهید و آنگاه درب کارتریج دستگاه را ببندید.
  • کلید خاموش/روشن دستگاه را فشار داده تا روشن شود . آنگاه اندکی صبر کنید تا مقداردهی اولیه (initialize ) شود.

چنانچه نتوانستد برطرف کننده ایرادات سطحی پرینتر باشید میتوانید به نمایندگی رسمی کیوسرا مراجعه کنید. کارشناسان ما با بهترین کیفیت به ارائه خدمات مرتبط با ماشینهای اداری میپردازند. عیب یابی و رفع ایراد پیش آمده در دستگاه باید توسط تکنسین ماهر و باتجربه انجام شود. درغیر اینصورت موجبات وارد امدن خسارات زیادی به دستگاه فراهم میگردد. در مقاله آموزش نصب کارتریج تلاش کردیم سطح علمی و دانسته های شما عزیزان را افزایش دهیم. امید است بتوانیم راهگشایتان باشیم.

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ، واحد های تعمیرات کیوسرا را مجزا راه اندازی کرده است. به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. مجزا بودن واحدهای ریکاوری یک امتیاز مهم برای مجموعه محسوب میگردد. دلیل این امر آن است که تعمیرکاران با تمامی توجه خود پروسه تعمیر را انجام میدهند. نمایندگی مجاز کیوسرا با بکارگیری دو عنصر تجهیزات مدرن و ابزارآلات درجه یک به ارائه خدمات ریکاوری میپردازد.

کیفیت خدمات در مرکز تعمیرات کیوسرا به نحوی است که جایی برای فعالیت مراکز غیرمجاز باقی نمانده است. چنانچه هر سوالی درزمینه آموزش نصب کارتریج داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما درمیان بگذارید. ضمنا هزینه تعمیرات در این مرکز با قیمتی مناسب از کاربران اخذ میگردد.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩