اشتراک گذاری

تعمیر فن پروژکتور فوجیتسو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

فوجیتسو زون امروز به بررسی عملکرد و روش های تعمیر فن پروژکتور اختصاص پیدا کرده؛ اگه جزء کاربرای این دستگاه هستید، مطالعه ی این مقاله میتونه نکات جالبی رو به شما آموزش بده. خب همونطور که می دونید، پروژکتور دستگاهیه که از اون برای نمایش محتوا در صفحه نمایش های بزرگ استفاده میشه. مثلا افرادی که میخوان در مورد یه موضوع خاص برای چندین مخاطب کنفرانس داشته باشن، از این دستگاه برای ارائه دادن عکس، فیلم و … مورد نظرشون استفاده می کنن. پروژکتور قطعات مختلفی داره که هر کدوم نقش و وظیفه ی خاصی توی عملکرد دستگاه دارن و خرابیشون میتونه مشکلات متعددی رو برای دستگاه ایجاد کنه. فن پروژکتور فوجیتسو یکی از این قطعاته که دستگاه رو خنک میکنه و به این ترتیب، از سوختن سایر قطعه ها جلوگیری می کنه. حالا گاهی فن به دلایل مختلف از کار میفته و یا نمی تونه کارشو درست انجام بده؛ این مساله می تونه یه تهدید خیلی جدی برای بخش های مختلف ویدئو پروژکتور باشه؛ چون دستگاه دیگه خنک نمیشه و لحظه به لحظه حرارتش افزایش پیدا می کنه. در ادامه شما عزیزان رو با نکات بیشتری در مورد این قطعه و تعمیراتش آشنا می کنیم؛ ضمن اینکه شما می تونید برای تعمیر تخصصی فن ویدئو پروژکتور فوجیتسو خودتون، از متخصصین مجرب تعمیر پروژکتور در نمایندگی فوجیتسو کمک بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”677″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

فن پروژکتور چیست؟

کلا همه ی دستگاه ها و محصولات الکتریکی برای بهتر کار کردن، به فن مجهز شدن. فن پروژکتور فوجیتسو ، در واقع یه نوع سیستم خنک کننده س که بعد از گذشت چند ساعت از کار دستگاه و گرم شدنش، وارد عمل میشه. وقتی لامپ های ویدئو پروژکتور گرم می شن، دمای سایر قطعه ها هم افزایش پیدا می کنه و اگه این حرارت پایین نیاد، مشکلات جدی در عملکرد بخش های مختلف دستگاه به وجود میاد. در این شرایط اگه فن درست کار نکنه، پروژکتور خنک نمیشه و باید شاهد شکستن لامپ ها و حتی از کار افتاده دستگاه باشیم. اگه مشاهده کردید که پروژکتور شما از کار افتاده و بنده ی اون داغه، در حالی که این مساله با هر بار روشن شدن دستگاه تکرار میشه، باید هرچه سریع تر اقدام به بررسی و تعمیر تخصصی فن پروژکتور فوجیتسو خودتون کنید. برای این منظور، همکارای ما در واحد تعمیرات فوجیتسو در خدمت شما هستن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا فن پروژکتور از کار می افتد؟

به نظر شما اصلا چرا فن پروژکتور از کار میفته یا درست کار نمی کنه؟ خب همونطور که اطلاع دارید، پروژکتور در بلندی نصب میشه و بیشتر کاربرا حوصله ی اینو ندارن که دائما اونو گردگیری کنن. همین قضیه باعث میشه که گرد و خاک و آلودگی روی دستگاه بمونه و کم کم وارد فن بشه. میشه گفت که آلودگی فن توسط گرد و خاک، اصلی ترین دلیل خرابی این قطعه و از کار افتادن اون محسوب میشه. وقتی فن گرد و غبار گرفته باشه، نمی تونه درست عمل کنه و به مروز زمان از کار میفته. در نتیجه ی این اتفاق، ویدئو پروژکتور خاموش میشه. البته گاهی هم مشکلات فن پروژکتور ناشی از قطع شدن سیم های ارتباطی این قطعه با سایر قطعات دستگاه هست. در هر صورت، اگر فن ویدئو پروژکتور فوجیتسو به موقع تعمیر یا تعویض نشه، باید منتظر بروز مشکلات جدی در این دستگاه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نگه داری از فن پروژکتور Fujitsu

همه ی مواردی که در بخش های قبلی ذکر شد، قابل پیشگیری هستن. شما می تونید با رعایت نکاتی در نگه داری از فن پروژکتور ، جلوی بروز مشکلاتی مثل از کار افتادن این قطعه و خاموش شدن دستگاه رو بگیرید. کارشناسا توصیه می کنن که برای نگه داری از این دستگاه، فیلتر پروژکتور رو همیشه تمیز نگه دارین و در صورت لزوم، اونو تعویض کنید. همچنین مطمئن بشید که جریان هوا برای پروژکتور فوجیتسو شما مسدود نشده و دستگاه به صورت مناسب خنک میشه. توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بهتر، فیلتر ویدئو پروژکتور باید حداقل هر سه ماه یک بار تعویض بشه. بررسی کنین و مطمئن بشید که مسیر هوای فن پیوژکتور بسته نباشه. در صورت خرابی فن، این قطعه رو در اسرع وقت تعمیر و یا تعویض کنید. با رعایت کردن این نکات، شما می تونید از عملکرد صحیح پروژکتورتون در دراز مدت اطمینان کامل داشته باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر فن پروژکتور فوجیتسو

برای تعمیر فن پروژکتور فوجیتسو ، تکنسین ها اول این قطعه رو به دقت بررسی می کنن. تمیز کردن فن یکی از مناسب ترین روش ها برای رفع مشکلات این قطعه به شمار میره. همچنین اگه اتصالات فن قطع شده باشه، همکارای ما در بخش تعمیرات نمایندگی رسمی فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، اقدام به تعویض این اتصالات میکنن. با انجام این کارها فن ترمیم میشه و عملکرد اون به حالت عادی بر میگرده. البته فراموش نکنید که تعمیر فن ویدئو پروژکتور فوجیتسو باید حتما توسط کارشناسان مربوطه انجام بشه و بروز هرگونه خطا در مراحل این فرایند، زمینه رو برای بروز آسیب های جدی تر در فن و دستگاه ایجاد می کنه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی فوجیتسو

نمایندگی رسمی فوجیتسو انواع خدمات مربوط به فروش و تعمیرات تخصصی محصولات این شرکت رو به کاربرای عزیز ارائه میده. فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی چند منظوره رو میشه به عنوان اصلی ترین خدمات نمایندگی مذکور در نظر گرفت. اگه قصد خرید هر کدوم از محصولات سری لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر و لپ ‌تاپ، گوشی و تبلت این شرکت رو از مرکزی مطمئن دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، نمایندگی مجاز فوجیتسو هست. همچنین در این مرکز، خدمات پس از فروش گسترده ای هم به کاربران عزیز ارائه میشه و کلیه ی محصولات، دارای ضمانت نامه ی معتبر هستن. همکارای ما در نمایندگی رسمی فوجیتسو ، مشتری مداری رو سرلوحه ی کار خودشون قرار دادن و تمام تلاش و تمرکز شون رو معطوف جلب رضایت کاربران گرامی کردن.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩