اشتراک گذاری

ارورهای پرینتر اچ پی

پرینترهای اچ پی از آن دسته از پرینترهای پرطرفدار در بازار هستند که فروش بالایی دارند اما پرینترهای اچ پی نیز مانند سایر پرینترها پس از مدت زمانی دچار مشکل می‌شوند و به تعمیرات نیاز پیدا می‌کنند. مشکلات یا اختلالاتی که در پرینتر hp رخ می‌دهد در قالب ارورهای مشخصی به کاربر نمایش داده می‌شود. از این‌رو کاربر با مشاهده هر یک از خطاها می‌تواند تشخیص دهد که پرینتر دچار چه مشکل یا اختلالی شده است. البته این شرایط تنها درصورتی است که کاربر با هر یک از ارورهای پرینتر اچ پی آشنایی داشته باشد. از این‌رو قصد داریم شما را با نحوه رفع ارورهای پرینتر اچ پی و انواع آن‌ها آشنا کنیم.

البته فراموش نکنید که تعمیر پرینتر اچ پی به تخصص کافی در این زمینه نیاز دارد از این‌رو اگر پرینتر شما دچار مشکل شد، بهتر است خودتان دست به کار نشوید و تعمیر آن را به یک فرد متخصص بسپارید. کارشناسان و متخصصان نمایندگی دستگاه کپی علاوه‌ بر ارائه خدمات فروش، خدمات تعمیرات پرینتر اچ پی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. از این‌رو می‌توانید تعمیر پرینتر خود را به کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی بسپارید.

ارورهای پرینتر اچ پی

ارور Printed Pages are Fade

یکی دیگر از ارورهای پرینتر hp که بسیار هم رایج است، ارور Printed Pages are Fade می‌باشد. این ارور مختص زمانی است که صفحات به صورت تار یا ناخوانا چاپ می‌شوند. در اکثر مواقعی که چنین اختلالی در دستگاه پرینتر رخ می‌دهد، مشکل از شارژ کارتریج است. 

درواقع زمانی که شارژ کارتریج به اتمام می‌رسد از میزان پودری که از کارتریج به کاغذ منتقل می‌شود کاسته شده و موجب می‌شود که صفحات به صورت تار یا ناخوانا چاپ شوند. البته این احتمال هم وجود دارد که تنظیمات پرینتر را به صورت ناخواسته برهم زده باشید و ناخودآگاه موجب شوید که صفحات به صورت ناخوانا چاپ شوند. 

از این‌رو بهتر است تنظیمات پرینتر خود را نیز بررسی کنید. درصورتی که هر دوی این موارد را بررسی کردید اما متوجه شدید که مشکل از جای دیگری است، بهتر است تعمیر پرینتر hp خود را به کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی بسپارید. یکی از خدمات بینظیر نمایندگی دستگاه کپی، تعمیر پرینتر اچ پی در محل است. 

چراکه جابجایی و حمل و نقل دستگاه‌های سنگین وزنی مانند پرینترها کار چندان آسانی نیست از این‌رو کارشناسان این مجموعه بلافاصله پس از تماس شما به محل مورد نظر جهت ارائه خدمات تعمیرات پرینتر اچ پی اعزام می‌شوند و در کمترین زمان به رفع ارورهای پرینتر اچ پی و تعمیر آن می‌پردازند.

برای تعمیر کاغذ کش پرینتر hp خود کلیک کنید

ارور Paper Jam یا Jam in

یکی از رایج‌ترین ارورهای پرینتر اچ پی، ارور Paper Jam یا Jam in است این ارور زمانی به شما نمایش داده می‌شود که کاغذی درون پرینتر شما گیر کرده باشد. مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که همه پرینترها دیر یا زود درگیر آن می‌شوند.

با وجود اینکه عوامل متعددی وجود دارد که موجب می‌شود کاغذ درون دستگاه پرینتر گیر کند اما می‌توان گفت که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از کاغذی با جنس اشتباه یا غیر استاندارد است. از طرفی قرار ندادن صحیح کاغذ در بخش ورودی پرینتر نیز می‌تواند موجب بروز چنین مشکلی بشود.

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای جلوگیری از گیر کردن کاغذ در پرینتر، سرویس کردن مرتب دستگاه پرینتر است. با وجود اینکه سرویس کردن مرتب دستگاه پرینتر، هر بار خرجی روی دست شما می‌گذارد اما از اینکه پرینتر شما دچار مشکل شود و کاملا از کار بیافتد جلوگیری می‌کند. 

جالب است بدانید یکی از تخصصی‌ترین خدماتی که کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی علاوه‌بر تعمیر پرینتر اچ پی به مشتریان خود ارائه می‌دهند، سرویس کردن دستگاه پرینتر است که موجب رفع ارورهای پرینتر اچ پی و جلوگیری از بروز اختلال در آن می‌شود.

ارور Toner dose not stay on the paper

این ارور مختص زمانی است که مطالب و تصاویر به راحتی و تنها با کشیدن دست بر روی سطح کاغذ پاک می‌شوند. درواقع دو مورد موجب می‌شود که چنین مشکلی رخ دهد. اولین مورد به فیوزر پرینتر اشاره دارد و نشان می‌دهد که فیوزر پرینتر شما مشکل جدی دارد. دومین مورد به تونر یا پودر داخل کارتریج اشاره دارد که نشان می‌دهد تونر داخل کارتریج به این دلیل که مدت زمان طولانی از آن استفاده نکرده‌اید فاسد شده است.

ارور Ghosting

شرایط دیگری که کاربران بسیاری هنگام کار با پرینترها با آن روبه‌رو می‌شوند شامل تکرار مطالب چاپ شده یا به معنای بهتر چاپ شدن سایه مطالب بر روی کاغذ است. درواقع زمانی که چنین اتفاقی می‌افتد ارور Ghosting به کاربر نمایش داده می‌شود. علت بروز چنین اروری ایجاد اختلال در قسمت پاور پرینتر یا خرابی قطعات داخل کارتریج است که تعمیر آن به تخصص کافی نیاز دارد. 

خوشبختانه کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی از تخصص ویژه‌ای در این زمینه برخوردار هستند از این‌رو می‌توانند با بررسی ارورهای پرینتر اچ پی، آن‌ها را به طور کامل رفع کنند و در کوتاه‌ترین زمان پرینتر شما را تعمیر کنند.

ارور 50.4

یکی دیگر از ارورهای پرینتر اچ پی، ارور 50.4 است. این ارور از آن دسته از خطاهای پرینتر اچ پی است که تنها در نسل جدید این پرینتر دیده می‌شود. ارور 50.4 نشان‌دهنده بروز مشکل در بخش برق ورودی است. رفع این خطا نیز به تخصص و دانش بالایی نیاز دارد. درصورتی که چنین اروری را در پرینتر خود مشاهده کردید بلافاصله برای تعمیر آن با کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

خدمات مرکز نمایندگی دستگاه کپی به دو بخش فروش دستگاه فتوکپی و تعمیرات دستگاه کپی  تقسیم می‌شود که هر یک از این بخش‌ها خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین خدمات بخش تعمیرات می‌توان به رفع خطاهای پرینتر اچ پی، تعمیر انواع مدل‌های آن و تعمیر پرینتر اچ پی در محل اشاره کرد. از این‌رو اگر قصد خرید یا تعمیر پرینتر را داشتید می‌توانید به شعبه‌های مختلف این مرکز مراجعه کنید یا با کارشناسان متخصص تعمیر  پرینتر تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩