اشتراک گذاری

آموزش تعویض تونر فتوکپی ریکو

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

آموزش تعویض تونر فتوکپی ریکو که در ادامه با مراحل آن آشنا می شوید، به شما کمک می کند که در هنگام تمام شدن تونر دستگاه کپی خود، بتوانید آن را به راحتی شارژ و تعویض نمایید. با یاد گرفتن مراحل انجام این فرایند، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان برای مراجعه به مرکز تعمیرات کپی ندارید و می توانید خودتان این کار را انجام دهید. بدون شک اطلاع دارید که تونر، ماده اصلی چاپ در دستگاه های فتوکپی است و پس از مدتی، نیاز به تعویض دارد. این ماده در محفظه ای قرار دارد که عموما به آن کارتریج گفته می شود. تعویض تونر نکاتی دارد که در صورت رعایت نکردن آنها، ممکن است اشتباهی رخ داده و عملکرد کلی دستگاه با مشکل مواجه گردد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، می توانید علاوه بر تماشای کلیپ آموزش تعویض تونر فتوکپی ریکو ، با همکاران ما در نمایندگی ricoh نیز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1221″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

آموزش مراحل تعویض تونر فتوکپی ریکو

مراحل اصلی تعویض تونر فتوکپی ریکو عبارتند از:[/vc_column_text][vc_column_text]

  1. پوشش جلو دستگاه کپی را باز کنید.
  2. سینی کارتریج را بیرون بکشید.
  3. کارتریج تونر مورد نظر را مستقیم به طرف بالا کشیده و از دستگاه خارج کنید.
  4. کارتریج جدید را آماده کنید.
  5. نوار روی مواد بسته بندی را جدا کنید.
  6. کارتریج تونر را بیرون بکشید.
  7. کارتریج تونر را چند بار تکان دهید تا تونر در داخل کارتریج به صورت یکنواخت پخش شود.
  8. کارتریج تونر را نصب کنید. توجه کنید که هر رنگ کارتریج تونر در سینی کارتریج تونر، شکاف خود را دارد و این سینی با یک برچسب رنگی مربوطه نشان داده می شود.
  9. سینی کارتریج تونر را به عقب فشار دهید تا در جای خود قرار بگیرد.
  10. درپوش را ببندید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو، عاملیت رسمی و مجاز فروش و تعمیرات انواع مدل های پرینتر، دستگاه کپی، پروژکتور، دوربین، تجهیزات جانبی و … ریکو محسوب می گردد. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی را به کاربران ارائه نموده است. عرضه ی جدیدترین تولیدات ricoh به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات ریکو، بررسی و ترمیم انواع محصولات این شرکت و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی رسمی ریکو ، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی مورد بحث بهره مند شوید.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩