اشتراک گذاری

سرویس در محل کیوسرا

سرویس در محل کیوسرا ، پیشنهادی «ویژه» برای آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل، امکان تحویل دستگاه و یا قطعۀ معیوب به تعمیرگاه را ندارند. ویژه بودن این سرویس از آن روست که در آن، نیازی به جابجایی دستگاه نیست و کارشناسان تعمیر خود، به محل مورد نظر اعزام می‌گردند.

در این سرویس، کارشناسان اعزام شده به محل، پس از بررسی دستگاه و عیب‌یابی صحیح آن، اقدامات موردنیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند و کلیه اشکالات ایجاد شده در آن را مرتفع می‌سازند. مزیت ویژه سرویس در محل کیوسرا آن است که در آن امکان نظارت بر کار کارشناسان تعمیر وجود دارد. از سویی دیگر روند تعمیرات کیوسرا تا بازیابی کیفیت اولیه محصول ادامه دارد و تا زمانی که کاربر، از صحت و بهبود دستگاه مطمئن نگشته است، کارشناس تعمیر، محل را ترک نخواهد کرد.

سرویس در محل کیوسرا

مزایای استفاده از سرویس در محل کیوسرا

 در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت. در سیستم سرویس در محل کیوسرا بدلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی  به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیۀ قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت. بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید. (به ویژه در صورتی که کار شما ارائه‌ی خدمات چاپ باشد).

علاوه‌براین با استفاده از سیستم سرویس در محل کیوسرا نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نمی‌باشد. بدلیل انجام عملیات تعمیر و سرویس دستگاه در محل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نیست. با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و… ).

بعلاوه تمامی مراحل تعمیر و سرویس در محل کیوسرا پس از کسب اجازه و تأیید صاحب دستگاه انجام خواهد شد. کارشناس تعمیر و سرویس در محل Kyocera پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد. از سویی دیگر به دلیل تمرکز کارشناس بر روی دستگاه، شما می‌توانید پرسش‌های خود را با وی در میان گذاشته و پاسخ‌های خود را دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات کیوسرا

نمایندگی کیوسرا متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء یکی از محصولات کیوسرا به مراجعان ارائه می‌گردد. کاربران دستگاه‌های کیوسرا می‌توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه‌های مورد استفاده‌شان، به مرکز تعمیرات کیوسرا مراجعه کنند. در این مرکز میتوانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط را دریافت نمایید.

برای آندسته از کاربرانی که امکان حضور در مراکز تعمیرات Kyocera را ندارند، این امکان فراهم گشته تا تعمیرکاران، خود، به محل مورد نظر مراجعه نمایند. در این روش، دارنده دستگاه می‌تواند درخواست خود را، مبنی بر نیاز به تعمیر دستگاه و استفاده از سیستم سرویس در محل کیوسرا ، ثبت نماید.

بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان تعمیر، به محل اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند. شایان ذکر است استفاده از این سیستم صرفاً برای کاربران دستگاه‌های پرینتر و کپی امکان‌پذیر است. واحدهای تعمیرات کیوسرا در بخش زیر معرفی می‌گردند.

خدمات سرویس در محل کیوسرا

  • تعمیر تمامی قطعات معیوب دستگاه‌های کپی کیوسرا
  • تعمیر و بازیابی کیفیت دستگاه‌های پرینتر کیوسرا
  • تعویض قطعات معیوب دستگاه‌های پرینتر و کپی با استفاده ازسیستم سرویس در محل کیوسرا
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، بهبود و تعمیر دستگاه‌های کیوسرا با استفاده از سرویس در محل کیوسرا
  • بازیابی و سرویس های دوره‌ای کپی کیوسرا
  • تهیه قطعات جانبی موردنیاز و تعویض آنها توسط کارشناس

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران کیوسرا در حوزه‌های آموزش تعمیرات کیوسرا ، فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات کیوسرا به نمایندگی کیوسرا در ایران مراجعه نمایید و تخصصی‌ترین خدمات موردنیاز خویش را دریافت دارید.

کاربران دستگاه‌های کپی و پرینتر می‌توانند خدمات موردنیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل کیوسرا دریافت نمایند. نمایندگی کیوسرا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید.

نمایندگی کیوسرا در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩