اشتراک گذاری

آموزش تعویض کارتریج پرینتر ریکو

آموزش تعویض کارتریج پرینتر ریکو ، موضوعی است که برای این مطلب انتخاب کرده ایم. همانطور که اطلاع دارید، پرینتر برای چاپ احتیاج به ماده ای به نام تونر دارد که این ماده در محفظه ای تحت عنوان کارتریج نگه داری می شود. آنچه در بین مراکز تعمیر پرینتر رایج است، شارژ کارتریج پس از اتمام تونر است. این در حالی است که تعویض کارتریج نتایجی به مراتب بهتر به دنبال دارد و کیفیت چاپ دستگاه را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

تعویض این قطعه در مقایسه با شارژ کردن آن هزینه بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر کاربران ترجیح می دهند که با شارژ کردن تونر، مساله افت کیفیت پرینتر ریکو خود را برطرف نمایند. ما در این مطلب، روش و مراحل تعویض کارتریج چاپگر ریکو را به شما عزیزان آموزش می دهیم. ضمن اینکه با مشاهده فیلم آموزش تعویض کارتریج پرینتر ریکو که در ادامه مطلب قرار داده شده نیز می توانید با جزئیات این فرایند آشنا شوید. گفتنی است در صورت بروز مشکل، می توانید از متخصصین ما در نمایندگی ricoh کمک بگیرید.

آموزش تعویض کارتریج پرینتر ریکو

آموزش مراحل تعویض کارتریج پرینتر ریکو

مراحل تعویض کارتریج پرینتر ریکو عبارتند از:

  1. روشن کردن پرینتر
  2. باز کردن کاور پرینتر
  3. فشردن دکمه قطره شکل جوهر روی پرینتر
  4. مشخص کردن کارتریج های خالی یا پر توسط نشانگر هد
  5. باز کردن کاور کارتریج
  6. فشردن نگهدارنده های کارتریج مورد نظر به داخل و کشیدن آن به سمت بالا
  7. باز کردن کارتریج جدید از پکیج
  8. برداشتن نوار روی کارتریج جدید
  9. جا زدن کارتریج جدید در جای خود بصورت کشویی (باید حتما صدای کلیک شنیده شود)
  10. بستن درب کاور کارتریج
  11. انجام دادن مراحل کالبیبره (در این مرحله به هیچ عنوان پرینتر ریکو را خاموش نکنید)

نکات مهم در تعویض کارتریج پرینتر ریکو

در تکمیل مبحث آموزش تعویض کارتریج پرینتر ریکو باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. برای اینکه فرایند تعویض به صورت کامل و بی نقص انجام شود، شما باید نکات و مواردی را در هنگام انجام مراحل رعایت کنید. یکی از مهم ترین نکات که به صورت مستقیم با سلامتی شما در ارتباط است، رعایت ایمنی است.

 این فرایند باید در شرایطی حرفه ای و با استفاده از تجهیزات ایمن انجام گردد. اگر در طول این فرایند، جوهر یا تونر روی دست کاربر ریخته یا با چشم او برخورد می کند؛ در این صورت باید بلافاصله محل برخورد را به خوبی شستشو داد. این مواد به خصوص برای چشم خطرناک هستند. همچنین توجه کنید که هنگام جاگذاری کارتریج جدید، دستتان به چیپ برخورد نکند. فراموش نکنید که پس از پایان فرایند تعویض کارتریج پرینتر ریکو ، کارتریج قبلی غیر قابل استفاده خواهد شد.

نمایندگی ریکو در تهران

یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده خدمات فروش و تعمیر محصولات کمپانی ricoh ، نمایندگی ریکو در تهران است. این مرکز از حضور کارشناسان مجربی بهره می برد که تخصص و مهارت بالایی در دو حوزه فروش و تعمیرات دارند. این مساله باعث شده که خدمات در سطح کیفی بالایی به کاربران ارائه شود. انواع تولیدات ریکو شامل دستگاه کپی، پرینتر، پروژکتور، دوربین و … در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسد. واحد تعمیرات ریکو نیز در این مجموعه راه اندازی شده و تعمیرات تخصصی هریک از دستگاه های ذکر شده را انجام می دهد. پایتخت نشینان عزیز و سایر هم میهنان گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی ریکو در تهران، هرآنچه را که در زمینه محصولات این کمپانی نیاز دارند در اسرع وقت دریافت نمایند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩