اشتراک گذاری

مگنت پرینتر ریکو

از اساسی ترین قطعات پرینتر ها می توان به مگنت پرینتر اشاره کرد. این قطعه با عنوان مگنت کارتریج پرینتر نیز معرفی می شود. مگنت پرینتر در انواع پرینتر ها با هر برندی که باشند وجود دارد. پرینتر ریکو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله قد داریم تا شما را با روش های تعمیر و تعویض مگنت پرینتر ریکو و مشکلات و خرابی های این قطعه آشنا کنیم. بد نیست بدانید مگنت پرینتر از یک سیلندر فلزی تشکیل شده که درون آن یک هسته مگنتیک قرار دارد.

این قطعه در کارتریج قرار گرفته است.  وظیفه ی مگنت پرینتر ریکو جذب و انتقال تونر به نقاط مورد نیاز درام برای چاپ می باشد. به نوعی با  آسیب دیدگی این قطعه فرآیند چاپ غیر ممکن می شود. در صورتی این قطعه دچار آسیب دیدگی بشود تونر به دلیل عدم جذب، به نثاط مورد نیاز درام انتقال پیدا نمی کند. به یاد داشته باشید تنها واحد تعمیرات پرینتر امکان تعویض و تعمیر این قطعه را دارد. تخصص و مهارت دو اصل اساسی برای تعمیر و تعویض مگنت پرینتر ریکو به شمار می رود.

مگنت پرینتر ریکو

مشکلات مگنت پرینتر ریکو

مشکلاتی که عموما تحت تاثیر خرابی مگنت پرینتر ریکو بروز می کند عبارتند از کم رنگ بودن پرینت ، وجود لکه های اضافه ی سیاه رنگ، تفاوت رنگ در چاپ یا به عبارتی پر رنگ بودن بعضی نقاط و کم رنگ بودن نقاط دیگر . وجود این مشکلات نشان از خرابی مگنت پرینتر و به عبارتی عدم جذب تونر و انتقال آن برروی نقاط مورد نیاز درام دارد.

در صورتی که با نشانه هایی از این قبیل مواجه شدید لازم است در اولین فرصت برای تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر ریکو اقدام کنید. به یاد داشته باشید استفاده از مگنت اورجینال تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه دارد. همچنین حضور نیروی متخصص از مهمترین شرایط برای تعمیر و تعویض این قطعه می باشد.

تعمیر یا تعویض مگنت پرینتر ریکو

نیاز به تعمیر یا تعویض مگنت پرینتر ریکو موضوعی است که باید توسط کادر فنی مجرب مورد بررسی قرار بگیرد. در برخی موارد آسیب دیدگی ان قطعه سطحی بوده و یا حتی وجود گرد و غبار و کثیفی منجر به عدم عملکرد آن شده است. در صورتی که اختلال به علت نفوذ گرد و غبار بر روی مگنت پرینتر ریکو به وجود آمده باشد تمیز کردن این قطعه تاثیر بسزایی در بازگرداندن کیفیت و کارایی دستگاه خواهد داشت.

قطعات داخلی پرینتر بسیار به هم نزدیک هستند و به همین جهت کوچکترین اشتباه در تعمیرات و تعویض قطعات آن ممکن است خرابی کامل دستگاه را در پی داشته باشد. تاکید ما بر مراجعه به نیروی متخصص است، زیرا کارشناسان و مهندسان به دلیل آشنایی کامل با قطعات و عملکرد آن ها در مدت زمانی کوتاه می توانند عیوب به وجود آمده را برطرف کنند. لازم به ذکر است که  تعویض این قطعه باید حتما با جایگزینی نمونه ی اورجینال انجام بشود. استفاده از نمونه ی اورجینال کمک می کند تا دستگاه کارایی اولیه خود ار بازیابد.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در این واحد توسط متخصصان  نمونه انجام می شود. این واحد به دلیل بهره مندی از متخصصان مجرب می تواند انواع پرینتر های رومیزی و ایستاده را تعمیر و ترمیم کند. دسترسی این واحد بهترین قطعات پرینتر سبب شده تا تعویض انواع قطعات معیوب در این واحد امکان پذیر باشد.

جای گذاری تمام این قطعات با نمونه های اورجینال انجام می شود. متخصصان به دلیل بهره مندی از اطلاعات و دانش مورد نیاز برای تعمیرات پرینتر می توانند تمامی مشکلات این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو تمام خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی خود را به شما ارائه می کند. دو هدف همیشگی این نمایندگی مجاز حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. این نمایندگی در دو بخش به حمایت از مشتریان می پردازد اول بخش فروش و دیگری خدمات پس از فروش است. فروش انواع محصولات ریکو در این نمایندگی انجام می شود. محصولات ریکو در این نمایندگی  به صورت اورجینال عرضه می شوند.

در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. همان طور که می دانید خدمات پس از فروش شامل گارانتی می باشد. تضمین کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات از ویژگی های خاص نمایندگی ریکو به شمار می رود.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو از واحد هایی مجزا تشکیل شده اند. هر یک از این واحد ها به تعمیرات تخصصی یکی از محصولات ریکو می پردازند. تعمیرات در این مرکز با استفاده از به روز ترین تجهیزات انجام می شود. بهره مندی از مدرن ترین امکانات روند تعمیرات ریکو را سرعت بخشیده است. کاربران می توانند جهت استفاده از سرویس های تعمیرات با مراجعه به این واحد خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که تمام دستگاه ها ی معیوب پس از انجام فرآیند تعمیرات برای مشتریان تست شده و سپس به آن ها تحویل داده می شود. تعویض قطعات نیز در واحد تعمیرات ریکو تنها با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال صورت می گیرد. تمامی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جدید و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩