اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا نیازمند دانش و مهارت می باشد. به طور کلی پرینتر ها در هر مدلی که باشند دچار خرابی ها و مشکلات مشابه با یکدیگر می باشند. یکی از رایج ترین این اختلالات مربوط به فیوزینگ پرینتر می باشد. فیوزینگ قطعه ی آخری که است برگه ی داخل پرینتر از زیر آن عبور می کند.

وظیفه ی این قطعه حرارت دادن و گرم کردن کاغذ، برای خشک شدن تونر  و تثبیت شدن آن بر روی برگه می باشد. استفاده ی بیش از حد از دستگاه پرینتر سبب خرابی این قطعه می شود. به طور کلی هر پرینتر دارای ظرفیت و توان تعداد چاپ محدودی در هر ماه است، توجه به این ظرفیت عمر مفید دستگاه را افزایش داده و از خرابی های پی در پی پرینتر جلوگیری می کند. در صورت بروز خرابی این قطعه لازم است به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کنید، متخصصان حاضر در این نمایندگی تمام تعمیرات مورد نیاز این قطعه را به درستی اعمال خواهند کرد.

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا تا جایی ممکن است که این قطعه دچار شکستگی و آسیب دیدگی جدی نشده باشد. خرابی این قطعه زمینه های عدم عملکرد دستگاه را ایجاد می کند. واحد تعمیرات پرینتر با عیب یابی دقیق از دستگاه نسبت به تعمیر و ترمیم قطعات پرینتر اقدام می کنند.

تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا بنا بر تشخیص کارشناسان انجام می شود. تلاش تیم تعمیرات پرینتر بر ترمیم و تعمیر قطعات است، اما در برخی موارد این کار امکان پذیر نمی باشد و لازم است قطعه توسط تعمیرکار متخصص تعویض شود. تعویض قطعات فرسوده و جای گذاری مدل های اورجینال کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه باز می گرداند.

خدمات تخصصی تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا

در صورت بروز نشانه هایی از خرابی فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا می توانید به واحد تخصصی تعمیرات پرینتر مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.  این خدمات عبارتند از :

  • تعمیر و تعویض هاترولر
  • تعویض و تعمیر بوش هاترولر
  • تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس
  • تعویض و تعمیر ترمیستور در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ
  • تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس
  • تعمیر و تعویض پوسته فیوزینگ
  • تعویض و تعمیر پاک کننده پرس
  • تعمیر و تعویض ابری هاترولر
  • تعویض و تعمیر پرس در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در واحدی مجزا و توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. تمام قطعات معیوب و شکسته ی پرینتر ها با مراجعه به این واحد قابل تعویض می باشد. تعمیرکاران این واحد تمام اطلاعات لازم برای تعمیرات انواع پرینتر ها را در اختیار دارند. تعویض قطعات نیز توسط مهندسان مجرب و با جایگزینی نمونه های اورجینال همان قطعات انجام می شود.

تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر کونیکا مینولتا یکی از خدماتی است که توسط این واحد انجام می شود. این واحد به دلیل بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات و امکانات می تواند تمام خدمات تعمیرات چاپگر کونیکا مینولتا را در مدت زمانی کوتاه و با بالاتری سطح کیفی ارائه کند. تمامی خدمات ارائه شده توسط این واحد برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف مشتری مداری و پشتیبانی از آنان توانسته است اولویت اول کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا تحت نظر مدیریت این مجموعه می باشد. بهره مندی از مشاوران قدرتمند امکان بهتری را برای خرید مشتریان فراهم کرده است.

مشاوران تمام اطلاعات تخصصی در مورد هر محصول و همچنین نحوه ی نگهداری از آن را به خریداران ارائه می کنند. تمام محصولات کونیکا مینولتا در این نمایندگی عرضه می شوند. تمام دستگاه های موجود در این نمایندگی دارای گارانتی و اورجینال هستند.

تاکید بر ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان از اصول اولیه ی مدیریت نمایندگی است که توسط تمامی کارمندان این مجموعه رعایت می شود. برای دریافت این خدمات می توانید از طریق شماره های نمایندگی کونیکا مینولتا که در وبسایت ذکر شده است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا از واحد هایی مجزا تشکیل شده است. هر یک از این واحد ها وظیفه ی تعمیر یکی از محصولات این شرکت را به عهده دارند. تمام تعمیرات تنها توسط متخصصان مربوط به همان دستگاه انجام می شود. شما می توانید در صورت وجود هر گونه مشکل در دستگاه خود به این واحد مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

تعمیرات این واحد با بهره مندی از به روز ترین ابزارآلات و مطابق با استاندارد های جهانی انجام می شود. تعویض قطعات نیز تنها با اطلاع مشتریان صورت می گیرد. قطعات فرسوده تنها با نمونه ی اورجینال جایگزین خواهند شد .

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

تعمیر چاپگر / تعمیرات چاپگر  

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩