اشتراک گذاری

بهترین دوربین های ریکو 2018

آیا شما از عکس هایی با کیفیت متوسط توسط گوشی های هوشمندتان خسته شده اید؟ آیا شما به فکر خرید یکی از بهترین دوربین های ریکو 2018 هستید؟ در این صورت اگر شما در جستجوی خرید دوربینی مقرون به صرفه با کیفیتی تحسین برانگیزی هستید؛ باید بگوییم که ریکو برندی قابل اطمینان به شمار می رود. در حقیقت ریکو یک شرکت الکترونیکی و تصویربرداری چند ملیتی است که در سال 1936 بنیان گذاری شده است.

این کمپانی در تولید تجهیزات اداری و محصولات الکترونیکی بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و همواره دوربین هایی برجسته را در سرتاسر دنیا عرضه داشته است. گفتنی است، شهرت دوربین های ریکو در میان عکاسان به علت ساختار جمع و جور، کم  وزن و بدنه مستحکم آنها می باشد و اگر شما تصمیم گرفته اید برای عکاسی به جای اسمارت فون های تان از یک دوربین واقعی استفاده کنید؛ دلایل زیادی در انتخاب این دسته از محصولات ریکو وجود دارد. 

زیرا با کمک این دوربین ها شما می توانید تصاویری شگفت انگیز را در شرایط نوری مختلف به ثبت برسانید یا آنکه روی سوژه خود زوم کنید و حتی از موضوعات خیلی بیشتری عکس بگیرید. به هر حال در این متن برآنیم تا شما را با دو نمونه از بهترین دوربین های ریکو 2018  آشنا سازیم در صورت تمایل می توانید ما را همراهی کنید.

بهترین دوربین ریکو

دو نمونه از بهترین دوربین های ریکو 2018

Ricoh Theta V 4k 360 Spherical Camera

به عنوان یکی از بهترین دوربین های ریکو 2018 که به راحتی در بازارها در دسترسی می باشد می توان از Ricoh Theta V Spherical Camera نام برد. در حقیقت این محصول یک دوربین مستحکم و قوی 360 درجه ای است که قادر به ضبط صدا و رکورد ویدئوهای معمول و کروی می باشد و برهمین اساس نیازی نیست به هنگام تصویربرداری موقعیت دوربین خود را تغییر دهید. در حقیقت، برای این کار فقط کافی است آن را در یک جهت قرار داده و سپس از ثبت تصاویر و ضبط ویدئوهای مورد علاقه خود لذت ببرید. این دوربین دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی به همراه سیستم دولنزی می باشد که که به صورت جداگانه عکس ها را گرفته و برای ایجاد تصویری کروی آنها را ادغام می کند. نکته قابل توجه این دوربین تولید تصاویر ویدئویی 4k و ثبت تصاویری 12 مگاپیکسلی بوده و علاوه برآن سرویس پخش زنده تصاویر (live stream) را نیز در اختیار دارنده خود خواهد گذاشت.

از سویی دیگر، دوربین Ricoh Theta V شامل یک میکروفون 4 کاناله مجزا می باشد که به واسطه آن قادر به ضبط صداهایی با کیفیت عالی بوده و در نهایت صدایی یکپارچه و روان را ارائه خواهد. همچنین به لطف میکروفون 3D نیز می توانید صدایی همه جانبه را به ویدئوهای سه بعدی اضافه کنید و از ویژگی های حرفه ای تر این دوربین دوست داشتنی لذتی دوچندان ببرید. خوشبختانه این محصول فضای ذخیره سازی زیادی داشته و با حافظه داخلی 19 گیگابایتی خود به اندازه کافی دست تان را باز خواهد گذاشت و دیگر آنکه این گجت محبوب با کمک برنامه های iOS و Android امکان ویرایش و تماشای تصاویر از هر زاویه را نیز ممکن ساخته است.

Ricoh Theta S Digital Camera

این محصول نیز یکی دیگر از بهترین دوربین های ریکو 2018 به شمار رفته و برای ثبت تصاویر تحسین برانگیز به مانند دوربین های حرفه ای گزینه ای ایده آل به حساب می آید. دوربین Ricoh Theta S Digital  از مدل هایی است که شما را در گرفتن تصاویر 360 درجه کمک کرده و فیلم هایی با کیفیت فول اچ دی را ضبط خواهد کرد. این گجت پراقبال نیز شامل دو سنسور12 مگاپیکسلی به همراه سیستم دولنزی است که برهمین اساس قادر به ثبت تصاویر کروی می باشد و همچنین دارای حساسیت  ISO از 100 تا 1600 بوده که با کمک آن اجازه ثبت تصاویری روشن و واضح را در هر شرایط نوری میسر کرده است. 

نکته قابل توجه این دوربین ثبت تصاویری با کیفیت، بدون در نظرگرفتن میزان exposure یا همان نوردهی خواهد بود و علاوه برآن، نوردهی خودکار(automatic exposure) نیز برای ضبط  و ثبت فیلم ها و تصاویر، قابل تنظیم و در دسترس می باشد. البته شما می توانید این سیستم را به صورت دستی هم  تنظیم کنید که این عملکرد برای ضبط های طولانی مدت بسیار مفید و کارآمد است. همچنین، این دوربین اتصال وای فای را نیز پشتیبانی کرده و اکنون با این ویژگی به شما اجازه می دهد تا تصاویر و فیلم های تان را به راحتی با دوستان و اقوام تان در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی ریکو در ایران ارائه دهنده حرفه ای ترین خدمات مرتبط با تعمیرات دوربین ، بهسازی و ارتقاء انواع محصولات ریکو به کاربران محترم می باشد. این مرکز مورد اطمینان در راستای ارائه بهترین خدمات فروش و تعمیرات انواع محصولات ریکو، کادری فنی از میان برجسته ترین تکنسین ها و متخصصان این حوزه را به کارگرفته و در کوشش است تا بالاترین سطوح کیفی خدماتی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. شایان ذکر است، پرسنل فنی این مرکز به تمامی ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر کدام از محصولات ریکو تسلط داشته و توانایی پاسخگویی دقیق به تمامی پرسش های شما را خواهند داشت.

 از سویی دیگر، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های دقیق، فروش آخرین و جدیدترین محصولات ریکو، ارائه ضمانت نامه معتبر، تضمین خدمات گارانتی از سوی متخصصان، خدمات سرویس در محل، پاسخگویی فوری به سوالات در زمینه های فروش و پشتیبانی از سرویس های تعمیر و نگهداری از جمله عمده ترین و اصلی ترین فعالیت های نمایندگی رسمی ریکو به شمار می رود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جدید و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩