اشتراک گذاری

چرا کپی کم رنگه؟

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

توی کونیکا زون امروز می خوایم مشکل کم رنگ بودن کپی رو بررسی کنیم و در مورد دلایل بروز و روش های برطرف کردنش، اطلاعاتی رو بهتون ارائه بدیم.این مساله یکی از ایراد های رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتاس که خیلی از کاربرا باهاش مواجه می شن و دنبال راهی هستن که از شرش خلاص بشن. خب این اتفاق آزار دهنده و البته نگران کننده، دلایل زیادی می تونه داشته باشه که اصلی ترین اونها به کارتریج و کیفیت مواد مصرفی ش بر میگرده. گاهی مشکل سطحیه و میشه  خیلی راحت برطرفش کرد و گاهی کم رنگ شدن خروجی فتوکپی، به خاطر خرابی یا از کار افتادن قطعات داخلی دستگاهه. در این صورت شما باید از یه کارشناس تعمیر کپی که توی این حوزه تجربه و مهارت بالایی داره کمک بگیرید تا بتونید مشکل رو برطرف کنید. چیزی که اهمیت داره اینه که اجازه ندین اختلال مورد بحث ادامه دار بشه و هرچه زودتر برطرفش کنید؛ در غیر این صورت، ممکنه دستگاه کپی تون دچار مشکلات بیشتر و جدی تری بشه. همکارای ما در نمایندگی کونیکا مینولتا ی مرکز سخت افزار ایران، در خدمت شما هستن تا اقدامات لازم برای رفع مشکل کم رنگ بودن کپی رو انجام بدن و عملکرد این محصول رو به حالت عادی برگردونن.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”925″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

دلایل کم رنگ بودن کپی

خب بهتره اول دلایل کم رنگ بودن کپی رو براتون توضیح بدیم تا بدونین اصلا چی میشه که برگه ی کپی، آب و رنگ لازم و نداره. این اتفاق معمولا زمانی میفته که کارتریج تازه شارژ شده و به خاطر همین هم کاربرا رو نگران میکنه. یه نکته ای که توی تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا خیلی اهمیت داره، کیفیت پودر مورد استفاده در کارتریجه؛ اگه کیفیت این پودر پایین باشه، مشکلاتی در دستگاه به وجود میاد که یکی از اونها، کم رنگ شدن خروجی هست. یکی دیگه از دلایل بروز این اتفاق، کیفیت کار درام هستش؛ یعنی اگه درام مشکلی داشته باشه، تونر به خوبی روی کاغذ پخش نمیشه و در نتیجه، کپی ها کم رنگ میشن. آلودگی مگنت و بلید مگنت هم جزء مواردیه که می تونه منجر به افت رنگ فتوکپی بشه. کیفیت پایین برگه یا متناسب نبودنش با نوع و مدل دستگاه هم میتونه کیفیت یا رنگ کپی رو کاهش بده. و در نهایت، یکی از مهم ترین دلایل کم رنگ بودن کپی ، فرسودگی یا کاهش عملکرد خود دستگاهه. تو مطالب قبلی گفتیم که دستگاه فتوکپی باید هر چند وقت یک بار سرویس بشه و همه ی قطعات داخلیش تمیز بشن. در غیر این صورت، این محصول در گذر زمان با مشکلاتی مواجه میشه و ممکنه کیفیت یا رنگ چاپ اون کاهش پیدا کنه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

حل مشکل چاپ کم رنگ دستگاه کپی

برای حل مشکل چاپ کم رنگ دستگاه کپی ، روش های مختلفی وجود داره که تعمیرکارای دوره دیده ی نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا، با توجه به شرایط ازشون استفاده می کنن. مثلا اگه خطوط عمودی سفید رنگ یا بخش های محو توی برگه ی کپی مشاهده شدن، نشونه ی اینه که مشکل از تونره و باید اونو تعویض کرد. کارشناسای تعمیر فتوکپی کونیکا همیشه به کاربرا توصیه می کنن که از تونر با کیفیت استفاده بشه تا چنین مشکلاتی به وجود نیاد. تو شرایطی که ترکیبی از چاپ کم رنگ یا لکه دار وجود داشته باشه، بدون شک کارتریج آلوده س و باید تمیز بشه. اگه دستگاه کپی تون رو به صورت منظم و دوره ای سرویس کنید، این مساله خیلی زود برطرف میشه و اصلا با مشکل کم رنگ بودن کپی مواجه نخواهید شد. گاهی هم کمرنگ بودن کپی ها تو سرتاسر صفحه ی چاپ شده مشاهده میشن که در این صورت، بهتره اول تنظیمات وضوح چاپ رو بررسی و در صورت نیاز، این بخش رو اصلاح کنید. چون ممکنه وضوح رو مقدار خیلی کم تنظیم شده باشه یا تنظیمات مصرف تونر، روی حالت صرفه جویی باشه. تمیز کردن بخش های داخلی هم می تونه تو رفع مشکل کم رنگ بودن کپی خیلی موثر باشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سایر روش های رفع مشکل کپی کمرنگ

به جز روش هایی که در بالا ذکر کردیم، راه های دیگه ای هم برای برطرف کردن مشکل کم رنگ بودن کپی وجود داره. یکی از این راه ها، تعمیر یا تعویض درام دستگاهه. نکته اینجاس که درام قطعه ی ظریف و حساسیه و تعمیراتش نیاز به مهارت بالایی داره. برای اینکه مشکل دستگاه پیشرفت نکنه و هزینه ی تعمیراتش بیشتر نشه، بهتره تعمیر یا تعویض درام رو به عهده ی افرادی بذارین که تجربه و مهارت کافی در زمینه ی تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا دارن و می تونن این کارو بدون عیب و نقص انجام بدن. شارژ یا تعویض کارتریج هم جزء روش های رفع این مشکله که انجامش مهارت لازم داره. برای انجام دادن هر کدوم از این روش ها، می تونید روی تخصص و مهارت بالای همکارای ما در نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران

تعدادی از مجرب ترین تعمیرکارای حوزه ی تجهیزات اداری در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران دور هم جمع شدن تا مشکل محصولات این شرکت رو به بهترین شکل برطرف کنن. این افراد به خاطر دانش فنی بالایی که تو حوزه ی مورد بحث دارن و به پشتوانه ی تجربه ی چندین ساله شون در این زمینه، توانایی اینو دارن که انواع مدل های کپی و پرینتر کونیکا رو به شکل تخصصی بررسی و ترمیم کنن. تسلط این کارشناس ها به اندازه ایه که با وارسی دقیق، مشکل دستگاه مورد نظر و منشأ اون رو تشخیص میدن و اقدامات تعمیری مورد نیاز رو در اسرع وقت انجام میدن. کیفیت خدمات ارائه شده در واحد اختصاص یافته به تعمیرات کونیکا مینولتا در تهران، زبان زد کاربر هاس و در سطح بسیار بالایی قرار داره. همکارای ما در نمایندگی کونیکا مینولتا ، تمام تلاششون رو می کنن که بهترین سرویس ها رو به شما عزیزان ارائه بدن و رضایت شما عزیزان رو جلب کنن.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%d8%a7-%d9%85%db%8c%d9%86%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%a7″][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩