در صورتی که دستگاه مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از سیستم سرویس در محل کونیکا مینولتا استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند.

در این سرویس، نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نبوده، و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب، در محل انجام می پذیرد. نمایندگی کونیکا مینولتا با بهره مندی از گسترده‌ترین مجموعه ارائه دهنده سرویس در محل و همچنین برخورداری از مجهزترین مرکز تماس آماده ارائه خدمات به تمامی هموطنان ارجمند است.

استفاده از سرویس در محل کونیکا مینولتا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود.

سرویس در محل کونیک مینولتا

مزایای استفاده از سرویس در محل کونیکا مینولتا

 

استفاده از «سرویس در محل کونیکا مینولتا» تدبیری مناسب برای آندسته از کاربرانی است که دارنده تجهیزات و دستگاه های سنگین هستند. کاربران دستگاه هایی نظیر فتوکپی، پرینتر چند کاره و … می توانند با استفاده از این سرویس، هر گونه اشکال و ناکارامدی پیش آمده در دستگاه خویش را بدون هر گونه جابجایی مرتفع سازند.

سرویس در محل کونیکا مینولتا برای بسیاری از کاربرانِ امروزیِ دستگاه های فتوکپی، پرینتر چندکاره و … ضروری بنظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ظرافت و وزن بالای این دستگاه‌ها حمل و جابجایی آن‌ها را دشوار ساخته است. این دشواری سبب گشته است تا بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر در محل کونیکا مینولتا دهند و قید جابجایی و حمل آن را بزنند.

استفاده از سرویس در محل کونیکا مینولتا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل کونیکا مینولتا این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

خدمات سرویس در محل کونیکا مینولتا

  • سرویس در محل دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • سرویس در محل اسکنر کونیکا مینولتا
  • سرویس در محل پرینتر کونیکا مینولتا

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز منحصر به دستگاه و سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات و تولیدات مرتبط با این برند را شامل می گردد. تعمیرات لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، سرویس های دوره ای، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد.

از همین روست که کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آنها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می افزایند.

بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد. دریافت خدمات مرتبط با تجهیزات سنگین این برند نظیر فتوکپی چند کاره و .. با استفاده از سرویس در محل کونیکا مینولتا امکان پذیر است. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران پیشروترین مرکز در زمینه ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات کونیکا مینولتا است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران با بهره مندی از حضور زبده ترین کارشناسان این حوزه و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کونیکا مینولتا را شامل می گردد.

نمایندگی کونیکا مینولتا با تیمی از زبده ترین و با تجربه ترین مهندسان، ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات کونیکا مینولتا است. کاربران گرامی، با تعمیر دستگاه های معیوب کونیکا مینولتا در این مرکز می توانند از سطح کیفی خدمات ارائه شده، تخصص در تعمیرات و نیز منصفانه بودن دستمزد دریافت شده آسوده‌خاطر باشند.

برتری نمایندگی کوینکا مینولتا صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر، و در نهایت تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند. دریافت خدمات مرتبط با تجهیزات سنگین این برند نظیر فتوکپی چند کاره و .. با استفاده از سرویس در محل کونیکا مینولتا امکان پذیر است.

اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.