اشتراک گذاری

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرات ماشین های اداری، یکی از خدماتی است که در سطحی گسترده در نمایندگی دستگاه کپی ارائه می گردد. این اقدام، کلیه ماشین های اداری از قبیل دستگاه کپی، پرینتر، فکس و اکسنر را تحت پوشش قرار داده و همه برندهای این محصولات را نیز شامل می شود.

حضور تعمیرکاران مجرب ماشین های اداری در نمایندگی مورد بحث، کیفیت خدمات تعمیری را به شکل توجهی ارتقاء بخشیده و رضایت کاربران را جلب نموده است. همچنین از آنجا که تعمیرات هریک از انواع ماشین های اداری نیاز به دستگاه و ابزارآلات خاص و البته با کیفیتی دارد، در واحدهای تعمیرات نمایندگی دستگاه کپی، پیشرفته ترین ابزار تعمیراتی فراهم شده است.

با توجه به کاربرد گسترده ماشین های اداری و لزوم آگاهی کاربران از روش های تعمیر این محصولات، این مقاله را به بررسی نکاتی در مورد تعمیرات ماشین های اداری اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

تعمیرات ماشین های اداری

دستگاه های مورد نظر در تعمیرات ماشین های اداری

ماشین های اداری، شامل انواع دستگاه هایی است که در ادارات مورد استفاده قرار گرفته و حجم عظیمی از فعالیت های این مراکز را سازمان دهی می کنند. البته این محصولات در منازل نیز کاربردهای بسیاری دارند به طوری که شرکت های مختلف، اقدام به تولید و عرضه انواع خانگی این دستگاه نیز کرده اند.

یکی از اصلی ترین دستگاه های مورد نظر در تعمیرات ماشین های اداری، دستگاه کپی است. این محصول، کاربری بسیار بالایی داشته و از این جهت، میزان استهلاک آن نیز بالاتر می باشد. پرینتر، به عنوان دومین گزینه مهم در لیست ماشین های اداری است که امروزه فعالیت های بسیاری از موسسات و دفاتر خدماتی، با این محصول در ارتباط است. دیگر محصول مورد بررسی در فرایند تعمیر ماشین های اداری، اسکنر است.

این محصول، امکان اسکن کردن اسناد و عکس ها را در کامپیوتر فراهم کرده و در منازل نیز کاربرد بالایی دارد. دستگاه فکس، به عنوان آخرین محصول مورد نظر در تعمیرات ماشین های اداری مورد بررسی و ترمیم قرار می گیرد. بررسی و ترمیم هریک از این محصولات نیاز به مهارت و تخصص در زمینه همان محصول داشته و به هیچ عنوان از عهده کاربران عادی خارج نخواهد بود.

تعمیرات پرینتر

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست تعمیرات ماشین های اداری جای می گیرد، پرینتر است. پرینتر در انواع لیزری، جوهر افشان، سیاه و سفید و رنگی و در ابعاد مختلف تولید و عرضه شده است. ترمیم این محصول نیازمند برخورداری از تخصص و مهارت بالایی بوده و باید توسط تعمیرکاران خبره انجام شود.

معایبی همچون: پرینت نگرفتن دستگاه، عدم چاپ برگه با استفاده از تبلت، کاهش شدید کیفیت پرینت، وجود خطوط یا نقطه های اضافی در برگه چاپ شده، گیر کردن برگه در پرینتر، چروک و مچاله شدن کاغذ در پرینتر، ارائه برگه سفید پس از طی فرایند پرینت، توقف ناگهانی کار دستگاه و روشن نشدن این محصول، از جمله مشکلاتی هستند که در فرایند تعمیر پرینتر بررسی شده و تعمیر می شوند.

تعمیرات دستگاه کپی

دستگاه کپی، عنوان پر کاربرد ترین محصول را در لیست ماشین های اداری یدک می کشد. این محصول به دلیل قطعات پیچیده ای که دارد و نیز نوع کاربری، دچار مشکلات ریز و درشت متعددی می شود.

یونیت شارژ، یونیت فیوزینگ، درام یا یونیت درام، اپتیک، یونیت ظهور، یونیت ترانسفر، هیتر، یونیت تغذیه، کاغذ کش، یونیت درایور، پنل اوپراتور، سینی کاغذ، کلید پاور و …، از جمله قطعاتی هستند که در تعمیر دستگاه کپی مورد توجه قرار گرفته و خرابی آنها، منشأ بروز مشکلات جدی در این دستگاه می باشد.

در طول فرایند تعمیرات ماشین های اداری، قطعات ذکر شده به دقت بررسی شده و توسط تکنسین های برتر تعمیرات کپی، تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض می شوند. همچنین عملیات تعویض یا شارژ کارتریج دستگاه کپی نیز در طول این عملیات انجام می شود.

تعمیرات فکس

فکس، یکی از دستگاه های کاربردی است که هرگونه بررسی و تعمیر آن، در حوزه خدمات تعمیرات ماشین های اداری قرار می گیرد.

این محصول ممکن است با مشکلاتی نظیر روشن نشدن صفحه، کار نکردن دکمه ها، شنیده نشدن صدای بوق در دستگاه، عدم شماره گیری صحیح شماره های ذخیره شده در دستگاه، وارد نشدن سند به داخل دستگاه، عدم دریافت فکس ها به صورت خودکار، عدم ارسال فکس توسط دستگاه، کشیده شدن و یا تغییر شکل کلمات در فکس های دریافتی، وجود خطوط اضافی روی فکس های دریافتی، عدم برقراری ارتباط فکس با دستگاه مقصد و عدم ذخیره سازی فکس در حافظه دستگاه مواجه شود.

در صورت بروز چنین مشکلاتی، تکنسین های ما در مرکز تعمیرات ماشین های اداری، دستگاه را به دقت بررسی کرده و اقدامات تعمیراتی مورد نیاز را به صورت تخصصی انجام می دهند.

تعمیرات اسکنر

تعمیرات اسکنر نیز در حوزه فعالیت های تعمیرات ماشین های اداری قرار دارد. برای تعمیر این دستگاه، متخصصین ما در نمایندگی دستگاه کپی، قطعاتی مثل آینه، لنز، درپوش، اتصالات، ssd و نیز تنظیمات دستگاه را بررسی کرده و پس از تشخیص دلیل و منشأ بروز مشکل، اقدام به رفع آن می نمایند.

گفتنی است برای اینکه تعمیرات پرینتر با کیفیت بهتری انجام شده و کاربران شاهد نهایت کارایی محصول خود باشند، همکاران ما از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات این حوزه استفاده می کنند.

تعمیرات ماشین های اداری در محل

همانطور که اطلاع دارید، ساختار ماشین های اداری به گونه ای است که جابجا کردن آنها با مشکلاتی همراه خواهد بود. گاهی هم اتفاق افتاده که دستگاه در حین جابجایی ضربه خورده و دچار مشکلات جدی تری شده است. نمایندگی دستگاه کپی، برای جلوگیری از بروز چنین مسائلی و نیز با هدف تحقق شعار مشتری مداری، امکان تعمیرات دستگاه کپی در محل را فراهم آورده است.

به این ترتیب، تعمیرکاران این مرکز که از زبده ترین تکنسین های حوزه مورد بحث هستند، به محل مورد نظر کاربران اعزام شده و صفر تا صد تعمیرات را در آنجا به انجام می رسانند. به دلیل استفاده از ابزار و قطعات درجه یک، فرایند تعمیر هریک از ماشین های اداری به صورت حرفه ای انجام شده و هیچ گونه مشکلی در دستگاه مورد نظر باقی نمی ماند.

تعمیرات دستگاه کپی

برای اینکه خدمات با کیفیت تری را به شما کاربران گرامی ارائه داده و موجبات رضایت شما را فراهم آوریم، واحدهای تعمیرات نمایندگی دستگاه کپی، به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند. تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در این واحدها به دست جمعی از تعمیرکاران کارکشته و مجرب انجام می شود که مهارت کافی برای رفع کلیه مشکلات دستگاه های کپی را داشته و قادر به ترمیم این محصول به صورت تخصصی می باشند.

همچنین شما عزیزان با استفاده از خدمات تعمیر دستگاه کپی در محل ، می توانید بدون مراجعه به تعمیرگاه، شاهد برطرف شدن مشکلات ماشین های اداری خود از هریک از برندهای شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی و … باشید.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی، با به خدمت گرفتن جمعی از متخصصین فعال در دو حوزه فروش و تعمیرات، خدمات قابل توجهی را در این حوزه ها به کاربران ارائه می دهد. انواع دستگاه های کپی از برندهایی همچون: شارپ، کونیکا مینولتا، ریکو، اچ پی، توشیبا، سامسونگ، زیراکس، فوجیتسو، کانن و … در این نمایندگی به متقاضیان عرضه می گردد.

این مرکز همچنین عهده دار وظیفه ترمیم کلیه این دستگاه ها نیز بوده و در بخش خدمات پس از فروش نیز فعالیت های گسترده ای دارد. در راستای تحقق شعار مشتری مداری، همکاران ما در نمایندگی دستگاه کپی، اقدام به ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به کاربران نموده اند. در صورت نیاز می توانید با این نمایندگی تماس گرفته و خدمات و سرویس های مورد نظر خود را از نمایندگی رسمی کپی دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩