اشتراک گذاری

پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا

پرینترها از رایج ترین دستگاه هایی هستند که می توانند محیط کسب و کار پرشتاب شما را تجهیز کنند. این محصولات با تعدد و تنوع گسترده ای روانه بازار ماشین آلات اداری شده و از این حیث، انتخاب نمونه ای پرقابلیت با ویژگی های مطلوب تر می تواند کمی پیچیده و سردرگم کننده باشد.

به هر حال، اگر ترجیح می دهید از پرینتر مورد نظر خود سالیان سال بهره برده و بازدهی و سرعت کارتان را به طور قابل توجهی بالا ببرید بهتر است، بررسی محصولات متفرقه را کنار گذاشته و به روی برندها و تولید کنندگان معتبرتر و قابل اطمینان تری تمرکز کنید.

کمپانی بلند آوازه کونیکا مینولتا، از جمله برترین طراحان وسازندگان این قبیل ماشین ها شناخته شده و همواره محصولاتی تمام و کمال را به کاربران اداری و خانگی معرفی کرده است. به عنوان یکی از محصولات این کمپانی قدرتمند، می توان به پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا اشاره داشت.

پرینتر bizhub 808 کونیکا مینولتا

نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا سالهاست که به فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت بنام اشتغال دارد. از سویی دیگر کارکنان کلیه واحدها و بخش های این نمایندگی معتبر، دارای تجربه و تخصص بسیار بالایی در حیطه ی کاری خود بوده و با اقدامات لازم و مفید خود، زمینه جلب رضایت کاربران را فراهم نموده اند.

یکی از سرویس های ویژه ی نمایندگی کونیکا مینولتا، ارائه راهنمایی ها و مشاوره ی فروش محصولات است که توسط خبره ترین کارشناسان فروش به متقاضیان این محصولات ارائه می گردد. با مراجعه به فروشگاه های مرکزی کونیکا مینولتا و یا برقراری تماس با نمایندگی کونیکا مینولتا شرکت، می توانید این راهنمایی ها را دریافت کرده و با آگاهی و اطمینان بیشتر و کامل تری، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

مشخصات پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا

رابط کاربری

از دیگر مزایای پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا ، می توان به وجود یک نمایشگر چند لمسی بروی دستگاه اشاره داشت. عملکرد این صفحه نمایش به مانند همان چیزی است که در اسمارت فون ها و تبلت های تان تجربه کرده اید. از این رو با اشاره دوانگشتی، دو ضربه ای، کشیدن، چرخاندن و پیمایش می توانید به کارهای تان جذابیت بیشتری ببخشید.

به طور کلی، این نمایشگر به مانند یک راهکار تعاملی میان یوزر و برنامه های کاربردی دستگاه محسوب می شود و به راحتی هدایت وظایف پرینتر را فراهم ساخته و به کاربر اجازه می دهد تا بدون اتلاف وقت و با سرعتی قابل توجه به انجام عملیات های چاپی و گردش امور اسنادی خود بپردازد.

پرینترALL- IN- ONE

از آنجایی که اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، دستگاه های چند کاره همیشه در اولویت می باشند. چرا که قدرت پشتیبان دهی این گونه محصولات بقدری بالاست که می توانند چندین وظیفه را به خوبی انجام داده و خیال کاربران را راحت کنند.

خوشبختانه پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا ، نیز نمونه ای چند منظوره به شمار می رود که بر این اساس دیگر لازم نیست نگران حجم انبوه کارهای اسنادی تان بروی میز کار خود باشید. این محصول حرفه ای قادر است کارهایی همچون چاپ، کپی و اسکن را پوشش داده و نیاز شما را به تجهیز دستگاه های اضافی دیگر برطرف سازد.

قابلیت web browser

از مزایایی دیگری که در طراحی و ساخت پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا گنجانده شده است می  توان به قابلیت web browser آن اشاره داشت. این شاخصه نیز دسترسی های بیشتری را برای تان فراهم می سازد. به عنوان مثال، می توانید با کمک این ویژگی به وب سایت رسمی کونیکا مینولتا رفته و راهنمای استفاده صحیح از دستگاه خود را یافته و به طور مستقیم از آن پرینت بگیرید. گفتنی است، قبل از انجام چاپ می توانید صفحه مورد نظر را خود را مشاهده کرده و یا حتی به جای پرینت، آن را ذخیره (save) نمایید.

 

عملکرد نمایشگر

از آنجایی که نمایشگر پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا ، از منوی شفافی بهره برده است به شما امکان می دهد تا از فاصله دور تر نیز روند کاری خود را پیگیری کنید. از سویی دیگر، آیکون های این صفحه نمایش قابل تنظیم بوده که از این رو قادر خواهید بود گزینه هایی که به صورت روزانه به آن نیاز دارید را از پیش تنظیم کرده و دسترسی خود را به مراتب آسان تر سازید.

فرمت XPS

پرینت در فایل های XPS، روشی برای ایجاد فایل های امن است تا بدون مجوز قابل تغییر نباشد. این قابلیت بسیار با ارزش نیز در طراحی پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا منظور شده و می تواند از این طریق داده ها و اطلاعات شما را به خوبی محافظت کند.

زبان چاپ PCL6/PS3

پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا ، از زبان های چاپ PCL6/PS3 بهره برده است. زبان پرینتر، مجموعه دستوراتی می باشد که برای کنترل پرینتر استفاده می شود. این زبان به عنوان یک پروتکل در صنعت ساخت پرینتر استفاده می شود.

استاندارد PCL6، نسخه ای بروزرسانی شده برای تشریح برگه های دریافتی از رابط های کاربری به مانند ویندوز و فشرده سازی دستورات برای صرفه جویی در منابع می باشد و از ویژگی های آن می توان به ایجاد پرینت پرسرعت، بازگشت سریع به برنامه کاربردی و بهبهود کیفیت پرینت اشاره داشت.

قابلیت OCR

بهره مندی پرینتر همه کاره bizhub 808 کونیکا مینولتا از قابلیت OCR نیز یکی دیگر از قابلیت های کلیدی این دستگاه به شمار می رود. به هنگامی که یک سند متنی را اسکن می کنید به مانند آن است که از سند خود عکس گرفته باشید، اگر می خواهید بعد از اسکن، متن خود را ویرایش کنید، می بایستی بعد از اسکن عملیات OCR را بروی فایل خود اجرا نمایید. درحقیقت، OCR برای تشخیص متن طراحی شده و این فن آوری، قابلیت آن را دارد که اسناد اسکن شده شما را به متن قابل جستجو و ویرایش تبدیل کند.

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

به عنوان یکی از قوی ترین و فعال ترین بخش های نمایندگی کونیکا مینولتا، می توان به واحدهای تعمیرات این مرکز اشاره نمود. هر یک از انواع پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، فکس، قطعات جانبی و … در فهرست خدمات واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا قرار می گیرند.

شایان ذکر است، فرایند عیب یابی و تعمیر در این واحدها، با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا انجام شده و احتمال بروز هر گونه اشتباهی بسیار غیر ممکن می باشد. همچنین به دلیل حضور متخصصین با مهارت در واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا، سطح کیفی خدمات ارائه شده بالا بوده و دارای بعد کاملأ تخصصی و حرفه ای می باشند. شما کاربران گرامی در صورت مشاهده ی هر گونه مشکل در محصولات کونیکا مینولتای خود، می توانید با این واحدها تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره های لازم، از خدمات تعمیری نیز بهره مند شوید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩