اشتراک گذاری

شارژ کارتریج ریکو

شارژ کارتریج ریکو از خدمات اولیه و اختصاصی نمایندگی ریکو است که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یک انجام می شود. این سرویس به کمک متخصصان و کارشناسان اصلی در زمینه شارژ کارتریج ارائه می شود و به طور کلی از جانب کارشناسان ما مورد پشتیبانی و حمایت قرار می گیرد.

رفع مشکلات کارتریج دستگاه کپی و پرینتر ریکو ، همچنین خدمات تعویض کارتریج ریکو در نمایندگی ریکو انجام می شود. مرکز تعمیر پرینتر و دستگاه کپی  این امکان را فراهم نموده است که خدمات شارژ کارتریج در محل مورد نظر مشتری انجام گردد.

شارژ کارتریج ریکو

شارژ کارتریج پرینتر ریکو

کارتریج پرینتر ریکو در دو مدل لیزری و جوهر افشان در دسترس است. شارژ کارتریج پرینتر لیزری و جوهر افشان ریکو به طور کلی از هم جدا و متفاوت و تنها در کلیات مشترک هستند. کارتریج های لیزری ریکو به راحتی و توسط متخصصان شارژ کارتریج شارژ شده و قابلیت استفاده مجدد را پیدا می کنند.

شارژ کارتریج پرینترهای لیزری بسیار مرسوم بوده و حتی شرکت های بسیار بزرگ نیز کارتریج های خود را به مراکز شارژ کارتریج جهت شارژ ارسال می کنند، اما کارتریج های جوهر افشان نهایتا ۲ بار قابلیت شارژ دارند که خیلی هم نمی توان به کیفیت آنها تکیه کرد.

به جای شارژ کارتریج های جوهر افشان باید از کارتریج های قابل شارژ استفاده کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود. هر چند کارتریج های قابل شارژ نیز می توانند اثرات منفی روی هد دستگاه جوهر افشان ایجاد کنند، اما در هر صورت کیفیت بهتری را نسبت به نمونه های قدیمی تر ارائه می دهند.

شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو

دستگاه کپی ریکو، دستگاه دیگری است که از خدمات مربوط به شارژ کارتریج استفاه می کند.عملیات کپی در دستگاه کپی به کمک یونیت کارتریج، کارتریج تونر و تونر انجام می شود. بد نیست بدانید که کارتریج تونر در درون یونیت کارتریج قرار گرفته و تونر مصرفی دستگاه را در درون خود جای داده است.

کارتریج دستگاه کپی ریکو همواره قابلیت تعویض دارد، اما تعوض آن صرفه اقتصادی ندارد و بیشتر کاربران تمایل به شارژ آن دارند. شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو دقیقا همان شارژ کارتریج تونر است که برای حفظ عملکرد دستگاه لازم است از تونر با کیفیت و درجه یک و سازگار با دستگاه استفاده کنیم. در غیر این صورت با تونر ریز دستگاه مواجه خواهیم شد که می تواند به سایر قسمت های دستگاه نیز آسیب وارد کند.

چه وقت برای شارژ کارتریج ریکو اقدام کنید؟

صرف نظر از نوع دستگاه چاپ و مدل آن، وقتی جوهر یا تونر کارتریج تمام می شود یا نزدیک تمام شدن است، باید فکری برای شارژ کارتریج ریکو  کنید. اگر دقت لازم را در نگهداری از آن به عمل نیاورید، سریعا خشک شده و دیگر نمی توان آن را پر کرد. بدین ترتیب مجبور هستید پول بیشتری برای خرید کارتریج نو صرف کنید.

پس وقتی اولین آثار اتمام جوهر هر کدام از کارتریج های رنگی یا سیاه را مشاهده کردید، وقت را تلف نکنید و سریعا آن کارتریج را از پرینتر خارج کنید و به دنبال مرکزی باشید که شارژ کارتریج پرینتر شما را با بالاترین کیفیت انجام دهد. قبل از مراجعه برای شارژ کارتریج ریکو در بسته بندی آن دقت لازم را به عمل بیاورید.

شارژ کارتریج ریکو

روش بسته بندی کارتریج ریکو در پرینتر و دستگاه کپی

1. کارتریج خالی را از پرینتر خارج کنید

2.  نوار باریکی را از پارچه کرکی چند تا کنید تا به اندازه طول حدود ۳ سانتی متر کوچک شود. آن را خیس کنید این خیسی باید حاوی آب باشد، اما چکه نکند.

3. کارتریج و نوار خیس شده را در پلاستیک قرار دهید. توجه کنید که نوار خیس کافی است به بدنه کارتریج بچسبد و نباید هیچگونه تماسی با هد چاپ یا قسمت های جوهری کارتریج داشته باشد. وظیفه این نوار خیس، مرطوب نگه داشتن هوای داخل پلاستیک است.

 

4. کیسه را بسته و زیپ آن را خوب ببندید.

5. با کش دور پلاستیک را مهار کنید.

6. هرچه سریعتر نسبت به شارژ کارتریج ریکو اقدام کنید.

7. اگر نتوانستید به موقع برای شارژ کارتریج ریکو وارد عمل شوید، لازم است تا نوار کاغذی را حداقل هفته ای یک بار مجدا خیس کنید.

شارژ کارتریج ریکو با بهترین تونرها و با رعایت استانداردهای لازم فنی و زیست محیطی در این مرکز انجام می شود.

مزایا و ویژگی های مرکز شارژ کارتریج ریکو

  • قیمت مناسب نسبت به کارتریج اصل
  • سرویس و شارژ کارتریج ریکو توسط کارشناس‌های باتجربه و حرفه‌ای
  • بررسی سلامت قطعات داخل کارتریج ریکو
  • تخلیه‌ کامل جوهر باقیمانده داخل کارتریج ریکو با دستگاه مخصوص
  • استفاده از با کیفیت ترین تونرها با رعایت استانداردها در مرکز شارژ کارتریج ریکو

اصولی برای افزایش عمر کارتریج ریکو

  • چشم پوش هوشمندانه از اخطار تمام شدن جوهر در دفعات اولیه ؛ زمانی که این اخطار توسط دستگاه داده می شود، هنوز۴۵ درصد از جوهر باقی مانده است
  • استفاده از فونت های کوچک در دستگاه پرینتر؛ فونت های بزرگ و ضخیم نسبت به فونت های کوچکتر و استاندارد جوهر بیشتری استفاده می کنند.
  • تغییر تنظیمات دستگاه چاپ؛ تنظیمات پیش فرض کارخانه باعث می شود که دستگاه بیش از نیاز جوهر مصرف کند.
  • فقط آنچه را که نیاز دارید، چاپ کنید

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با استفاده از تجهیزات و قطعات استاندارد و اصلی این امکان را دارد که بهترین خدمات تعمیراتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این مرکز در واحدهای جداگانه تعمیرات اداره می شود و تکنسین های ویژه خود را دارد. کارشناسان هر بخش تجربه و دانش کافی برای ارائه بهترین خدمات و سرویس های تعمیراتی دارند. این مرکز با دسترسی قوی به آرشیو اختصاصی قطعات اصلی ریکو، بهترین کیفیت را به کاربران هدیه می کند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو نقطه اتکای امن و مورد اطمینانی است که در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت گسترده دارد. همه محصولات ریکو در این نمایندگی با خدمات پس از فروش اصل و شرکتی ارائه می شود. مرکز نمایندگی ریکو تسهیلات ویژه تری برای کاربران در نظر دارد که با استفاده از آنها به راحتی می توانند خاطره یک خرید خوب را برای خود ثبت کنند و رضایت کامل داشته باشند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩