تعمیرات اسکنر زیراکس در این مرکز دربردارنده تمامی سرویس ها و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران اسکنرهای زیراکس به آن نیاز داشته باشند. اگر چه اسکنرهای زیراکس در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات اسکنر زیراکس مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

برخی از اشکالات رایج در این دستگاه ها که در این مرکز مرتفع می گردند عبارتند از: اختلال در عملکرد لامپ اسکنر زیراکس، کار نکردن موتور اسکنر، خرابی تثبیت‌کننده‌های اسکنر، اختلال در بخش تغذیه اسکنر زیراکس و نیز در مدارهای کنترل‌کننده اسکنر.

تعمیرات اسکنر زیراکس

تعمیر هد اسکنر زیراکس

یکی از قطعات مهم که نقشی حیاتی در عملکرد دستگاه اسکن ایفا میکند، هد اسکنر است. اما وظیفه ی اسکنر چیست؟  لازم است بدانید اسکنر ها وظیفه ی تبدیل تصاویر به فایل دیجیتال را به عهده دارند. این مسئله در تمام اسکنر ها به همین صورت است. میتوان گفت : هد یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی اسکنر هاست. هد به دلایل مختلفی ممکن است دچار خرابی شود.

هر گونه خرابی و اختلال در روند کار اسکنر، میتواند خواندن و ثبت متون و اسناد را با مشکل روبرو کند.  در برخی از مواقع که خرابی بیش تر از حد عادی باشد، کارشناس تعمیرات اسکنر تنها چاره ی پیش رو را تعویض هد اسکنر میدانید. هد در واقع یک مجموعه است که از قطعاتی چون آینه، لنز، فیلتر و آرایه های سی سی دی تشکیل شده. از این رو تعمیر یا تعویض این بخش نیازمند تخصصی ویژه است که کارشناسان نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس از آن به خوبی برخوردارند.

تعمیر لامپ اسکنر زیراکس

لامپ اسکنر را میتوان یکی دیگر از قطعات مهم در آن به شمار آورد. اهمیت این قطعه تنها شامل اسکنر های زیراکس نیست. لامپ های قرار گرفته در اسکنر نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند. لامپ برای روشن کردن سند ها به کار میروند. جالب است بدانید، در گذشته برای این کار از لامپ های فلوروسنت کاتود سرد استفاده میشد.

البته این لامپ ها ممکن است به دلیل حرارتی که میبینند با اختلال عملکرد روبرو شوند. در این صورت عیب یابی آن ها باید با دقت فراوان صورت بگیرد. چرا که میزان درخشندگی اسکنر زیراکس با روشنایی لامپ ارتباطی تنگاتنگ دارد. پس از مشخص شدن نوع خرابی به احتمال بسیار بالا، کارشناس تعمیرات اسکنر گزینه ی تعویض لامپ اسکنر زیراکس را در نظر میگیرد. این اقدام با نظر به نوع و مشخصات لامپ، با دقت بسیار بالایی صورت میگیرد.

تعمیر یونیت اسکنر زیراکس

اگر با اجزای تشکیل دهنده ی اسکنر ها آشنایی داشته باشید، قطعا میدانید یکی از حساس ترین بخش های این دستگاه ، یونیت لیزر آن به شمار میرود. این یونیت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آیینه ی عدسی، از مهم ترین اجزای سازنده ی یونیت ها به شمار میروند.

عملکرد هر یک از این قطعات بر کیفیت کار اسکنر زیراکس ، تاثیر بسزایی دارد. خرابی و عدم کارکرد صحیح لیزر ، میتواند مستقیما کیفیت اسکن را با افت قابل توجه روبرو کند. از این رو رسیدگی به اختلالات هر یک از قطعات این بخش، با دقت بسیار بالایی در راستای کار واحد تعمیرات اسکنر زیراکس قرار گرفته است.

تعمیر یونیت اسکنر زیراکس

تعمیر برد پاور اسکنر زیراکس

برد پاور اسکنر یکی از مهم ترین بخش های تمامی اسکنر ها است و تنها مرتبط با برند مطرحی چون زیراکس نیست. اهمیت کارایی ای بخش بسیار بالاست، چرا که این قطعه نقش تامین و تغذیه لامپ، فن و قطعات داخلی را دارد. در صورتی که برد پاور اسکنر ضعیف باشد عمر دستگاه کم خواهد شد و به سرعت فن یا لامپ دستگاه می سوزد.

با سوختن این قطعات، اسکنر، عملا کارایی خود را از دست میدهد و کاربر متحمل پرداخت هزینه ی دو چندان میشود. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، پیشنهاد میشود، اقدامات لازم جهت تعمیر برد پاور را از طریق نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس، به عمل آورید. لازم به ذکر است که تعمیر این قطعه باید در حداقل زمان و به صورت فوری انجام گیرد.ش

تعمیرات اسکنر زیراکس و دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس

تعمیرات اسکنر زیراکس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و به دست تیمی از مهندسان باتجربه و کاردان انجام می پذیرد. کارشناسان فعال در نمایندگی زیراکس به دلیل تأکید مدیریت این مرکز بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات اسکنر زیراکس

 

  • تمییز نمودن و تعویض سنسورهای اسکنر
  • تعمیر بورد اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس و موتورهای اسکنر
  • گردگیری و تعویض سنسورهای اسکنر یراکس
  • نصب اسکنر و درایوهای مختلف
  • تعویض صفحه شیشه‌ای اسکنر زیراکس
  • تعمیر و عیب‌یابی پورت‌های اینترفیس اسکنرها
  • تعمیر و عیب‌یابی تثبیت‌کننده‌ها
  • تعمیر و عیب‌یابی روکش دستگاه اسکنر
  • تعمیر و تعویض فیلتر اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس در بخش تغذیه اسکنرها
  • تعمیر و اصلاح نگاتیو اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس در بخش لنز
  • تعمیر و تعویض آینه اسکنر
  • تعمیر و تعویض هد دستگاه
  • تعویض و تعمیر سی‌سی‌دی

اخبار اسکنر زیراکس و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات اسکنر زیراکس تیمی از مجرب ترین و زبده ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده است و آنان را به پیشرفته ترین امکانات این حوزه تجهیز نموده است تا از این راهرو موفق به ارائه تمامی خدماتی گردد که ممکن است هریک از کاربران اسکنر زیراکس به آن نیاز داشته باشند.

مرکز تعمیرات اسکنر زیراکس به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان، یکی از بروزترین و متعهدترین مراکز فعال در این حوزه است که به دلیل بروزرسانی های مداوم تجهیزات و امکانات خویش موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و کسب رضایت مشتریان خویش گشته است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت علاقه اخبار اسکنر زیراکس و دیگر خبرها را از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

مقالات اسکنر زیراکس و دیگر مقالات

تعمیرات اسکنر زیراکس در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی مدلهای این دستگاه را شامل می گردد. در صورتی که شما نیز کاربر هریک از اسکنرهای شید فد Sheet-fed، دسکتاپ Desktop و یا درام Drum هستید می توانید جهت دریافت خدمات و سرویس های مرتبط به نمایندگی زیراکس مراجعه نمایید.

به یاد داشته باشید بهترین مکان جهت دریافت هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات زیراکس نمایندگی زیراکس است. جهت کسب برخی از اطلاعات فنی مرتبط با تعمیر و ترمیم اسکنرهای زیراکس مطالعه مقالات اسکنر زیراکس و دیگر مقالات خالی از لطف نخواهد بود.

انواع اسکنر زیراکس و دیگر محصولات زیراکس

کارشناسان ما در نمایندگی زیراکس با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی زیراکس به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند.

این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. انواع اسکنر زیراکس و دیگر محصولات اسکنر از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس در این مرکز به دو شیوه «تعمیر در مرکز» و «تعمیر در محل» انجام می پذیرد و شما می توانید بسته به شرایط خویش، یکی از دو شیوه مذکور را برگزینید. کارشناسان اعزامی جهت «تعمیرات زیراکس در محل» از میان باتجربه‌ترین و متخصص ترین مهندسان حوزه تعمیر گزینش و اعزام می‌گردند تا حتی‌الامکان، در یک جلسه، نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش حاصل گردد و از تأخیر در بازیابی و تعمیرات زیراکس پیشگیری شود. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش کارشناسان ما در بخش سوالات متداول تعمیرات زیراکس پاسخگوی شما خواهند بود.

نمایندگی زیرکس

نمایندگی زیراکس در ایران با همکاری تیمی منسجم و متخصص، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز کاربران زیراکس در دو حوزه فروش و تعمیرات زیراکس است. «خدمت رسانی همراه با تعهد» شعار اصلی نمایندگی زیراکس در ایران از بدو تأسیس تاکنون بوده است. تمرکز عمده شرکت زیراکس در ایران ارائه خدمات مرتبط با ماشین های اداری زیراکس است.

نمایندگی زیراکس در ایران در «بخش فروش» عرضه کننده انواع دستگاه های زیراکس نظیر دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، مواد مصرفی و تجهیزات جانبی زیراکس است. در «بخش تعمیرات» نمایندگی زیراکس در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات زیراکس است. خدمات ارائه شده در هر دو بخش فروش و تعمیرات همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت است.