اشتراک گذاری

راهنمای کار با ADF کپی ریکو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

در راهنمای کار با ADF کپی ریکو، روش های کار با این بخش از دستگاه فتوکپی را به شما کاربران عزیز آموزش می دهیم. adf یا موتور تغذیه خودکار، یک قابلیت نسبتا جدید در دستگاه های فتوکپی است که امکان چاپ دو طرفه اتوماتیک را برای کاربران فراهم می کند. در مدل هایی که داری این ویژگی هستند، نیازی به برگرداندن کاغذ به صورت دستی نبوده و این فرایند بدون دخالت کاربران انجام می گردد. در واقع باید گفت که این فناوری، نوعی مزیت برای دستگاه های کپی به شمار می رود که در برخی از مدل های فتوکپی ریکو به کار برده شده است. در ادامه این مطلب، ضمن ارائه نکاتی در مورد این قطعه و کاربرد آن، راهنمای کار با ADF  کپی ریکو را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1102″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

ADF چیست؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، adf یا قابلیت تغذیه خودکار، یکی از قابلیت های کاربردی دستگاه کپی است که برگه ها را به صورت اتوماتیک پشت و رو می کند. سینی های ADF در اندازه‎های مختلفی عرضه می ‎شوند و هر کدام، ظرفیت مشخصی برای نگه داری کاغذ دارند. کمترین تعداد نگهداری آنها از 15 تا 25 صفحه شروع می ‎شود و برخی از انواع بزرگتر به اندازه 35 و یا 50 صفحه نیز ظرفیت دارند. بدون وجود این قابلیت، شما باید برگه ها را به صورت یک به یک و دستی پشت و رو کرده و کپی بگیرید. کار کردن با این سیستم چندان پیچیده نیست و ما در راهنمای کار با ADF  کپی ریکو تلاش داریم که نکاتی کاربردی را به شما عزیزان ارائه دهیم تا کار با دستگاه فتوکپی و بهره مندی از قابلیت های مختلف آن برای شما راحت تر گردد. گفتنی است در صورت بروز مشکل در این قطعه، می توانید راهنمایی های لازم را از متخصصین تعمیرات کپی در نمایندگی ریکو دریافت نموده و اقدام به ترمیم محصول مورد نظر نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مراحل راهنمای کار با ADF  کپی ریکو

اصلی ترین مراحل در راهنمای کار با ADF  کپی ریکو عبارتند از:[/vc_column_text][vc_column_text]

  • برای کار کردن با adf دستگاه فتوکپی ریکو، اول اطمینان حاصل کند که سند مورد نظر شما بر روی شیشه باقی نمانده است.
  • در مرحله دوم، بایدADF را ببندید.
  • در این مرحله، راهنما های سند روی ADF را به اندازه سند یا اسناد خود تنظیم کنید.
  • اسنادی را که قصد کپی گرفتن از آنها را دارید، در سینی ADF قرار دهید. (توجه داشته باشید که روی برگه ها به سمت بالا باشد.)
  • در پنجمین مرحله راهنمای کار با ADF کپی ریکو، سایز سند شما بر روی صفحه نمایش نشان داده شده و مناسب ترین
  1. سایز کاغذ به صورت اتوماتیک انتخاب می گردد.
  • با فشار دادن دکمه PAPER SELECT، سینی کاغذ را تغییر داده و سینی دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که به هیچ عنوان اسناد دارای سایز های مختلف را با یک دیگر در سینی ADF قرار ندهید.
  • با انجام دادن مراحل فوق، راهنمای کار با ADF دستگاه کپی ریکو کامل شده و این قطعه اسناد را به صورت اتوماتیک پشت و رو می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر ADF کپی ریکو

پس از مطالعه راهنمای کار با ADF دستگاه کپی ریکو ، لازم است بدانید که این قطعه حساسیت های خاص خود را دارد و به دلایل مختلف ممکن است دچار مشکل شود. بدیهی است که از کار افتادن این قطعه، امکان پشت و رو شدن خودکار اسناد و برگه ها را از دستگاه سلب کرده و شما را برای این منظور به دردسر می اندازد. تعمیر این قطعه و یا تعویض آن نیز فرایندی است که نیاز به رعایت کردن ظرافت ها و نکات ویژه ای دارد. همکاران ما در واحد تعمیرات ریکو ضمن برخورداری از دانش فنی و مهارت کافی برای این منظور، از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده کرده و قطعه مورد بحث را به صورت تخصصی ترمیم می نمایند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات ریکو در تهران

تعمیرات ریکو در تهران در یک محیط تخصصی و توسط جمعی از زبده ترین تکنسین های این حوزه انجام می شود. استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به همکاران ما در نمایندگی رسمی ریکو این امکان را داده است که فرایند ترمیم محصولات این کمپانی را متناسب با آخرین استاندارد های روز دنیا انجام دهند. انواع مدل های دستگاه کپی، پرینتر، پروژکتور، فکس و دوربین ricoh در این مرکز و در سطحی تخصصی ترمیم می گردد. گفتنی است مرکز تعمیرات ریکو در تهران به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات تعمیر در محل محصولات را نیز به این عزیزان ارائه می دهد. بری آشنایی با سایر سرویس های این مرکز و نحوه دریافت آنها، می توانید به سایر بخش های وب سایت مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b1%db%8c%da%a9%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩