اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات ریکو

آموزش تعمیرات ریکو یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو است که به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز تعمیرگاه‌های مجاز انجام می‌پذیرد. دانش آموختگان دوره‌های آموزش تعمیرات ریکو بدلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات ریکو یافته و به راحتی جذب بازار کار می‌گردند.

در دوره‌های آموزش تعمیرات ریکو دستگاه‌های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش‌ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. (تجربه عملی داوطلب و انجام تعمیرات به دست خود تأثیر شایانی در بالا بردن سطح کیفی آموزش داشته است).

کارآموزانی که موفق به اتمام دو دوره تخصصی و عمومی می‌گردند، مدرکی دال بر اتمام موفقیت آمیز این دوره آموزش تعمیرات ریکو از سوی مرکز سخت افزار ایران دریافت می‌دارند. حضور در این دوره‌ها هم برای کاربران عادی و هم برای افرادی که قصد فعالیت حرفه‌ای در حوزۀ تعمیرات را دارند، توصیه می‌شود.

دانش آموختگان این مرکز، بدلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه‌های ریکو یافته و در صورت تمایل می‌توانند به راحتی جذب بازار کار می‌گردند.

آموزش تعمیرات ریکو

مرکز آموزش تعمیرات ریکو

مرکز آموزش تعمیرات ریکو متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل‌های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه‌های ریکو آموزش داده می‌شود. دانش آموختگان دوره‌های آموزش تعمیرات ریکو بدلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه‌های ریکو یافته و به راحتی جذب بازار کار می‌گردند.

برخی از ویژگی‌های دوره‌های برگزار شده در این مرکز عبارتند از:

  • آشنایی و کار با جدیدترین تجهیزات تعمیر
  • برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد کمتر از پنج نفر جهت ارتقاء سطح کیفی
  • امکان تقسیط هزینه آموزشی و آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات بصورت کاملاً عملی و…
  • واکاوی و آنالیز فنی دستگاه‌های گوناگون ریکو
  • آشنایی با ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولیدات ریکو
  • آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیر روز دنیا
  • پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره

واحدهای آموزش تعمیرات ریکو

  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور ریکو
  • واحد آموزش تعمیرات فکس ریکو
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر ریکو
  • واحد آموزش تعمیرات دستگاه کپی ریکو

دوره تخصصی آموزش تعمیرات ریکو

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات ریکو، کارآموزان با جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات ریکو، نوین‌ترین متدهای تعمیر، تجهیزات پیشرفته عیب‌یابی، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از دستگاه‌های ریکو و مواردی از این دست آشنا می‌گردند.

کارآموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات ریکو بدلیل تسلط بر مباحث نظری و بکارگیری آنها در کارگاه‌های آموزشی تعمیر، بر ریز و درشت این حوزه (حوزه تعمیرات ریکو) مسلط گشته و توانایی آن را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار گردند. در پایان این دوره مدرکی دال بر فارغ التحصیلی کارآموز و کسب مهارتهای لازم در حوزه تعمیرات ریکو از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می‌گردد.

دوره عمومی آموزش تعمیرات ریکو

دوره عمومی آموزش تعمیرات ریکو برای آندسته از کاربرانی است که اطلاعات چندانی درباره تعمیرات دستگاه‌ کپی ، پرینتر، فکس و پروژکتور ریکو ندارند و نیاز دارند تا دوره‌ای را جهت آشنایی با ساختار ابتدایی و کلی این دستگاه‌ها بگذرانند.

آشنایی با تجهیزات این حوزه، آشنایی با ساختار کلی دستگاه‌ها و مواردی از این دست در دوره عمومی آموزش تعمیرات ریکو آموزش داده می‌شود. به عبارتی دیگر، در این دوره کارآموزان با مباحث پیش نیاز جهت ورود به دوره تخصصی تعمیرات ریکو آشنا می‌گردند. تشخیص نیاز یا عدم نیاز داوطلب به حضور در این دوره توسط یک آزمون ابتدایی که از سوی اساتید این مرکز برگزار می گردد، صورت می‌پذیرد.

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در ایران با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین امکانات تعمیر و همکاری با زبده ترین کارشناسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران دستگاه‌های ریکو در ایران است.

این مرکز به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات توانسته است اطمینان و رضایت کاربران ریکو را بیش از پیش جلب نموده و از جمله مراکز پیشرو و مطرح در ارائه خدمات مرتبط با فروش، تعمیر و آموزش تعمیرات ریکو گردد.

نمایندگی ریکو امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد. مجموعه تعمیرات ریکو اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩