اشتراک گذاری

ال سی دی دوربین ریکو

ال سی دی دوربین ریکو یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه است، زیرا تماشای تصاویر ثبت شده در دوربین تنها به وسیله ی این بخش از دستگاه امکان پذیر است. یکی از حساس ترین قطعات موجود در دوربین ال سی دی این دستگاه می باشد. ال سی دی دوربین به وسیله ی کابل هایی به بدنه متصل شده که باز و بست کردن های مداوم آن باعث قطع شدن این کابل ها می شود، این اختلال نمایش تصاویر از طریق ال سی دی را در دوربین غیر ممکن می کند.

این موضوع تنها مختص به دوربین های عکاسی نیست بلکه دوربین های فیلمبرداری را نیز شامل می شود. در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر ال سی دی دوربین ریکو و موارد قابل تعمیر و همچنین موارد تعویض ال سی دی دوربین ریکو می پردازیم. همراه ما باشید.

ال سی دی دوربین ریکو

عوامل تاثیرگذار بر ال سی دی دوربین ریکو

ال سی دی دوربین معمولا به دلیل ضرب خوردگی شدید و یا باز و بست کردن های مداوم دچار آسیب می شود. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر ال سی دی دوربین می توان به خیس شدن و یا نفوذ مایعات به ال سی دی دوربین، حرارت بسیار زیاد و یا برودت زیاد اشاره کرد. در این خصوص استفاده از دوربین های حرفه ای ریکو و یا دوربین های معمولی تفاوتی ندارد و این عوامل بر هر دو نوع آن ها تاثیرگذار است.

در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی ال سی دی دوربین ها مجهز به سیستم تاچ هستند. آسیب دیدگی ال سی دی دوربین بر اثر ضربه و یا نفوذ مایعات اولین اختلال را برای تاچ ال سی دی دوربین ریکو ایجاد می کند. مدارات تاچ دوربین در این بخش قرار گرفته و بسیار حساس است. در نتیجه یکی از دلایل عدم کارکرد ال سی دی از کار افتادن تاچ آن می باشد.

در مواردی نیز با مشکل تک رنگ شدن ال سی دی مواجه هستیم . این اختلال معمولا بر اثر حرارت بسیار زیاد و برودت به وجود می آید و سنسور های ال سی دی دوربین را تحت تاثیر قرار می دهد. البته در مواردی به هم خوردن تنظیمات دوربین باعث بروز این اختلال خواهد شد.

تعمیر ال سی دی دوربین ریکو

تعمیر ال سی دی دوربین تنها در مواردی که با از کار افتادن تاچ دوربین رو به رو هستیم امکان پذیر است. برای مثال مواردی مثل به هم خوردن رنگ های ال سی دی دوربین ریکو، دو نیم شدن تصاویر، روشن نشدن ال سی دی و کار نکردن آن قابل تعمیر است. البته در وهله ی اول نیاز به تعمیر قطعه و یا تعویض آن باید توسط واحد تعمیرات دوربین تشخیص داده شود. به یاد داشته باشید ال سی دی ها قطعات بسیار حساسی هستند و تعمیر ان ها به مهارت و تخصص ویژه ای نیاز دارد.

تعویض ال سی دی دوربین ricoh

تعویض ال سی دی دوربین ricoh لازم است تنها توسط افراد حرفه ای انجام شود. زیرا جدا کردن ال سی دی شکسته ی قبلی نیز باید با ترفند های خاصی انجام شود. ال سی دی دوربین ریکو در مواردی که شکسته باشد لازم است حتما تعویض شود. هر گونه اشتباه در تعویض ال سی دی دوربین ممکن است موجب بلا استفاده شدن دوربین برای همیشه بشود. شما می توانید برای جلوگیری از آسیب دیدگی ال سی دی دوربین از محافظ های موجود در بازار استفاده کنید. این محافظ ها هزینه ی زیادی ندارند و تا حدودی سلامت دستگاه شما را تضمین می کنند.

تعمیرات دوربین ریکو

تعمیرات دروبین ریکو در وادی مجزا و با حضور متخصصان مجرب فعالیت می کند. انواع دوربین های فیلمبرداری و عکاسی ریکو با مراجعه به واحد تعمیرات قابل ترمیم و تعمیر می باشد. مهندسان واحد تعمیرات دوربین ریکو به دلیل بهره مندی از مهارت و دانش هایی که دارند انواع عیوب دوربین را در مدت زمانی کوتاه تعمیر می کنند. تعویض انواع قطعات آسیب دیده ی دوربین در این واحد امکان پذیر است. مهندسان واحد تعمیرات ریکو در صورت تشخیص نیاز ه تعویض قطعات با اطلاع مشتریان آن ها را با نمونه های اورجینال جایگزین می کنند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در راستای حمایت از مشتریان خود تمام خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه می کند. این خدمات در بخش های فروش و پس از فروش تقسیم بندی شده اند. بهره مندی از مشاوران مجرب در این نمایندگی سبب شده است مشتریان انتخابی هوشمندانه داشته باشند و تمام اطلاعات فنی مرتبط با دستگاه مورد نظر خود را از مشاوران دریافت کنند.

جدید ترین محصولات تولید شده در شرکت ریکو در این نمایندگی به فروش می رسند. تمامی این محصولات به صورت اورجینال بوده و همراه با ضمانت نامه ی معتبر می باشند. تاکید بر مشتری مداری و تضمین کیفیت شعار همیشگی نمایندگی رسمی ریکو در ایران بوده است. تحقق این شعار ها تنها با مدیریت قدرتمند این نمایندگی امکان پذیر شد و توانست رضایت تمام کاربران خود را جلب کند.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو  با گردآوری تیمی مجرب و حرفه ای قادر است تمام عیوب دستگاه شما را برطرف کند. لازم به ذکر است که تمامی سرویس ها در این واحد توسط مجرب ترین متخصصان و کارشناسان ارائه می شود. بهره مندی از ابزارآلات مدرن و کاربردی سبب شده تا روند تعمیرات ریکو در این واحد به سرعت انجام شود و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کاربران می توانند جهت برطرف کردن تمام عیوب دستگاه های ریکو  به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. تعویض قطعات نیز همراه با گارانتی اصالت قطعات ارائه خواهد شد.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جدید و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩