اشتراک گذاری

تعمیر یونیت های دستگاه کپی

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یونیت های دستگاه کپی نقش مهمی در عملکردهای مختلف این دستگاه دارن. این بخش ها، قطعات مختلف دستگاه رو در خودشون جا دادن و خرابی اونها می تونه کار اون قطعه رو هم دچار مشکل کنه. به عنوان یکی از کاربران دستگاه های فتوکپی، لازمه که در مورد یونیت های مختلف این دستگاه اطلاعاتی داشته باشین تا هم بتونین بهتر باهاش کار کنین و هم در صورت بروز مشکل، اونو راحت تر و سریع تر برطرف کنید. یونیت لیزر، یونیت فیوزینگ، یونیت دولوپر، یونیت شارژ، یونیت درام و … جزء مهم ترین یونیت های دستگاه کپی هستن که توی این مطلب، در مورد اونها صحبت می کنیم. نکته ای که وجود داره اینه که بررسی و ترمیم هر کدوم از این بخش ها کار حساسیه و باید حتما توسط متخصصین مجرب تعمیر دستگاه کپی انجام بشه؛ در غیر این صورت ممکنه زمینه ساز بروز مشکلات جدی در دستگاه بشه و شما رو حسابی توی خرج بندازه. همکارای ما در نمایندگی دستگاه کپی، دانش فنی و مهارت کافی برای این کار رو دارن و می تونن تو این زمینه به شما کمک کنن. برای آشنایی بیشتر با یونیت های کپی و روش های تعمیرشون ما رو همراهی کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6899″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی

خب یکی از اصلی ترین یوینت های دستگاه کپی ، محل قرار گیری لیزر هست و به همین خاطر بهش یونیت لیزر میگن. این قطعه از بخش های کوچک تری تحت عنوان برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی تشکیل شده و به این ترتیب، نور مورد نیاز برای چاپ در دستگاه های لیزری رو فراهم میکنه. هر نوع مشکلی که در یونیت لیزر به وجود بیاد، عملکرد سنسور رو مختل می کنه و به تبع اون، برگه های خارج شده از دستگاه یا خیلی کمرنگ میشن و یا کلا سفیدن. خب با توجه به اهمیتی که این یونیت در کار دستگاه فتوکپی داره، تعمیرش باید به شکل تخصصی انجام بشه تا کار دستگاه هم به حالت عادی برگرده. همکارای مجرب ما در نمایندگی تعمیرات کپی، با استفاده از ابزار و قطعات جدید و با کیفیت، یونیت لیزر رو به بهترین شکل ترمیم، و یا در صورت نیاز اونو تعمیر می کنن. در نتیجه شما می تونید مطمئن باشید که کیفیت کار فتوکپی تون به حالت عادی بر میگرده و مثل روز اول میشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر یونیت فیوزینگ کپی

یکی دیگه از یونیت های دستگاه کپی که خرابیش میتونه منشأ بروز مشکلات خیلی زیادی در عملکرد دستگاه بشه، یونیت فیوزینگ هست. فیوزینگ یه قطعه ی خیلی مهم و کاربردیه که مستقیما با درام در ارتباطه و با حرارتی که به تونر میده، اونو روی کاغذ تثبیت می کنه. بنابراین گرمایی که کاغذ بعد از خروج از دستگاه داره، به خاطر اینه که از زیر فیوزینگ میگذره. یونیت فیوزینگ این قطعه رو در خودش نگه میداره و اگه کوچک ترین آسیبی ببینه، عملکرد اون رو به شدت مختل می کنه. اگه دیدین که روی برگه ی خارج شده از دستگاه کپی تون، خطوط یا نقطه های غیر عادی وجود داره، باید هرچه سریع تر برای بررسی و تعمیر یونیت فیوزینگ یا خود فیوزینگ اقدام کنید. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی به خاطر استفاده از ابزار پیشرفته و نظارت مستقیم تعمیرکارهای کار کشته، با کیفیت ترین خدمات رو در این زمینه به شما ارائه میده.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعمیر یونیت شارژ فتوکپی

به عنوان یکی دیگه از مهم ترین یونیت های دستگاه کپی ، باید به یونیت شارژ اشاره کنیم. این قطعه، ولتاژ مثبت به سمت درام میفرسته و بعد از عبور اون ولتاژ از گرید، به فرایند چاپ کمک میکنه. یونیت شارژ یا MC ، اجزای مختلفی داره که قسمت پلاستیکی زرد رنگ در ابتدا و انتهای یونیت، صفحه فلزی از جنس استیل که به دو یونیت پلاستیکی زرد رنگ وصل میشه و گرید، مهم ترین هاش هستن. هر کدوم از این اجزا کار خاصی انجام میدن و ضمن هماهنگی با هم، عملکرد یونیت شارژ کپی رو امکان پذیر می کنن. وقتی یونیت شارژ دچار مشکل میشه و درست کار نمی کنه، کیفیت کپی به شدت دچار مشکل میشه و کار شما رو سخت می کنه. بنابراین باید مشکلات این قطعه رو جدی بگیرید و در اسرع وقت اقدام به تعمیرش کنید. لازم به ذکره  که نمایندگی کپی با اختصاص یک واحد ویژه به تعمیرات دستگاه کپی، خدمات با کیفتی رو در زمینه بررسی و تعمیر یونیت شارژ کپی (همه برندها) به کاربران ارائه میده.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات یونیت درام دستگاه کپی

به عنوان آخرین مورد از یونیت های دستگاه کپی ، باید به یونیت درام اشاره کنیم. این قطعه با کارتریج همکاری می کنه و باعث میشه که فرایند کپی راحت تر انجام بشه. این یونیت، درام رو در خودش جا داده که بار الکتریکی لازم برای چاپ رو به تونر میده. لذا بروز مشکل در یونیت درام می تونه منشأ بروز مشکلات و اختلالات متعددی در این دستگاه باشه. جالبه بدونید که یونیت درام در مقایسه با کارتریج، بیشتر عمر میکنه و حدودا در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به تعویض داره. در مورد نحوه کار این قطعه هم باید بگیم که تونر های مرتب شده برای چاپ رو به کاغذ منتقل میکنه و به این ترتیب، باعث می شه که تونر با فشار و حرارت روی کاغذ ذوب بشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی

نمایندگی تعمیرات کپی، متشکل از مجموعه واحدهایی هست که خدمات مربوط به این دستگاه رو به متقاضیان ارائه میدن. هر کدوم از این واحدها، عهده دار یکی از وظایف تعمیر و خدمات پس از فروش انواع مدل های دستگاه کپی هستن و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، سرویس های مربوطه رو ارائه میدن. جالبه بدونید که در این مرکز، تعصبی روی برند به خصوصی وجود نداره و انواع دستگاه کپی کانن، کونیکا مینولتا، سامسونگ، ریکو، توشیبا، شارپ، اچ پی و … قابل و تعمیر هستند. نمایندگی کپی به شما این اطمینان رو میده که تمامی خدمات و فعالیت هاش تحت پوشش قانون هست و با ضمانت نامه رسمی، به ارائه خدمات مورد نیاز شما اقدام میکنه.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩