اشتراک گذاری

استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس

آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس کمک می کند تا همه کاربران این دستگاه با کاربری درست و صحیح، عمر مفید دستگاه را افزایش دهند و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنند. در این آموزش مفید و کاربردی، کاربر یاد می گیرد که به چه روشی و به چه شکلی از دستگاه خود استفاده کند. هرگز فراموش نکنید که نوع کاربری صحیح و اصولی کمک می کند تا دستگاه عملکرد و خروجی بهتری داشته باشد. آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس در حفظ سلامت این دستگاه مفید و موثر است. نکاتی را که در ادامه می آوریم با دقت بررسی کنید و هرگز آنها را فراموش نکنید.

استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس

آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس

در بحث آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس تمام نکات و موارد مهم را به صورت کاربردی و موثر بیان می کنیم. منظور ما مدلی خاص از دستگاه کپی این برند نیست. این نکات جامعیت دارد و رعایت آنها در هر مدل از دستگاه کپی زیراکس موثر و نتیجه بخش خواهد بود .

مرحله نخست

شاید در نگاه اول اینگونه تصور کنید که این آموزش و آموزش های مشابه آن خیلی واجب نیست، زیرا دستگاه با یک دکمه روشن می شود و آغاز به کار می کند، اما در حقیقت این طور نیست. آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس کمک می کند تا عملکرد صحیح را از غیر صحیح بشناسید و به موقع به داد دستگاه برسید.

همیشه به یاد داشته باشید که صفحه اسکنر دستگاه کپی زیراکس را پاک کنید، زیرا وجود لکه، اثر انگشت و … بر روی صفحه اسکنر، منجر به کاهش کیفیت نسخه های کپی می شود. برای این کار از پاک کننده شیشه کمک بگیرید. آن را بر روی یک اسفنج یا یک دستمال تمیز و نرم بریزید و بر روی صفحه اسکنر بکشید. مهمترین نکته در آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس این است که دستگاه را تمیز نگه دارید و از نوشته های چسبناک برای کپی گرفتن استفاده نکنید، زیرا این چسب ها باعث جذب گرد و غبار و کاهش کیفیت کپی می شوند. همیشه با توجه به توان و ظرفیت دستگاه خود از کاغذ مناسب دستگاه استفاده کنید. برای تشخیص کاغذ مناسب از دفترچه راهنمای دستگاه فتوکپی زیراکس کمک بگیرید.

مرحله دوم

اسناد را دسته بندی و آماده کپی کنید. کاغذ هایی که برای کپی استفاده می کنید باید کاملا صاف بر روی هم و در یک خط قرار گرفته باشند. در این بخش از آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس هرگز از یاد نبرید که منگنه یا هر شی اضافی دیگر را از سند اصلی جدا کنید تا به راحتی و بدون آسیب به دستگاه عملیات کپی انجام شود.  اگر مدت ها باشد که کاربر دستگاه کپی باشید، حتما می دانید که نحوه قرار دادن کاغذ در دستگاه های کپی که امروزه تولید می شوند، از دو حالت عمده خارج نیستند؛ یا سیستم تغذیه اتوماتیک که همان ADF  است، دارند یا این سیستم را ندارند. در صورتی که دستگاه فتوکپی زیراکسی که استفاده می کنید، فاقد ADF است، باید برگه های کاغذ را یکی یکی روی شیشه دستگاه بگذارید. اما اگر ADF دارد، کاغذ ها را به صورت دسته ای در دستگاه قرار دهید تا فرآیند کپی انجام شود. در انجام کپی به خط کش عمودی و  افقی صفحه اسکنر توجه کنید. بی توجهی به این خط کش منجر به چاپ کپی ناقص خواهد شد.

مرحله سوم

قبل از صدور دستور چاپ تعداد کپی هایی را که می خواهید، مشخص کنید. حداکثر تعداد کپی هایی که می توانید در یک فرآیند فتوکپی بگیرید، معمولا بستگی به ظرفیت دستگاه دارد و مشخص است. به علاوه در آموزش استفاده از دستگاه فتوکپی زیراکس کنتراست را به درستی تنظیم کنید. تنظیم کپی دورویه، تنظیم کپی رنگی، تنظیم تعداد کپی نیز از دیگر تنظیماتی است که باید انجام بدهید. پس از انجام تنظیمات، دکمه کپی را فشار دهید تا فرآیند کپی آغاز شود و سند مربوطه چاپ شود.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس درگاهی امن و ایمن است که با نظارت مرکز سخت افزار ایران ، خدمات و تسهیلاتی بی نظیر و فوق العاده مفید در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات زیراکس به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات رسانی می کند. تمام سرویس هایی که ارائه می دهد همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. نمایندگی زیراکس تضمین بهترین و بالاترین کیفیت را برای کاربران دارد. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر درباره امکانات و تسهیلات نمایندگی زیراکس را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

3/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =